Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 836
Halla folkens!

Jeg skal nå gå til innkjøp av ny gaming mus, etter en suksess med g500, men dårlig scroll. Så har dere noen forslag til mus?

Krav:

- Kunne stille på dpi

- Hard scroll

- Komfortabel

- Ikke så mye over 1k.

Takker for svar!
Logitech G400. Beste musen.
Kan selv anbefale R.A.T 9.

-Du kan stille på DPI`en.
-Den har hard scroll
-Du kan tilpasse den til henda dine så den blir mere komfortabel.
-Koster vel litt under 1k.

Den kan kansje føles litt kantete. Det er det største problemet.
Den er trådløs med 2 batterier så du har alltid et ladet batteri
Ok takk for svar, flere forslag?
R.A.T. 7
R.A.T. 9
Razer Mamba
Razer Naga
Razer Deathadder
Logitech g400

Bare stikk til en butikk og prøv, finn en komfortabel en og drit i funksjoner.
Sist endret av Freddy_fred5; 16. oktober 2012 kl. 21:30.
Jaha? Mener jeg er ganske så feil og drite i funksjoner?

Men takk for svar!
Sa du nettop at g500 har dårlig scroll? er vel kanskje den beste scrollen du får tak i!
Ikke Værst På PC
Sitat av t_ben Vis innlegg
Kan selv anbefale R.A.T 9.

-Du kan stille på DPI`en.
-Den har hard scroll
-Du kan tilpasse den til henda dine så den blir mere komfortabel.
-Koster vel litt under 1k.

Den kan kansje føles litt kantete. Det er det største problemet.
Den er trådløs med 2 batterier så du har alltid et ladet batteri
Vis hele sitatet...
Trådløs mus er ikke så veldig optimalt til gaming, fordi det vil være en forsinkelse mellom mottaker og sender, som ikke er hvis musa er kablet.
På G500 kan du enten ha hard scroll med slike klikk mellom hvert ''rull'' eller ha det helt mykt.. Skjønner ikke helt hva du mener.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av Skrivebordet Vis innlegg
Trådløs mus er ikke så veldig optimalt til gaming, fordi det vil være en forsinkelse mellom mottaker og sender, som ikke er hvis musa er kablet.
Vis hele sitatet...
Tråd kan igjen være et problem for dem som spiller på høy dpi, da mange føler at man drar tråden med seg når en spiller. Det kan løses gjennom å kjøpe en såkalt "mouse bungee," eksempelet viser Razer sin.
Sist endret av Sio; 16. oktober 2012 kl. 21:56.
Uff.. R.A.T musene gjør meg kvalmen. Ikke bare prisen jeg tenker på nå, men hele konseptet med å kunne "stille den inn" til en perfekt mus når den er helt forjævlig å holde i uansett hvordan du stiller på den. Og vekten på den er HELT forjævlig (nå snakker jeg uten de innebygde vektene, tar du de i bruk i tillegg er det enda værre). En mus skal IKKE være tung, det er veldig veldig dårlig på håndleddet ditt i lengden. R.A.T 9 er den værste synderen da den har alt det dritet jeg nettop har nevnt, veger og koster enda mer + Den er trådløs...

Hold deg unna Cyborg, Logitech og Razer IMO.. (DeathAdder er ok) Hold deg LANGT vekke fra ALT trådløs, jeg driter i om det er noe "jalla" hybrid eller om det er noe blue-tooth opplegg. Trådløs + Gaming er rett og slett bare kaos og dritt, det er alle seriøse gamere enige i. Jeg foreslår heller produktene til ZOWIE, Steelseries og CM.


Budget: Microsoft Intello 3.0
Kvalitet: ZOWIE EC1
Sist endret av Juicekongen; 16. oktober 2012 kl. 22:00.
Sitat av Sio Vis innlegg
Tråd kan igjen være et problem for dem som spiller på høy oppløsning, da mange føler at man drar tråden med seg når en spiller. Det kan løses gjennom å kjøpe en såkalt "mouse bungee," eksempelet viser Razer sin.
Vis hele sitatet...
Etter personlig mening er Razer Mamba like løsninger egentlig de beste.

For generell browsing: Trådløs

For gaming: Kablet

Om man synes kabelen er irriterende under gaming, bruker man en slik mousebungee ja.
Sitat av Kt0wnFellah Vis innlegg
Sa du nettop at g500 har dårlig scroll? er vel kanskje den beste scrollen du får tak i!
Vis hele sitatet...
Hvis du prøver å skifte våpen, skifter man gjerne 2 våpen videre.. Det jeg mente.

Takk for svar!

Så litt på denne, noen meninger om den? Ser veldig fin ut spørr du meg!

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649418
Sitat av Calvertron Vis innlegg
Hvis du prøver å skifte våpen, skifter man gjerne 2 våpen videre.. Det jeg mente.

Takk for svar!

Så litt på denne, noen meninger om den? Ser veldig fin ut spørr du meg!

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=649418
Vis hele sitatet...
Lol, da er du dårlig til å håndtere mus.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Lol, da er du dårlig til å håndtere mus.
Vis hele sitatet...
Da et det vel heller du som ikke har kjent på en mus med hard scroll.
Sist endret av Calvertron; 16. oktober 2012 kl. 22:43.
g700. bryr meg ikke om hva ledning-hipstere sier, den er gull, og har knapper på siden, som man kan bruke til å bytte våpen og slikt, uten at de er sjenerende. er også veldig fornøyd med g510 tastaturet mitt, anbefales.
Ser ut som spørsmålet mitt nesten forsvant her.

Noen som har erfaring med M60? Link lenger opp.
G700! VELDIG behagelig mus det der. du kan programmere ALLE de 11 forskjellige knappene på musen, til å gjøre akkurat det du vil.
går også ann å stille dpi til nøyaktig det du vil ha, samt. kan du bytte mellom 3 forskjellige moduser som du selv kan modifisere. Veldig lett å programmere.