Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3819
Heisann!

Nå føler jeg det på tide att jeg legger inn ett inlegg av mine opplevelser, har bare lest hva andre har skrevet her på forumet, blir jo helt revet med å får ikke tiden til å skrive selv, men skal prøve så godt jeg kan,selv om jeg ikke er så flink til å forklare hendelser på den beste måten.

TEMA: fleinsopp (jomfrutrippen)
PERSONER: Kompiss a og meg b
STED: Hjemme til a


Jeg var skikkelig uthvilt den dagen vi skulle trippe, har gledet meg skikkelig siden det var første gangen, men var litt skeptisk viss det gikk skeis å jeg fikk den verste badtrippen.

17:00 Jeg ville få max utnytelse av denne dagen så vi røyket 1-2gr hasj før vi laget oss en lekker middag med taco og cognac, etter vi har feid over maten,cognacen og røyket enda mere, startet vi å mekke te å gjorde klar soppen, det ble vel 40-45 sopp. Jeg satte meg i sofaen og drakk opp alt sammen ganske fort, tenkte det ville ta sin tid siden vi har spist så mye mat. Stein som jeg var kicket det inn en rar følelsa i kroppen veldig fort, hele kroppen pulserte å jeg kjente att det ble kraftigere og kraftigere, dette var DIGG!!

Nå ble alt helt ubeskrivelig, jeg kikket ut vinduet fra soffaen og alle trærne beveget seg frem og tilbake i en sinnsyk fart samtidig som solen lyste opp alt sammen, det var som å være i 300 filmen, alt var gullbelagt og NYDELIG, vedder på jeg kunne tittet på solen til den gikk ned. Men da var det musikken fra tv'n som rev meg fra solen, aldri har det vært så digg å høre på musikk, føltes ut som alle sangene hadde en mening om livet og ett hemmelig bånd mellom menneskene som trippet på sopp, akkurat som dette var komunikasjons metoden til de som var på psyakadelika, en egen verden for "oss".

17:30 Jeg fikk skjokk da det bare har gått en halvtime, jeg som trodde jeg har tittet på tv i 2 timer, tiden gikk kjempe slooow, så dette blir en lang kveld men nye opplevelser tenkte jeg. [a] fortalte meg att nå skal jeg få se noe sinnsykt, så vi gikk ned i kjellerstuen, det var mørkt og varme lys, det var koselig. Vi satte oss foran pcn å [a] skrudde på Shpongle, det var den flashback filmen du finner her :http://www.shpongle.org/video/flashback1.swf

Bare den fluen i starten virket kjempe sinnsyk, lydene var intense og vi hadde fullt volum,
gjennom hele den filmen lærte jeg meg så mye nytt, mere en jeg har lært på skolen i 3år føltes det ut som. Jeg bablet og ropte ut om disse nye verdenene som jeg fikk forklart gjennom musikken helt til jeg ble helt i koma, musikken dro meg med til "den nye verden" der jeg ble velkommet som ett nytt medlem å nå skulle jeg få se hva som foregikk bak den "virkelige verdenen"

Akkurat DEN følelsen, var noe av det beste jeg har følt i hele mitt liv, jeg storkoste meg skikkelig mens jeg kom til tempelet der de spilte på stor trommene og glade mennesker vandret i rundt å var kjempe hyggelige. Det var da jeg startet å rope ut "sinnsykt, sinnsykt" og tok meg selv i ansiktet, det var veldig merkelig, tror jeg satt i flere minutter å kjente på meg selv.
Når filmen var ferdig, gikk vi opp til rommet til [a] for å røyke mere hasj så trippen skulle bli enda bedre, vi tok en bøtte trekk hver og jeg var i himmelen, jeg måtte legge meg ned i sengen for jeg klarte ikke å stå oppreist, sengen føltes ut som ett hav med fjær. Jeg fokuserte på taket, desto mere jeg fokuserte jo mere fikk jeg halliser, jeg kunne styre det selv følte jeg, det var da jeg kunne se gjennom taket å rett i himmelen, jeg lukket øynene og jeg traff "guden for psykadelika" han fortalte meg att dette er en hemmelighet som jeg ikke måtte fortelle til noen, det skulle være mellom han og meg. Jeg var enig og jeg resite meg opp for å gå på stuen, skruvde tv'n på full guffe og satte meg god til rette i soffaen, en sinnsyk følelse!

18:00 Det har ikke gått mer en 30minutter siden vi gikk ned i kjelleren, noe som jeg ikke skjønte, jeg trodde hele verden har gått i slowmotion og psykadelika menneskene erobrett jorden med musikken sin. [a] kom inn på stuen med mere cogcan og annen drikke, siden han bare var stein ville han også trippe, men ville egentlig ikke siden kjørsten skulle komme senere den kvelden, men klarte ikke å holde seg siden jeg hadde en kjempe bra tripp. [a] spiste 40-50 sopp og skylte ned med juice.

