Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 732
Blir grafikken mye bedre i spillet Bioshock, med vindows vista og direct x 10....
Offtopic: Jeg runda netopp Bioshock på Xbox. Det må være den beste spillopplevelsen siden Vice City. Spillet starter litt tregt, men når du får sving på sakene tar alt helt av! Kongespill!

Ontopic: Absolutely nothing.
Tror det er nesten bare vannet i bioshock som utnytter directx10, så alt i alt tror jeg ikke forskjellen er så kjempestor.
Sitat av Nichotin
Vis hele sitatet...
Svarte rakkern for en grafikk!

Ontopic: Såklart blir eller burde den bli bedre med directx10.. Men som flere har sagt, det er nok ikke mye av dette spillet som benytter seg av directX10, så noen stor forskjell er det ikke..
Akkurat startet på Bioshock selv.

Ble MEKTIG imponert av garfikken i starten da rører kollapser mens jeg er i det, og vannet fosser inn. Sinnsykt fett!

Edit: Ser ikke ut som SÅ stor forskjell
Sist endret av MagicalTrevor; 13. september 2007 kl. 09:39.
Det som er så rått er starten, jeg hadde virkelig ikke lyst til å gå inn døra etter at jeg hadde svømt vekk fra vraket, hehe.
Bioshock er bare det beste spillet ever! Har ikke fått kjøpt det, men har sett på en kompis spille det. Det er nå vi begynner å prate om kvalitetsspill!
Noen som har erfaring på å spille Bioshock på en Macintosh?
Har lyst til å gå til anskaffelse av spillet, men lurer på om det er noen forskjell på å spille på en pc med de samme prosessor og RAM hastighetene som en MacBook Pro?

Ifølge BioShock System Requirements har MacBook Pro'n min "Recommended Requirements"...
Er vell egentlig ikke så sinnsykt bra... når man svømmer opp til fyrtårnet, å ser bak, kan man klart se gjenkjennelige texturer i et mønster, og man kan og se lyset i skyene, går "bak" sjøen, slik at man kan se enden på sjøen. (er en del andre glips her og der).
og, selv om det har forsjellige slutter som har med om du dreper, eller redder 'little girl's', så er det ikke et spill jeg har lyst å spille gjennom mer ganger en den ene.
det er gode 12timer med underholdning, for å komme gjennom spillet. kan ikke måle seg med vice city, er man ferdig på vice city, har man enda mulighet til å kjøre runt å gjøre kule extra oppdrag, og trikse med bil/motorsykkel. (imo)
Fungerer sikkert, men minimumet er ofte lavere enn det som er behagelig etter det jeg har oppleved. F. eks HL2 er ikke behagelig etter minimum, det hadde jeg på gamle pcn - og jeg ville nokk gått for å ha det som er recomended eller ihvertfall nesten,
Sitat av Restyle
Fungerer sikkert, men minimumet er ofte lavere enn det som er behagelig etter det jeg har oppleved. F. eks HL2 er ikke behagelig etter minimum, det hadde jeg på gamle pcn - og jeg ville nokk gått for å ha det som er recomended eller ihvertfall nesten,
Vis hele sitatet...
fett, så da er jeg "home free" ?
Kult, skal skrive her når mac'n min kommer, og jeg har kjøpt spillet...
Yeah, gjør det - lyst på spillet selv jeg, ingen som har cracka det enda da? =)
Sitat av Restyle
Yeah, gjør det - lyst på spillet selv jeg, ingen som har cracka det enda da? =)
Vis hele sitatet...
nope, ivertfall ikke på "Game Copy World"

Keep in mind that the files listed on this page do NOT circumvent the Activation Protection & STEAM to play online!

A valid/legal Serial/Game is still required to be able to play this game!!!
Vis hele sitatet...
Synes uansett dette spillet fortjener å bli kjøpt...

Sitat av ulldott
Vis hele sitatet...
den samme fila finnes også på TPB under tittelen "BioShock PROPER-LOLCATS"
Sist endret av Turbolego; 13. september 2007 kl. 13:23.
Sitat av ulldott
Vis hele sitatet...
Huh? lolcats? :P
Bioshock var bare en fantastisk spillopplevelse.
Genialt konsept, og utrolig bra gjennomført design. Det eneste jeg savnet var litt mer personlighet og variasjon fra fiendenes sin side.
Etterhvært ble det ørlite grann langtekkelig og generisk. Er ikke like skremmende når en fiende spretter frem og roper BØ! For trehundreogfemtiandre gang.
Men ellers var både historien og gameplayen fantastisk.
Kan anbefales på det varmeste! ^^
jeg spiller en cracka bioshock.

fant den på PirateBay.

kan poste navnet i kveld når jeg er hjemme. :-)
Her har vi den:

Bioshock.2007.PC-Rip.Full.Game.English.Skullptura