Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1294
Hey, jeg lurer på om noen vil bli med meg å spille noe DayZ Overpoch Taviana?
Jeg ser etter noen som vil være med å være bandits og bygge en base der mange folk kommer forbi for å få mye action.

Jeg er 17 år hvis dere lurer.
Bare still spørsmål så skal jeg svare dem hvis dere lurer på noe, jeg har ikke funnet en server enda.

Hvis du er interessert legg meg til på skype: KingMinecrafter

EDIT: Fant en server, den heter CCG OverPoch EU Taviana 1 Single Currency|Gold Coins|Banks
IP: 37.187.150.90:22002
Sist endret av Ephox; 30. juli 2014 kl. 13:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ephox Vis innlegg
Hey, jeg lurer på om noen vil bli med meg å spille noe DayZ Overpoch Taviana?
Jeg ser etter noen som vil være med å være bandits og bygge en base der mange folk kommer forbi for å få mye action.

Jeg er 17 år hvis dere lurer.
Bare still spørsmål så skal jeg svare dem hvis dere lurer på noe, jeg har ikke funnet en server enda.

Hvis du er interessert legg meg til på skype: KingMinecrafter

EDIT: Fant en server, den heter CCG OverPoch EU Taviana 1 Single Currency|Gold Coins|Banks
IP: 37.187.150.90:22002
Vis hele sitatet...
Heisann! OverPoch er en artig mod, med mye våpen og nye vechiles. Om jeg var deg ville jeg styrt unna CCG sine servere, de er stabile og populære men de tar Imot donasjoner, så du kan kjøpe deg baser, våpen, eller materialer til baser. Blir litt feil i mine øyne. De har en helt OK admin/service gruppe men ikke ha noe håp om og få noe tilbake om du blir drept I safe zone eller at noen kamakazie I basen din. Har selv gamet på Epoch serveren deres, filmet en hendelse der jeg ble drept I safe zone og fikk forsatt ikke noe tilbake.

Har 2 bekjente av meg i England som nå driver og setter opp en Overpoch server, her blir det ikke noen for for donasjoner. Vi har klart og få AI på skality Island oppe og gå, her er det en stor base med MYE loot, om du klarer og drepe alle AI, noe som sikkert tar et team med 5, minst. Solo kan man bare glemme. Kommer til og poste serveren på freak når den er klar til og gå live, nå. Om du vil hjelpe til og teste kunne du sikkert fått lov til det, om du er litt dedikert og vil gi tilbakemeldinger.
^Dette hørtes interessant ut!
Trådstarter
48 2
høres kult ut! Jeg kan gjerne være med å hjelpe til, jeg har kjørt et part servere før og var til og med admin på serveren til falconsan, han som lagde Sauerland mappet. Og jeg viste ikke om donasjons greiene til CCG så jeg vil heller finne en bedre server. bare legg meg til på skype elns så kan jeg være med å hjelpe hvis det trengs og komme med tilbakemeldinger
Anime Freak
En av de store problemene med Overpoch, er at serverne aldri blir resatt.
Laggen er ekstrem etter 2-3 uker da er det for mye stuff rundt omkring.
Spiller selv på CCG sine servere, Overpoch Taviana. Det er sant som Tombøtte sier at mange har betalt for å få haugevis med "snarveier", de pengene hjelper dem ikke når det kommer til action i spillet så jeg synes ikke det gjør så mye, det er mange idioter for å si det sånn Jeg spiller på CCG Taviana 2 for det meste

CCG serverene restartes forøvrig hver andre time hele døgnet, har aldri vært borti noe særlig problemer, mye av grunnen til at jeg spiller der.
Venter i spenning på serveren Tombøtte nenver, det hørtes spennende ut!
Trådstarter
48 2
Jeg var på CCG Taviana 1 her isted, innen 5 minutter drepte jeg 4 som kom rett etter meg på martin's barracks. Fikk tak i et ganske bra våpen og gikk for å se etter folk å drepe, drepte 5-6 stykk til rundt omkring til jeg møtte på en av de jeg just hadde drepte tidligere som hadde fått en ganske nærme spawn, han hadde kjøp donator og drepte meg Men men... sånn går det. Jeg syns det er greit med Loadout men ikke med prefab bases. Og jeg gleder meg til Serveren tombøtte nevnte

Så, til Serveren til tombøtte kommer opp. er det noen som vil spille på en annen server?
Sist endret av Ephox; 31. juli 2014 kl. 15:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.