Nå har [a] full virking, dette var sinnsykt, vi diskuterte,diskuterte,diskuterte hele tiden, han måtte bestendig forklare hvorfor ting var sånn som det var og jeg måtte bestandig forklare han om verdenen i den tingen vi diskuterte om, så vi kom aldri i mål, vi bare gravde dypere og dypere mens vi satt og ropet å skreik til hverandre. Viss noen har sett oss da, ville de trodd vi var mental gale, vi var så forståelses fulle fremfor hverandre hele tiden og det var musikken på tvn som var temaet i diskusjonen.

18:30 Etter mye jabbing om hvor sinnyk denne turen var, spiste jeg 10-15 sopp til for å få enda mere futt i sakene, så gikk vi på rommet for å trekke. Haha, dette er morsomt, jeg "trodde" jeg tok med meg juice glasset mitt på rommet for å drikke etter vi har trekket, men det hadde jeg ikke. Jeg tok halve flasken, og jeg måtte drikke fort, men det var cognacen til [a] som sto der å det ble en jevla stor slurk for å si det sånn, [a] brøt ut i latter noe helt ubeskrivelig, han startet å grine å fikk pusteproblemer osv,jeg måtte trekke ned resten i flasken fort for så springe til stuen for å skylde ned med juice, halsen min brannt noe helt jævlig, men da jeg drakk en stor slurk med noe som jeg trodde var juice var det faen meg cognacen min. Jeg klikket helt og la meg i soffaen å sprelte med føttene, mens [a] lå på naborommet å grein for seg selv. rofl?

20:00 Klokken har blitt åtte på kvelden og vi har jabbet om det meste, til vi bestemte oss for å gå ut å røyke (vanlig sigg) Jeg gikk ut i gangen å så meg selv plutselig i speilet, er det meg? er jeg en bra person? Jeg likte ikke å se på meg selv så jeg gikk ut i en full fart,woow! Dette var noe nytt for meg igjen, solen var fortsatt oppe å den lyste opp, gresset var kjempe grønt å alt hadde skikkelige sterke kontraster. [a] ville att vi skulle gå en tur i byggefeltet, for da kunne jeg oppleve mye forskjelig fortalte han. Veien som var på 20 meter, var omtrent flere mil helt til den ikke kunne synes mere og den ble smalere og smalere, da jeg skulle snue meg i rundt så jeg samme huset hele tiden, som om det var limt inn i øynene mine, jeg var inne i en labyrint, det var helt jevlig å jeg startet å rope kjempe høyt, "hjeeeelp, hjeeeelp, hva faen er det som skjer" [a] tok tak i meg "kom nå, er ikke noe å være redd for, jeg er sammens med deg " hann prøvde å roe meg ned så jeg ikke skulle trippe ut, noe som han klarte kjempe bra siden han var helt i 100 selv, siden jeg var ukjent her ble jeg redd, så jeg ville inn i huset å se på tv igjen, for det var kjempetrygt.

Men før vi gikk inn, skulle vi gå en snarvei, en liten sti gjennom en lekeplass, det var SCARYSHIT! alt ble grått/hvitt som i film, og bladene på trærne startet å vistne. " hva er det som skjer, hvor er vi, nå blir jeg trist" fortalte jeg til ham, siden [a] har trippe før på sopp viste han hvilken situasjon jeg var i, så han skulle tulle litt med med meg "[a] nå skal jeg ta deg med inn på lekeplassen å drepe deg" jeg ble drittredd og startet å dytte han vekk fra meg og ropte "bare prøv, jeg slår deg, bare prøv" da var jeg redd for alt, jeg viste hvor verdiful livet var og hva psykadelika menneskene hadde fortalt meg.
Plutselig gir han meg en klem å forteller meg att han bare tuller å nå skal vi gå inn å stor kose oss foran tvn med drikke, jeg følte meg kjempe trygg, lurer på om han fortalte meg dette for å få meg tilbake i rett tilstand eller ikke.

20:30 Vi kommer inn igjen og jeg føler meg i trygge hender, akkurat som når jeg var liten og hadde mareritt å plutselig våknet til for att mamma hadde hørt meg skrike høyt, å hun spurte om jeg ville sove sammen med pappa og mamma, for å føle meg trygt.

Etterpå spiser vi opp resten av soppen (10stk hver) og røyker hasj for så å gå ned å titte på den syke flashfilmen igjen, begge drømte seg bort, mens vi kjørte den om og om igjen,
etter 2 timer med intense tankegang og litt halliser, startet jeg å få små vondt i hodet, tror ikke hodet mitt hadde godt av alle denne tenkingen, så vi gikk opp for å røyke litt mere.
Vi gikk på stua for å chille resten av kvelden, satte på tv med musikk og la oss ned i soffaen, det var da rommet ble en kube, veggene ble gulv og gulvet ble tak, da måtte vi prøve å gå på veggene, noe som vi ikke fikk til, fordi en av KoRn låtene startet for full spreng på tvn, å de synger om mye bra, så det ble en lang diskusjon om verdener osv IGJEN.

