Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Tror dere TV2 tjener fett på "sonen" ?
Ja! Naturilgvis.. Samme prinsipp som å "vinne" gratis Ipod på nettet 168 97,11%
Nei, jeg bruker mye penger på dette og tror programlederene er ærlige. 5 2,89%
Stemmegivere: 173. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  43 4612
La oss ikke lure. Jeg har en konspirasjons teori om hvorfor denne kortvokste mannen uten hår på hodet står foran kameraet nesten hver natt og headbanger (Det ser morsomt ut, når du ikke har hår by the way) Nei da, jeg skal prøve å holde meg objektiv her.

Okey rett på sak:

TV2 vil tjene penger (som enhver bedrift?) Men er dette på "ærlig" vis ? Tenk på de stakkers resursvake og de under 16 år med kontantkort som bruker alle pengene i tro om at de vinner en mobil eller laptop på de "vanskelige" konkuransene DU lager.

Jeg fulgte nøye med en natt her og tenkte "Hmmm, kan man vinne en helt ny mobil? Det eneste man trenger å gjøre er å skrive riktig ord inn FØRST?
Det kom (tro det eller ei) ett relativt "vanskelig" sprøsmål, eller ordtvist.

Jeg sender meldingen inn nesten HAN sier hva man skal svare på, og ja jeg har store forventinger til å vinne!

Men hva skjer? Min melding kommer lenge etter! med veldig mange andre feile svar. Tilfeldig? Eller "kø" på linjen? Neppe... Bare dumme unnskyldinger.

Jeg tror personlig TV2 tjener grovt på dette! For hver konkuranse tjener de sikkert 20 ganger verdien på premien. Vi leste jo alle om gutten som hadde tyvlånt mobilen til faren! 4500 kr hadde han klart å bruke på "gøye" konkuranser på sonen!

Tipper programlederene har en tragisk timelønn, de hverken ser eller låter som noen høyt utdannete mennesker. Samme lønn som en god telefonselger; PROVISJONS-lønn...
Jo mer han sier "Kom igjen folkens, når er vi snart i mål" mener han: "Nå er JEG snart i mål... med provisjons lønnen min"
Pinelig å se på... og ja, jeg vet jeg ikke trengereå se på dette tøyset!

Her er jo ett typiskt program for en "sonen-natt"

-Trace\metall
-Trace\metall
-Teite uvitene fakta fra programlederene
-konkuranse (uten anonnsering av vinner selvfølgelig)
-konkuranse
-konkuranse
-konkuranse
-konkuranse
-konkuranse
-konkuranse
-mer dårlig musikk
-mer teit snakk
-konkuranse
-konkuranse
-konkuranse
-slutt.

Ja! De "gjør bare jobben deres" og for å sette det på veldig på spissen; Det gjør advokater som forsvarer voldtektsmenn også!

Håper dere programledere for dette meget usmakelige "nachspiel" programmet sover dårlig...
Ikke pga dere jobber om natten, men pga dårlig samvittighet....


Med forbehold om mye skriveleif etter fuktig bytur...

Jtk
Problem, officer?
thomasf's Avatar
TV-2 må da vel få drive bedrift som dem vil. Tror ikke de sikter bare på ungdom ved å ha et program gående hele natta. Det er jo alle som er våkne på den tiden av døgnet. Kan være min 80 år gamle oldemor for alt du vet Opplever TV2 konkurranse fra konkurrerenter på den tiden av døgnet eller? Hvis ikke så hadde det iallfall vært genialt. "Nattesmonopol" lissom Vil ikke kjefte så mye på dem. Tenk heller på de stakkars programlederne som får svi Blir ikke mye uteliv på dem f.eks.
Jtk^^'s Avatar
Trådstarter
Sitat av Proxick
Blir ikke mye uteliv på dem f.eks.
Vis hele sitatet...
Nei, de har jo mistet all respekt for seg selv, stakkers.
Sist endret av Jtk^^; 27. august 2006 kl. 06:31.
Min teori: Alle inngående meldinger må godkjennes, dvs en "OK" knapp. Kommer riktig svar trykkes "Cancel/ikke godkjent" frem til programleder ser at nok penger er kommet inn. "Alle" har riktig svar, for spørsmålene er som regel ikke vanskelige. Hvor mange ganger har du ikke visst svaret og sett utallige latterlige feil-svar tikke inn? Tviler på at den såkalte "laggen" deres er på over 20 min..
Så hørte vi alle om hu prgmlederen som fikk 1. sia på vg for seg selv for å ha lagt ut nr til en som hadde sex trakasert a på skjermen.

