Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5267
Personlig har jeg avrust meg fra heroin og har brukt benz tildette. Til dere andre som knasker litt piller er ikke mange av de rivotrilenebøff og de mano 10 valium. Jeg har gjort ett personlig forsøk hvor jeg tok en orginal 5mg valium orginal på brett og tygde den så tok jeg en mano10mg ogtygde den. Merket fort at det var mer smak i manoene de skal jo være 10mg. Men vil 5mg mere dizapam ha så stor forskjell på hvor kjemisk de smaker? Eller er det andre binde middler i de mano10 pillene. rivotrilene er vannsklig for å skylle dem fra falske/eventuelt utlandske må man se på om de glinser og har skarpe kanter. Fordi farmasøytene dryppper sikker en dråpe av flytende konsentrat på begge sider. Eller at de drypper konsentrart på medesinene det vet jeg. Når det kommer til smak på rivotril har jeg hørt litt søtt og veldig søtt. Men vær gang jeg spiser rivotril kjenner jeg isingen som etter smak. Noe noen også ser på som ett kjennetegn ved at de er ekte. Det jeg kunnne tenkt meg som prosjekt var å feks ektraktere ut 200mg valium av vanlige piller og 200mg valium av mano10 ene for så å kjenne om smaken er den samme. I såfall har vi avslørt en stor bøff i oslos pille marked
For meg så virker det som det er nesten 50/50 om det er bøff eller ikke. De 2mg hypperne er i hvert fall ofte bøff.
Hvis jeg skal ha no, så blir det som oftest xanor og stesolid, da det er de som funker sånn nogenlunde, og det er skjeldent bøff. Får xa av legen også.. Rivotrilane er søte og de iser, som du sier.

(Har selv gått CT på heroin)
Trådstarter
4 0
Mulig jeg trenger en kjemiker til å ektraktere ut diazepam fra alle binde middlene og jeg må vell bruke en del piller slik at det blir enkelt og smake om det smaker likt. Noen kjemikere her?
Kjekt at det var en tråd som passet det jeg skal spørre om slik at jeg slapp å lage en nye en

Her er tingen.
Var på byn i går å fant disse 2 pillene i lommen i dag (mener å huske at jeg fikk de som betaling for en øl som ble veltet)

Etter det jeg har lest her så er den blå pillen som det står "mano 10" valium?
noen som vet hva den hvite pillen er????
Det står "zoc 7,5" på den.

http://img132.imageshack.us/i/20032011682.jpg
Sist endret av mentalmelt; 20. mars 2011 kl. 23:19. Grunn: alt for stort bilde - omgjort til link
Hei, det er Zopiclone.
Takk for svar hva brukes det til? kan man trygt ta begge pillene sammen? skal det tygges eller svelges? Har en del amf i kroppen etter lørdagen, og fyren sa det ville lette nedturen.
Hva vil det si? får jeg apetitten tilbake eller blir jeg bare normal i hodet og klarer å sove?
Her kan du lese litt om Zopiclone: http://no.wikipedia.org/wiki/Zopiklon

Du burde svelge de. Jeg ville tatt blåvaliumen nå, også den andre når du har planer om å legge deg.
Valiumen burde gjøre så du føler deg beroligende, og den andre burde du få sove på Regner med at du ikke er innspist på piller.
Sitat av hypphypp Vis innlegg
Her kan du lese litt om Zopiclone: http://no.wikipedia.org/wiki/Zopiklon

Du burde svelge de. Jeg ville tatt blåvaliumen nå, også den andre når du har planer om å legge deg.
Valiumen burde gjøre så du føler deg beroligende, og den andre burde du få sove på Regner med at du ikke er innspist på piller.
Vis hele sitatet...
hehe det kan du trygt si at jeg ikke er Takker for svarene.
Er dette jeg digger med Freak, man får svar på ting man ikke kan spørre venner og familie om
Regna med det, og da er jeg rimelig sikker på at formen blir fin Jepp, er kjekt, kos deg med pillene
Du blir ikke normal i hodet, klarer å sove, finner roen litt mer. Valium + zopiclone sammen burde faktisk gjøre deg litt susen også selv om du har tatt speed, og valiumen varer så lenge at den vil softe ned nedturen litt.
Sørlending
Mine mano 10 funka dritbra hvertfall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
De er fra 5mg til 10mg Så ingen er likke selv om de står 10 mano
Sist endret av qtippz; 1. april 2011 kl. 23:40.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
synes nesten alt av "blåvalium" er noe piss! tror dde inneholder litt av hvert drit og dee falske utenlandske rivoeenee er heller ikkee som de skal...har spist benzo i 13 år så merker forskjell...holde seg til norske medisiner fra brett eller glass...bare så jævla dyrt når man ikke får av lege!
Jeg synes valium generelt sett er triste greier. Spiste ca. 12 mano 10 en gang og kunne lett ha løst tredjegradsligninger etterpå. Samme gjelder 5 mg på brett fra Norge. Blir overhodet ikke ruset. Tar sikkert kvelertak på uro og tankespinn, men sliter pr. dags dato lite med angst.

Har dog inntrykk av at Mano 10 er noe forbanna tull, men kjenner flere valiumfans som ikke er enig i den påstanden. Spiste også selv mano 10 back in the days og ble "ruset", men erkjenner i ettertid at placeboeffekten hadde en viktig finger med i spillet der.

Når det kommer til benzo kjøper jeg alltid rivotrilglass med forsegling importert fra utlandet. Som regel Sveits eller Ungarn, De funker som bare rakkeren. Og som tidligere pillejunkie vet jeg hva jeg prater om. Finnes uker av livet mitt jeg ikke husker en dritt av grunnet klonazepam uten alkohol som hjelpemiddel. Men nå har rivokjærligheten min gått såpass langt at jeg snart er uten jobb, penger og dame. Et rent helvete å slutte, men må til.

Svaret mitt var kanskje litt off topic, men har (vært "dum" nok) til å unne meg makka i dag og fikk plutselig veldig trang ti ´l å skrive.
Ja går du for lenge på mano ,Så mister de andre virkningen Synest jeg å en må begyne å blande ting å bruke blå som et verktøy,For andre ting skal virke, og HEI
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har lenge hatt "utenlandske" valium 10 mg til eget forbruk. Dette har vært "Indy Swift", "Daz", "Ardin", "MSJ" og andre mer eller mindre kjente merker.

Men jeg har aldri hørt om "Mano" før. Kan noen fortelle mer om disse? Hvor lages de? (Land).

Jeg er av den oppfating at de eneste som stabilt gir en korrekt fordeling er svenske Stesolid 10 mg, og Roche Valium (Blå). Men dette er jo legale originalpreparater som må skaffes illegalt.

Ønsker som sagt mer informasjon om disse "mano" pillene, samt om noen kjenner til ONAX 2 mg.