22:30 Nå kjente vi att turen startet å gå nedover, uansett om vi hadde en sinnsyk tripp gående fortsatt. Kjæresten til [a] kommer hjem, og hun er små full etter en fest, jeg kjente godt, men fordi var jeg litt redd, for hun svarte meg frekt " se på den retarden i soffaen da,haha" da ble jeg litt redd å [a] fortellen hennee att hun skal være snill med meg. Hun setter seg sammens med meg, og jeg starter å ta på håret til henne osv, det var en KJEMPE DEILIG følelse å kjenne på noen annen sin hud, så jeg sa hun måtte flytte seg ellers har jeg kommet til å rote med henne.

[a] ville legge seg sammen med dama og sove, siden hun var trøtt, jeg gjorde det samme siden jeg skulle tidli opp neste dag. DET VAR UMULIG å sove, jeg hentet ipoden min for å høre på musikk, tror det tok en time før jeg sovnet, det var så vanskelig for jeg fikk merkelige halliser når jeg lukket øynene, men greide det til slutt.


Vi våknet rundt 9 tiden neste morgen, å jeg hadde skikkelig vondt i hodet, vi diskuterte trippen å vi var skikkelige fornøyde!


Det var min første tripp på fleinsopp, håper dere ble fornøyde siden jeg ikke er så flink til å skrive flittig osv,er så fuckings trøtt nå. I såffal var det den beste opplevelsen jeg har hatt i mitt liv, kan ikke sammenlignes med noe annet. Siden det var min første gang ble jeg veldig fornøyd

er ikke sikker på om dette er riktig plassering å poste, men i såffal flytt den viss det er mulig

god natt.
Sist endret av FranzLiszt; 12. september 2007 kl. 03:51.
NFFs husbedreviter
Hørtes ut som en rimelig heftig tripp det der...
Kan du på noen måte forklare hvordan denne "psykedelika guden" så ut?
Gleder meg til jeg skal spise flein igjen
Veldig fin tripp mtp at [a] skulle "drepe" deg.
Hadde jeg ikke hatt mulighet til å gi ham skam bank da, hadde jeg gjort det dagen derpå.
En smule mer respekt for substansen heter det vel! Sinnsyke mannen
Satan!det høres drit kul ut.
Eg skule gjerne å blitt et medlem hehe.
Det høres ut som en feet tripp!

KP til deg!
Hørtes ut som en veldig koselig tripp.

Nå gleder jeg meg bare enda mer til det er min tur.



KP når jeg får.
Nice trip får lyst til å teste selv.
Sist endret av mudkips; 12. september 2007 kl. 12:37.
Sitat av Dsverre
Hørtes ut som en rimelig heftig tripp det der...
Kan du på noen måte forklare hvordan denne "psykedelika guden" så ut?
Gleder meg til jeg skal spise flein igjen
Vis hele sitatet...

Husker ikke helt, var vel noe egyptisk lignende med flere armer, haha:P

Men kult att dere likte den folkens, ,takker for svar!
Jeg så den flashback filmen selv på første sopptripp... følelsen er UNIK!

God triprapport. Keep exploring
Hørtes bra ut dette her Er det årets sopp? altså plukket den i år?
rcW: jupp, den er ganske crazy den ja, gleder meg til å trippe i helgen igjen nå, da blir det exploring

Skall35: er årets første sopp ja, funket fjell den i hvertfall, GREAT SUCCESS!!!
Velkommen til den psykedeliske verden.

Bra rapport forresten, synes du skriver bra jeg. Klarer aldri å få opplevelsene mine ned på papiret, men nå blir det nok en del tripping utover høsten så skal se om jeg får skrivd en rapport etterhvert jeg også.
Sist endret av phlaxx; 12. september 2007 kl. 18:36.
takk for svar folkens!

Må nesten fortelle att i helgen som nå var vi 4 stykk som trippet samtidig, har aldri vært i ett sånn galehus før. Gidder ikke å skrive så mye, men to av vennene mine prøvde for første gang, det var helt crazy shit.

Det er noe jeg aldri skal gjøre igjen, noiatrip hele kvelden
Sist endret av FranzLiszt; 19. september 2007 kl. 01:47.
asdfbooi: er sånn det er, du bør nok vente et halvår/år før du eventuelt prøver igjen, man brenner seg om man ikke har respekt
Hørtes skikkelig kult ut. Fikk lyst til å prøve. Du får KP når jeg har