Og nå har sonen kanskje planer om å komme til TG hehe
Jeg synes ikke dette er "å tjene fett".. Sammenlignet med en reklameinntekt er jo dette småpenger. Skulle likt å sett et regnestykke på dette her, har selv ikke fulgt med, og vet ikke hva premier er, eller hvor mange som sender inn.
haha han som er skallet på sonen ser ut som et glatt barber kukhaud!!!!111 hahaha lo godt før noen veker siden da en venn sendte inn dette til han: hallo din glatt barberte kukskalle ka du sei?...
Sitat av woopahh
haha han som er skallet på sonen ser ut som et glatt barber kukhaud!!!!111 hahaha lo godt før noen veker siden da en venn sendte inn dette til han: hallo din glatt barberte kukskalle ka du sei?...
Vis hele sitatet...
Jeg så ikke humoren i det men. Er han skalla så er han skalla. Hvis du syntes han er stygg er det ikke vits i å opplyse han om det, det vet han sikkert allerede... Vennen din er dum som bruker opp en hel tier på å sende inn noe så tragisk
TV2 sender ikke sonen for tøys. For dem er det enn inntekt som jeg også tror de tjener nokså bra på.
De tjener penger på hver melding som tikker inn på skjermen, som ikke er rent få.

Og når konkurransen blir påmint, pøser det på med meldinger, igjen...
TV2 tjener såpass iløpet av ett program at de kan "gi bort" premier, lønne programledere og fremdeles gå i overskudd... Ingen TV kanaler, unntatt NRK, som sender ett slikt program som det ikke er profitt i.
Sitat av Shibbster
TV2 sender ikke sonen for tøys. For dem er det enn inntekt som jeg også tror de tjener nokså bra på.
De tjener penger på hver melding som tikker inn på skjermen, som ikke er rent få.

Og når konkurransen blir påmint, pøser det på med meldinger, igjen...
TV2 tjener såpass iløpet av ett program at de kan "gi bort" premier, lønne programledere og fremdeles gå i overskudd... Ingen TV kanaler, unntatt NRK, som sender ett slikt program som det ikke er profitt i.
Vis hele sitatet...
Helt enig, pluss at nå har de begynt å ha konkurransene på et annen slags kodeord så det koster 20 kr pr mld isteden for 10 som det kosta før. De tjener så sykt rått på det at de kan umulig gå i underskudd... Mener å huske at en sendte inn en mld og spurte hvor penga går hen.. Og da var det 6 kr til sms selskapet og 2 kr til et eller annet så satt tv2 igjen med 2 kr ellernoe pr mld... (det var noe programlederen sa) Og hvis de nå tar 20 kr per mld på konkurranser og de tar den ekstra 10'ern tjener de 12 kr pr mld og det er rått når kanskje 3 - 4000 sender inn pr dag...
Sist endret av simdal; 28. august 2006 kl. 00:04.
hehe tragisk(20teng mofo)
Jeg vet hvertfall at på mess holder de igjen de riktige svarene til det er igjen 2 min av konkurransen.
Dette kommer av to ting, for det først, ALLE konkurranser slutter når de sier den skal slutte, og det er alltid folk som sender inn meld med klokkeslett på slutten for å se hvor lang køen er.

En gang sendte jeg inn riktig, og det tok 1 time før den kom ut, mens folk som hadde sendt etter 10 min fikk meld på skjermen.

