Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3315
Hei, jeg tok 120mg for rusen sin del for ca 30 min siden nå, men syns ikke det er mye å skryte av så langt.. Har 120mg liggende klar i tilfelle det ikke skulle holde og vurderer sterkt å hive innpå hele resten skiten.

Tanker?

Skulle ikke rusen truffer meg til nå? Burde jeg hive innpå 120mg eller vente litt?
Sist endret av LiptonTea; 20. august 2015 kl. 00:43.
usertitle import
bleh's Avatar
Gi det minst 30 min til, er ikke vits å sløse med godsakene!

Mest sannsynlig kicker de plutselig inn som en gave fra høyere makter - men det avhenger jo også av din toleranse. Men siden du spør slik tenker jeg at du ikke har særlig toleranse for sobril? Isåfall burde 120mg shippe hjernecellene dine på en deilig tur!
Trådstarter
4 3
Sitat av bleh Vis innlegg
Gi det minst 30 min til, er ikke vits å sløse med godsakene!

Mest sannsynlig kicker de plutselig inn som en gave fra høyere makter - men det avhenger jo også av din toleranse. Men siden du spør slik tenker jeg at du ikke har særlig toleranse for sobril? Isåfall burde 120mg shippe hjernecellene dine på en deilig tur!
Vis hele sitatet...
Takk for svar... Har i et halvt år gått fast på 15mg maks 2 gang daglig, så noe resistens har jeg vel oppbygd, men 120mg da - Det burde per def slå meg helt ut imho... Håper det

Da er de ekstra 120mg skylt ned på høydkant.. Skjer det ikke noe nå, så gir jeg opp sobrilt het! Møkkatabletter. Mulig det funker for angst, men ikke for mitt formål��
Sist endret av LiptonTea; 20. august 2015 kl. 01:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Gått på 15mg x2 dagen i flere måneder, fikk ikke noe serlig rus følelse av 75mg 15tab. Derimot vis jeg blander det med alkohol så svinger det
Trådstarter
4 3
Dar burde 240mg samlet slå meg ganske hardt.. Tror jeg er blitt immune, men skal gi det noen mimutter til for å se
Må sies at sobril tar tid før det fungerer.
Spør legen din om diazapam, å bytte frem å tilbale så man ikke får toleranse. Så framt du trenger beroligende
Sitat av Üknow Vis innlegg
Må sies at sobril tar tid før det fungerer.
Spør legen din om diazapam, å bytte frem å tilbale så man ikke får toleranse. Så framt du trenger beroligende
Vis hele sitatet...
Feil, det er krysstoleranse mellom alle benzoer, samt Z-hypnotika og alkohol.
Trådstarter
4 3
Noe funk hadde det nok haha. Våknet klokka 17 i dag, med telefonen full av spørrende fjes
Tydeligvis har jeg ringt 2 ekser midt på natta og spurt etter iskremkake....

Ellers var senga full av colasøl og kjøleskapet tomt.. Tror jeg skal revurdere hvilket rusmiddel jeg skal satse på neste gang hahaha...

Synd jeg ikke har noe sobril igjen for å takle angsten jeg sitter med nå... Life's a bitch!
Sitat av LiptonTea Vis innlegg
Noe funk hadde det nok haha. Våknet klokka 17 i dag, med telefonen full av spørrende fjes
Tydeligvis har jeg ringt 2 ekser midt på natta og spurt etter iskremkake....

Ellers var senga full av colasøl og kjøleskapet tomt.. Tror jeg skal revurdere hvilket rusmiddel jeg skal satse på neste gang hahaha...

Synd jeg ikke har noe sobril igjen for å takle angsten jeg sitter med nå... Life's a bitch!
Vis hele sitatet...
Haha, velkommen til bensoverdenen Tekstbokeksempel på hva som skjer når man tar for mye benzoer!
Det kan i enkelte tilfeller ta helt opptil 4 timer før man har full effekt av Sobril. 240mg ville selv jeg blitt ganske flærra av.