Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1075
Når man bestiller medikamenter på nettet, hender det da ofte at avsender skriver på hva som FAKTISK er inni?
Ta Xanor, f.eks. Skriver nettsteder som selger medikamenter på nettet på pakken at det er Xanor eller et medikament i pakken de sender?
Sist endret av VikingTheKing; 13. september 2011 kl. 16:01.
du kan få dem til og skrive noe annet som har samme betydning men som ikke tollerene fårstår.

jeg fikk en mini kniv i posten her om dagen, på pakka stod det garden tool
Når det gjelder medikamenter gjennom tollen er det et stort lotteri uansett hva som står på pakken. Men mange skriver "vitamins", mens jeg alltid insisterer på at de skal skrive "plastic beads for childrens jewelery". På den måten vil en pille lett kunne se ut som en "plastikkperle" på et røntgenbilde og glatt gå gjennom.

MEN det sikreste er å finne en leverandør som kan levere med innenlandspost. Dette kan til tider til og med være billigere enn mange av nettstedene som selger Xanor/Xanax/Alprasolam/Onax (Alle samme medisin).
Sitat av haakon466 Vis innlegg

jeg fikk en mini kniv i posten her om dagen, på pakka stod det garden tool
Vis hele sitatet...
Kniver er ikke ulovlig å bestille over nett så lenge det ikke er springkniv.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Kniver er ikke ulovlig å bestille over nett så lenge det ikke er springkniv.
Vis hele sitatet...
poenget mitt var at de kan skrive andre ting på pakka som har samme mening
som f.eks kniv=garden tool.
kniv kan brukes i hagen.

samme med medesin.
medesin=vitamin
kan være piller begge to, og kan brukes til noe i samme sjanger

foresten: balisong og stilletoer(husker ikke hvordan det skrives) er ulovlig også, ikke bare spring (måtte bare si det)
Sitat av Günther Vis innlegg
Når det gjelder medikamenter gjennom tollen er det et stort lotteri uansett hva som står på pakken. Men mange skriver "vitamins", mens jeg alltid insisterer på at de skal skrive "plastic beads for childrens jewelery". På den måten vil en pille lett kunne se ut som en "plastikkperle" på et røntgenbilde og glatt gå gjennom.

MEN det sikreste er å finne en leverandør som kan levere med innenlandspost. Dette kan til tider til og med være billigere enn mange av nettstedene som selger Xanor/Xanax/Alprasolam/Onax (Alle samme medisin).
Vis hele sitatet...
Problemet som dukker opp der, er at jeg ikke kjenner til noen leverandør som opererer her i Norge. Jeg kjenner eller vet heller ikke om noen jeg kan kjøpe slike medikamenter fra, som bor her i Norge.

Vet du om noen kan du gjerne ta kontakt på pm
Hola!!

Fikk brev i posten i dag fra budapest. Var en blend med jwh 122, men det er bildet av brevet fra posten som det står verdi/rekommandert postsending.

Noen som har erfaring med det samme? Pleier bare være en hentelapp, ikke sett noe slikt før.
Sitat av Staggere Vis innlegg
Hola!!

Fikk brev i posten i dag fra budapest. Var en blend med jwh 122, men det er bildet av brevet fra posten som det står verdi/rekommandert postsending.

Noen som har erfaring med det samme? Pleier bare være en hentelapp, ikke sett noe slikt før.
Vis hele sitatet...
Jepp. Alle forsendingene fra Ungarn var sendt slik, og de inneholdt også JWH-122. Aldri blitt stoppet. Tror de er litt forsiktig med å åpne "verdikonfolutter".

Andre forsendinger fra Nederland og USA, som kommer i vanlige pakker, har blitt stoppet 50% av gangene.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Jepp. Alle forsendingene fra Ungarn var sendt slik, og de inneholdt også JWH-122. Aldri blitt stoppet. Tror de er litt forsiktig med å åpne "verdikonfolutter".

Andre forsendinger fra Nederland og USA, som kommer i vanlige pakker, har blitt stoppet 50% av gangene.
Vis hele sitatet...
Aha, men da så Ta seg en tur på posten etterpå da.

De ville ikke sende i pulverform fra den nettsiden da det ofte ble sendt tilbake.

Så er det noen som har erfaring med blend-jwh? Dosering etc?