Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 812
Hei Forum!

Lurte på om dere vet om Steam kommer med noen jule- bundles?
Hvis ja, er det noen link som viser hva som i bundelen?

-Wanlox
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
De pleier det vært år ivhertfall. Gikk fra 40 spill til over 90 ifjor
Det kommer garantert jule salg hos Steam, nøyaktig hva som kommer tviler jeg på at noen her vet ennå
Trådstarter
27 0
Ja, ble noen spill på meg også, men måtte lage ny bruker så... håper på noen bra salg
Er fort gjort å få skremmende mange spill på steam, kjenner veldig godt til det :P
Vanskelig å si hva som kommer. leak om dato, om den er sikker vet jeg ikke, uansett så pleier det å være rundt denne tiden.
Autumn har vell allerede vært..?
Trådstarter
27 0
Ja, autumn har vært, men følte ikke at det var så mange bra spill som var på salg (hvertfall spill jeg liker), men satser på at det kommer noen bra spill til jul, sånn at jeg kan brenne noen penger
Høstsalget for vel for rundt en ukes tid siden, men vintersalget begynner gjerne etter jul, og avsluttes rett over nyttår. I allefall sånn det har vært tidligere år.

Hva som kommer på salg er vel umulig å si, ettersom developere selv kun får vite det et par dager i forveien.
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Høstsalget for vel for rundt en ukes tid siden, men vintersalget begynner gjerne etter jul, og avsluttes rett over nyttår. I allefall sånn det har vært tidligere år.

Hva som kommer på salg er vel umulig å si, ettersom developere selv kun får vite det et par dager i forveien.
Vis hele sitatet...
Har vel stort sett hvert rett før jul til rett over nyttår, som i fjor da det var 20desember til 6jan.