Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 503
Hei
Driver å skriver en del sanger og skal spille de inn med mitt hjemmestudio. Men siden jeg ikke akkurat har noen store forhåpninger om å få platekontrakt med det første tenkte jeg at det kunne være lurt å legge filene ut på nettet og på den måten spre musikken min. over til saken...

Det står ikke akkurat noen stor lysende rød "legg ut" knapp inne i limewire. Hvordan kan jeg få lagt ut mine filer her? Det må da gå an, hele limewire bygger jo på dette og det er dette som holder det "lovlig"
Legg filene i den mappa du deler...
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Mappen som filene du laster ned legger seg i. Legg filen din i den mappen
Du legger filene i den mappa du har valgt å dele på limewire, og har programmet kjørende i bakgrunnen. Gå på Tools -> Options -> Sharing.
når du inst. limewire så får du spm om hvilke mappe du vil dele med andre... legg sangen i den mappa du. men da må du være pålogget limewire for at andre skal kunne finne sangen din

faen.....sist igjen.......
Legg ut torrents også. Gjerne på trackere som spesialiserer seg litt i din type musikk. Der kan du i tillegg få lagt ut beskrivelse av musikken/bandet and whatnot..
Ellers så kan du jo også opprette en urørtprofil hos nrk, Myspace, youtube osv.
takker

Sitat av Halalgeir
Ellers så kan du jo også opprette en urørtprofil hos nrk, Myspace, youtube osv.
Vis hele sitatet...
bandet vårt har allerede en urørt profil, kommer selvfølgelig til å legge det ut der også
http://www11.nrk.no/urort/user/?id=30951 viss noen er intressert Den er ikke opdatert på veldig lenge så den er ikke særlig bra, ingen sanger ligger der enda heller.

Viss folk laster ned sangen min, så holder det vel at en av de som har sangen er pålogget limewire?
Sist endret av Leif Motorvei; 5. mars 2007 kl. 15:59.
Folk må jo søke etter sangen, så tror nok limewire ikke er det beste stedet for et ukjent band

purevolume, myspace osv er nok 100 ganger bedre.

Lykke til