Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 7452
Jeg fikk nylig tak i 50cl med absinth, billig som faen, men nok om det. Jeg tenkte jeg skulle ekspreimentere litt med dette, så jeg dro fram snus boksen, dyppa 5 stykker oppi flaska og lot dem ligge å trekke til seg litt væske.. Jeg puttet da alle oppi endetarmen for å sjekke hvordan jeg reagerte... Så jeg la meg ned i senga og venta, hadde ikke planlagt hvordan det skulle ende, rusen begynte å virke, jeg ble fort litt svimmel, og lyset ble sterkere og i en skjærende grønnfarge. Hele rommet gikk rundt meg, og jeg har da en ganske stor potteplante på rommet, den ble strakt ganske farlig etter en stund, den begynte da å glefse etter meg.. jeg ble jo redd som faen, jeg rev dyna over hodet og putta fingrene inn i rævva og rev ut snusen, det kunne ikke være bra, men dum som jeg er så fant jeg fram flaska og begynte å smådrikke av den.. Alt ble bare værre og værre, så etter en stund fikk "blackout" og sovna på sekundet, og våknet 11 timer senere med vondt i hodet og sår i rævva.. Dette er en "trip" jeg ville fraråde dere å prøve. Dette må ha vært noe av det jævligste jeg har vært med på..

Er det noen her som har prøvd noe lignende? eller har andre erfaringer med absinth?
Altså, snus i endetarm virker jo bare endeløst ekkelt?
Har selv drukket brennende absinth på nyttårsaften. Drakk ikke store mengder, rundt 4-5 shot med tilhørende vodka og pils. Endte opp med at jeg ikke klarte å stå på egne ben, og null hukommelse dagen etter. Mirakel at jeg faktisk klarte å komme meg hjem på bare kroppsinstinkter, mens hjernen var totalt lammet.
Er noe av det rareste jeg har hort om, hvorfor i all verden snus??? Kunne du ikke bare brukt en tampong eller noe annet med god oppsugingsevne? Det var jo absinthen du skulle ruse deg paa...
En ting er sikkert, dette var en genial rapport
Hadde du noen formening om at det skulle gå bra? Sprit i endetarmen er aldri noen god idè.
Haha, å du er 15? Å putte ting opp i ræva er vel aldri en lur idè. Særlig ikke flytende væske..
Et spørsmål: Hvorfor ikke bare drikke spriten? Putte ting i endetarmen unødig er vel.. ja, unødvendig.
Morsom historie men i i svarte granskauen. Var dette det første du tenkte på å gjøre? Jaja.. da vet vi hva som skjer. Godt du huska hva du gjorde da du våkna da. Kjett med total blackout med amnesi og sår i ræva...
Trådstarter
5 0
Poenget med snusen var jo at kanskje nikotinen skulle få noen virkning vedsiden av, og for "kraftigere" snus.. Og jeg hadde kanskje ikke store formeninger om at det skulle gå bra, men jeg måtte bare prøve.
Trådstarter
5 0
Merkelig nok så var det det første jeg tenkte på ja, har mange gode erfaringer med "injeksjoner" i endetarmen fra før
Vi tror deg
Vel, nikotin i ræva vil vel egentlig bare gjøre deg svimmel. Hvis du sammenligner det med å ta sin første trekk røyk. Absinthen vil vel egentlig bare forsterke det hele å gjøre deg sår i røven som du sier..

ok, mulig jeg er overtrøtt, men jeg lo høyt når jeg leste den siste posten din. huff.
Sist endret av margido; 8. mars 2007 kl. 00:43.
Kan du ikke gjore oss den tjenesten og teste andre saanne ting ogsaa saa vi slipper og gjore det selv...
En blanding av knips, syre og meskalin for eksempel, den rapporten ser jeg frem til^^
Trådstarter
5 0
Bare å komme med forslag til nye ting jeg kan prøve Er altids klar for det.
de fleste som nyter litt narkotika vet at oppsugingsevnen i endetarmen er bra, men jeg er gutt og av det prinsippet skal ikke ting opp i endetarmen min ihvertfall.
jeg syntes no ihvertfall det høres veldig forfriskende ut å stappe ting opp i der, men etter min mening skal det ikke støv inn den veien en gang (gjelder gutter) men for min skyld kan du godt komme med noen flere rapporter, litt artig underholding når eg ikke har nokke annt å finne på.. lykke te med øm tarm
er vel bare en ting å si: hahaha, og glad jeg ikke var like nyskjerrig i min ungdomstid
Trådstarter
5 0
Med tanke på hvor sår jeg er i rævva nå så tror jeg du kan være glad for det ja