Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 618
Hei.
Har lurt på å handle meg ny laptop og da er spm om jeg skal gå for mac eller noe annet. Den skal primært brukes til å etterbehandle en del bilder, noe surfing og ikke noe spilling. tenker da på denne mac`n http://www.dustinhome.no/product/501...d-gt750m-15-4/ og da ser dere hva jeg har å bruke. Og det blir å handle fra dustin.no så hvis dere ser noen andre laptops der som dere anbefaler så hyl ut
Selv har jeg ikke angret et eneste sekund på overgang til Mac og OSX. Har nå brukt Mac i 4 år.

Virkelig noe jeg vil anbefale.

Husk også at du får ganske god rabatt hos studenttorget fra Apple Store.
Slik at du fort sparer 2 lapper på samme maskin.
Jeg gikk over fra Windows-laptopper og over til en MacBook Pro i 2012 og har, slik som Blackkoz ikke angret et eneste sekund. OS X er et utrolig godt operativsystem, Mac'en min lever i beste velgående etter over 2 år (Og har fremdeles 96% batterihelse, og dermed en batteritid på over 6 timer), og jeg har aldri vært så fornøyd med en laptop noen gang.

Kort oppsummert: Dersom du har muligheten og midlene, så vil det absolutt lønne seg å konvertere til eplet når det kommer til en bærbar PC.
Bærbar Mac er fantastisk genialt! Tenk deg nøye om ved valg av størrelse da, anbefaler deg å ta en tur innom noen som forhandler MacBook(Elkjøp, Lefdal osv.) og teste de forskjellige. Etter min smak blir 13" for lite og 17" for stort, mens 15" treffer midt i blinken :-)