Synes det er litt kjipt gjort, men det er rett og slett tjening av penger, og det er fult lovlig
Sitat av woopahh
hehe tragisk(20teng mofo)
Vis hele sitatet...
Når du sitter her å skryter av at du har kompiser som mobber folk via tv så må jeg dessverre si at det er tragisk. Tror ikke han derre kompisen din hadde turt å si det til han face to face, eller hva?

Sitat av trulsH
En gang sendte jeg inn riktig, og det tok 1 time før den kom ut, mens folk som hadde sendt etter 10 min fikk meld på skjermen.
lovlig
Vis hele sitatet...
ja det har skjedd med meg og.. Skjønte ikkeno. Når konkurransen var for lengst over kom mld mi opp enda jeg sendte den raltivt tidlig Har slutta med å bli med på sånt vås, har brukt alt for mye penger på det. Flau over det
Sist endret av simdal; 28. august 2006 kl. 00:17.
Sitat av simdal
Når du sitter her å skryter av at du har kompiser som mobber folk via tv så må jeg dessverre si at det er tragisk. Tror ikke han derre kompisen din hadde turt å si det til han face to face, eller hva?
Vis hele sitatet...
nei han hadde noke ikkje turt å sei de til na face to face, han e litt jævli vimsete(hehe de he ikkje noke me saka å jære:P!)

mess tv og sonen er svindel!
Uten å tenke på konkurransene syns jeg det hele er totalt latterlig! Folk pøser på med penger for å "chatte" på tv. De kunne gjort det samme på mIRC..
Og med konkurransene er det også helt latterlig. Har sett programledern si at "Nå trykker jeg på knappen, og den siste som har sendt inn før jeg trykket på knappen vil få premien. Nei, kanksjenå! Vent litt til. Nå! Nei, nå! Kanskje nå!" Og slik holder han på i evigheter mens folk sender inn melding på melding. Lettlurte jævler sier nå bare jeg. Legg dere til å sove!
Helt tragisk hele programmet....ler av det...ser heller på tvnorge...
Sitat av woopahh
haha han som er skallet på sonen ser ut som et glatt barber kukhaud!!!!111 hahaha lo godt før noen veker siden da en venn sendte inn dette til han: hallo din glatt barberte kukskalle ka du sei?...
Vis hele sitatet...
Ikke det at dette har noe med Sonen å gjøre, men hvem faen barberer hodet på Penis. Det skal vel i teorien være rimelig glatt allerede. Så dersom dere må barbere for å bli glatt på tuppen hadde jeg seriøst vurdert såpe i stedet for å få vekk grumset.
Better than thou.
Sitat av Spar
Helt tragisk hele programmet....ler av det...ser heller på tvnorge...
Vis hele sitatet...
Ja, MessTV er da fucking bomb.

....
▼ ... noen måneder senere ... ▼
send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984 send et jente navn på j til 1984


sånn sitter de xD herregud ass...plagsomme jævler!!! Messtv som eier da =D er bedre hvertfall...
Pent og konstruktivt bump må jeg si...

Men siden denne tråden er vekket til live fra de døde så kan jeg legge til at min personlige mening er at sonen er noe dritt.

Jeg vant faktisk en konkurranse der en gang... Spørsmålet var "Hvilken farge er det på veistripene i Sverige?" Vel, de er iallefall gul i nord-sverige, så jeg slengte inn en melding bare på skøy og utrolig nok så ble jeg ringt opp av programlederen ca 20 minutter senere.
Jeg oppga fullt navn og adresse, å han gjentok det for meg slik at vi var sikre på at han hadde fått riktige opplysninger. Joda, de stemte de!
Han gjentok til og med navnet mitt på direkten ved å gratulere vinnerne. (Vi var to som vant)
Vel, her sitter jeg over et år senere og har enda ikke fått premien "som skulle gå i posten neste dag"
Fantastisk. Ikke sant? Yes indeed...

