Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 687
Er dette en bra mining rig?
Skjermkortene er jo ikke all verden.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=342919742
Sitat av Paradisproblem Vis innlegg
Er dette en bra mining rig?
Skjermkortene er jo ikke all verden.

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=342919742
Vis hele sitatet...
Vet ikke om GPU-ene er bra nok, men Intel Celeron CPU? Nei! Jeg yter ikke brukerstøtte overfor personer som har Intel Celeron CPU på PC-en sin, og det er en veldig god grunn til det. Ikke kjøp den maskinen.
Celeron? Ikke hørt om siden tusenårsskiftet tror jeg.
Det er ingenting galt med å ha en celeron i en mining rigg, det eneste den trenger er å kjøre operativsystemet. Rx 470 er gamle kort, hvis de har stått på nonstop i 8 år må de sjekkes nøye før du kjøper dette. De kan ha vært overopphetet og mekanismen til viftene er helt sikkert slitt og bråkete.
En annen ting: Har du tenkt over hva du skal mine med den? I disse dager er det ikke sikkert at du får tjent nok til å betale strøm en gang…
Sitat av hreni999 Vis innlegg
Det er ingenting galt med å ha en celeron i en mining rigg, det eneste den trenger er å kjøre operativsystemet. Rx 470 er gamle kort, hvis de har stått på nonstop i 8 år må de sjekkes nøye før du kjøper dette. De kan ha vært overopphetet og mekanismen til viftene er helt sikkert slitt og bråkete.
En annen ting: Har du tenkt over hva du skal mine med den? I disse dager er det ikke sikkert at du får tjent nok til å betale strøm en gang…
Vis hele sitatet...
trikset er jo å sette riggen opp på et offentlig sted og satse på at ingen får det med seg
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
trikset er jo å sette riggen opp på et offentlig sted og satse på at ingen får det med seg
Vis hele sitatet...
MCDonalds toalettet er ypperlig for krypto mining.
CPU har vell ingenting å si for mining? De fleste miner jo via GPU idag
Men selvom det er eldre GPU-er så miner den jo over 180MH/s i følge selgeren. Tenkte å ha den i kjellerstuen for å samtidig varme opp rommet litt.

Vet ikke hvor mye 180MH/s skaper av verdier, jeg?