Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 896
Har noen kompiser som har begynt å eksperimentere litt. I helga tok noen av de xtc av type Rolex i tillegg til cola. Bekymret for at de blander 2 sentralstimulerende stoffer. Er det ikke veldig risikofylt? Holder meg personlig bare til cola.


Det er farer ved det, men det er heller ikke av de aller farligste kombinasjonene. Det er for eksempel farligere å blande med med alkohol. Enkelte brukere rapporterer at det ene ødelegger effekten av det andre. Det er selvfølgelig en risiko knyttet til bruk av stimulanter mtp hjerte, men det er ikke en kombinasjon som nødvendigvis vil utsette deg for umiddelbar livsfare om man er bevisst på dosering. Det er også viktig å ta med i regnestykket at kokain varer relativt kort i forhold til MDMA så det spørs også litt hvordan man forholder seg til redosering osv.

Vil også legge til at man aldri burde ta MDMA for ofte. Med det mener jeg i hvert fall ikke mer enn en gang i måneden. Man risikerer å slite ut serotonin reseptorer i hjernen og kan i værste fall utvikle serotonin syndrom om man bruker MDMA for hyppig.
Sist endret av knert1; 11. mars 2024 kl. 23:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du skal hvertfall ha et veldig sterkt hjerte med dobbel stimulant kombo. Altså kokain alene har allerede en 2700% sjanse for hjerteinfarkt og hjertesvikt i seg selv. Og skulle du ha en underliggende kardiovaskulær tilstand av noe slag, hold deg langt, langt unna dettte hvis du verdsetter livet ditt
Sist endret av Candiru; 12. mars 2024 kl. 04:49.
Det er ikke lurt, men du kan jo vise de den lista som ble posta ovenfor. Skulle gjerne hatt den lista der for 10-15 år siden sjæl, men lever fremdeles. Flere jeg kjenner digga å ta brus etter mdma’en hadde gitt seg, personlig så liker jeg det ikke, men fraråder blandingen og skylder på at vi var unge og dumme. Aldri trodd jeg var så nærme døden som når jeg har kombinert de to, men det er nok kombinasjonen av nedtur, et bongtrekk og plutselig ligger man der å tror at man bare skulle bli 22 år gammel med et hjerte som har lyst til å hoppe ut av brystkassa!
Er ikke hovedforskjellen på kokain med andre stimulerende rusmidler at det hindrer reopptak, mens de andre frigir mer dopamin/serotonin og at det kan bli litt krasj sånn sett?