Jeg er bombesikker på at jeg ikke er den eneste her i landet som har en lignende historie å fortelle i hennhold til sonen på tv2.
Hvorfor tar det så lang tid fra man sender melding til den faktisk er på skjermen...?
Er dette fordi det er "overbelastning" med dem? er det fordi dem skal svindle mest mulig folk?

Har grublet på det lenge.....
det er bare svindel.....de står med pc opp der og skal friste oss...også sender vi inn melding også vinner vi liksom...også får vi ikke premien... dritt program
sonen og mess tv er for å oppfylle kravet om en viss egenprodusert andel av programmer
Hæ?:P snakk så vi skjønner hva du mener
Sitat av Mewl
Hæ?:P snakk så vi skjønner hva du mener
Vis hele sitatet...
hver kanal skal sende en viss prosent med program de har laget selv, ikke serier kjøpt opp fra usa f eks... om dette stemmer så fyller jo sonen og mess-tv dette kravet, de sender i X antall timer og er billig å produsere.
hver kanal skal sende en viss prosent med program de har laget selv, ikke serier kjøpt opp fra usa f eks... om dette stemmer så fyller jo sonen og mess-tv dette kravet, de sender i X antall timer og er billig å produsere.
Vis hele sitatet...
riktig som f
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
De som sender sonen tjener 1 krone per seer. Ikke at jeg tror at gamle bestemødre som betaler lisensen sin kikker på det, men de tjener nokk litt penger på det og. Noen som har tenkt på at faktisk det kan være folk i sonen som sender inn meldinger? og da går det jo i en liten rundgang.
Er vel manga firmaer som driver med lignende? Det er lov?

har aldrig i hele mitt liv vært så dum at jeg sløser penger på sånne ting...
Jeg har vunnet 2 premier på sonen. Første fikk jg 2uker etter jeg hadde vunnet. Ble lovet en ''sonen-pakke'' med alt mulig oppi, skuffelse; Fikk en 6cm høy bamse :S.
Andre gangen jeg vant kom premien 2mnd etter, da fikk jg t-skjorte og bamse. De kunne hatt bedre premier for de 20kronene sine. De sa flotte premier, det tyder da på at programlederne synes bamser er verdens flotteste ting, og jeg har lært: Aldri mer SMS til SONEN.
Sonen 2 er en homsekanal med folk som lyyyver hele tiden,gjelder også TV-Norge selv om folka på TV-Norge kule.
Hehe, jeg hadde hat lyst til og bli programleder i sonen
vel på tv-Norge så er det jo homser og lesper som er programledere.(ikke kød)
Sitat av super
vel på tv-Norge så er det jo homser og lesper som er programledere.(ikke kød)
Vis hele sitatet...
Hvordan er dette relevant til diskusjonen?

