Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 760
Hei! Jeg har hatt min gamer pc i nå 3 år og det er på tide å bygge en ny.

Jeg har satt sammen en pc som jeg synes ser ok ut, men hva tenker dere der ute om den? Jeg har en begrenset pris på 6000-6500,- og jeg vet jeg ikke får en sinnsyk pc for denne prisen men prøver så godt som mulig å få den helt ok!

Her er listen jeg har satt sammen, håper på tilbakemeldinger.

http://www.komplett.no/k/shoplist.as...ListId=1347843
Flere ting jeg ville byttet, lagde en ny liste til deg.

Valgte å basere denne rundt en 8350 og ett 270x. Med Mantle som ble gitt ut idag vil nok disse yte bedre enn 4570 and 760. 270x yter allerede bedre enn 760.

Tok også en RM strømforsyning. Har dårlig erfaring med Cooler Master sine.

edit: så ikke det faktiske budsjettet ditt. Anbefaler lista over, men hvis jeg skulle kuttet noe så kan du gå for en billigere versjon av skjermkortet samt en 1TB harddisk. Windforce kjøleren er faktisk utrolig bra, men anbefaler det jeg valgte først.
Sist endret av RabbitPen; 2. februar 2014 kl. 15:59.
Sitat av fatfro Vis innlegg
Flere ting jeg ville byttet, lagde en ny liste til deg.

Valgte å basere denne rundt en 8350 og ett 270x. Med Mantle som ble gitt ut idag vil nok disse yte bedre enn 4570 and 760. 270x yter allerede bedre enn 760.

Tok også en RM strømforsyning. Har dårlig erfaring med Cooler Master sine.

edit: så ikke det faktiske budsjettet ditt. Anbefaler lista over, men hvis jeg skulle kuttet noe så kan du gå for en billigere versjon av skjermkortet samt en 1TB harddisk. Windforce kjøleren er faktisk utrolig bra, men anbefaler det jeg valgte først.
Vis hele sitatet...
Bra oppsett! men legg til en alternativ kjøler hvis du går for en Amd cpu , siden stock kjøleren er høylytt og kjøler dårlig.
Sitat av spilltikk Vis innlegg
Bra oppsett! men legg til en alternativ kjøler hvis du går for en Amd cpu , siden stock kjøleren er høylytt og kjøler dårlig.
Vis hele sitatet...
Det er forsåvidt en god ide, selv om den er ikke mye verre en Intel sin stock kjøler.
Kabinettet er jo støyisolert, og cpuvifta er tross alt ikke den største bråkebøtta i kabinettet. Skal det overklokkes er det jo såklart ett must. Er man på ett tight budsjett (som OP er) så har jeg hørt mye bra om denne.