For min del virker sonen mest som å sende SUPER til ettellerannet fortest og mest mulig.
MessTV var det noe kvalitet på før, og de har i alle fall noen mer eller mindre originale konk. som tengnekong, men liker ikke det heller. Chatte kan man forsåvidt gjøre på intertuben.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jer brukte 120kr på det dritt programmet der igår :@
Når jeg slo over på kanalen kl 4 på natten inatt, så gikk konkuransen om å vinne en laptop..
Han sa hele tiden "Nå trykker jeg eller nå eller nå eller nå? Det er du som må sende inn, nå må jeg trykke for jeg har press med tiden, må trykke nå snart.. Har ikke mye tid igjen nååå, Send inn Super hei til 1984 ellernoe, og du kan vinne blabla..."
Jeg sovna først 04.45, altså 3 kvarter etterpå, da holdt han forsatt på Må trykke snart! Blablabla,
SNART?! 45min er ikke snart vett!!! =// :@@@£@$€"#¤
Sitat av simdal
Mener å huske at en sendte inn en mld og spurte hvor penga går hen.. Og da var det 6 kr til sms selskapet og 2 kr til et eller annet så satt tv2 igjen med 2 kr ellernoe pr mld... (det var noe programlederen sa) Og hvis de nå tar 20 kr per mld på konkurranser og de tar den ekstra 10'ern tjener de 12 kr pr mld og det er rått når kanskje 3 - 4000 sender inn pr dag...
Vis hele sitatet...
12*4000 er ikke veldig mye penger for TV2
Tv2 tjener iallefall såpass på Sonen at de har kuttet bort et program på natta og reklameinntektene det medfører og sender heller Sonen.
Sitat av KEEG4RD
Jer brukte 120kr på det dritt programmet der igår :@
Når jeg slo over på kanalen kl 4 på natten inatt, så gikk konkuransen om å vinne en laptop..
Han sa hele tiden "Nå trykker jeg eller nå eller nå eller nå? Det er du som må sende inn, nå må jeg trykke for jeg har press med tiden, må trykke nå snart.. Har ikke mye tid igjen nååå, Send inn Super hei til 1984 ellernoe, og du kan vinne blabla..."
Jeg sovna først 04.45, altså 3 kvarter etterpå, da holdt han forsatt på Må trykke snart! Blablabla,
SNART?! 45min er ikke snart vett!!! =// :@@@£@$€"#¤
Vis hele sitatet...
Har gått på den der selv, fant ut til slutt at han somregel ALLTID ender opp med en nedtellingstimer, så ingen vits i å sende før den kommer på skjerm. En gang sto jeg klar og sendte melding, prøvde ut flere kombinasjoner, sende når det var 3 sekunder igjen, 5 sekunder, 10 sekunder. Vant aldri.
Nå begynner det å bli en stund siden jeg gadd å se på sonen.
Sitat av grudgE
Pent og konstruktivt bump må jeg si...

Men siden denne tråden er vekket til live fra de døde så kan jeg legge til at min personlige mening er at sonen er noe dritt.

Jeg vant faktisk en konkurranse der en gang... Spørsmålet var "Hvilken farge er det på veistripene i Sverige?" Vel, de er iallefall gul i nord-sverige, så jeg slengte inn en melding bare på skøy og utrolig nok så ble jeg ringt opp av programlederen ca 20 minutter senere.
Jeg oppga fullt navn og adresse, å han gjentok det for meg slik at vi var sikre på at han hadde fått riktige opplysninger. Joda, de stemte de!
Han gjentok til og med navnet mitt på direkten ved å gratulere vinnerne. (Vi var to som vant)
Vel, her sitter jeg over et år senere og har enda ikke fått premien "som skulle gå i posten neste dag"
Fantastisk. Ikke sant? Yes indeed...

Jeg er bombesikker på at jeg ikke er den eneste her i landet som har en lignende historie å fortelle i hennhold til sonen på tv2.
Vis hele sitatet...
Send det til TV2 hjelper deg!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av KEEG4RD
Jer brukte 120kr på det dritt programmet der igår :@
Når jeg slo over på kanalen kl 4 på natten inatt, så gikk konkuransen om å vinne en laptop..
Han sa hele tiden "Nå trykker jeg eller nå eller nå eller nå? Det er du som må sende inn, nå må jeg trykke for jeg har press med tiden, må trykke nå snart.. Har ikke mye tid igjen nååå, Send inn Super hei til 1984 ellernoe, og du kan vinne blabla..."
Jeg sovna først 04.45, altså 3 kvarter etterpå, da holdt han forsatt på Må trykke snart! Blablabla,
SNART?! 45min er ikke snart vett!!! =// :@@@£@$€"#¤
Vis hele sitatet...
akkurat slik var det i går også! han skalla programlederen sa at "jeg kan komme til å trykke på knappen akkurat NÅ! eller nå, kanskje nå?.... noen ganger så har vi lange konkuranser, og da må vi jo ha noen korte også!.... nå er det snart bare 17 minuter igjen, og jeg har trykt på 17 før.... du kan vinne en acer bærbar datamaskin med 120gigaram(ja han sa gigaram, men hadde hele tiden før sagt gigabyte).... nå har jeg drøyd den lenge, kanskje jeg trykker nå?" han trykkte ikke før det var 25 sekunder igjen. han "snakket" med noen som var 45 grader opp i luften til høyre for han om når konkuransen skulle ende eller noe.

det virket helt særiøst som om han hadde tadd en liten dose med noe stoff, fordi han snakket mye, og skiftet tema helt uten videre og kom tilbake igjen etter en stund og sa det samme igjen.
hahaha, sonen tjener penger så inn i fan av alle teens som ligger i sofaen og tror di skal vinne ny mobil for å bare betale TV 2 "10 kr". Men denne drømmen går skjeldent i oppfyllelse En gang i sommer, prøv å telle alle meldinger som kommer opp på skjermen i løpet av 1 minutt, og tenk deg til hvor mange som ikke kommer på skjermen eller ikke kommer gjennom sensuren. Det er mange det og det tjener TV 2 flesk på.

Jeg var så optimistisk i sommer at en søndags eller lørdags morgen skulle jeg være med på en konkuranse for å vinne en mobiltelefon på TV norges sånn programm.

Hun begynte å tegne en mann, etter 1. minutt så jeg hvem det var. hun hadde nesten bare tegnet håret og øynene på karen før jeg fant det ut. Jeg tok opp mobilen og viste jeg kom til å vinne for ingen var så rask som jeg. Jeg satt å ventet i 2 timer og 30 minutter på at meldingen min skulle komme opp på skjermen. Hadde ventet en telefon fra ho kjerringa i hvert øyeblikk. Men ikke fan, det var liksom en kar som hadde sendt en meldig før meg og hannes/hunns meldig kom på skjermen 30 før min kom. DETTE ER FUSK.'

Har aldri vunnet på det greia dær og kommer aldri til å prøve igjen. (Større sjangs å vinne på automat)

Sitat av TSN
det virket helt særiøst som om han hadde tadd en liten dose med noe stoff, fordi han snakket mye, og skiftet tema helt uten videre og kom tilbake igjen etter en stund og sa det samme igjen.
Vis hele sitatet...
Ja velkommen etter, hun me de store boobsa på sonen sa at hun tjente 3 kroner orde i tillegg eller noe sånt. Så hær gjeller det å være kjapp i kjeften.

Noen som har prøvd å sove mens sonen står på? Går ikke, da kommer han jevla Timon eller ka de kaller han og prater deg opp fra den fine sjønnhetssøvnen din. (Anbefales ikke)
Dette er rein svindel. Tipper de som jobber for sonen tar godpremiene selv (laptop etc) Noe for TV2 hjelper deg eller lignende instanser. Tommel ned for fittetrynene i sonen på tv2
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Jeg mener å ha hørt at mess-tv dro inn ca. 20 000,- per natt i form av sms. Dette er en god stund siden , men det høres ut som et realistisk tall.
Jeg sendte inn en melding der en gang, på sånn ordtiwist. Det tok 20 min før meldinga kom på skjermen. Jeg mener, når de har et slikt problem som de påstår at de har med kø, hvofor ikke etter mange år, oppgrader på et vis? kanskje 2 moderatorer som sitter bak der å ser igjenom meldingen eller noe slikt.

Men jeg vet det er for å tjene penger, teit spørr du meg. Eneste 10'ern jeg noen gang har brukt på noe slikt, å skal aldri gjøre det igjen.
Sitat av z0p
Jeg mener å ha hørt at mess-tv dro inn ca. 20 000,- per natt i form av sms. Dette er en god stund siden , men det høres ut som et realistisk tall.
Vis hele sitatet...

Jepp.. Stemmer det.. De får ofte inn 10 000 meldinger på en morgen/natt osv.. Kjenner ei som har jobbet der. De svindler ikke da, de gir ut alt av premier og venter ikke med å slippe gjennom de sms'ene med rett svar. Sjefene som jobber der er vist veldig strenge på at de reglene skal følges..