Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1954
Kjøpte en Nokia N82 i 2007 men klarer ikke huske fra hvilket nettsted jeg kjøpte den fra. Har 5 års reklamasjonsrett og igår blacka telefonen ut, så vil få den fikset. Har mye bilder og alle mobil-numrene var lagret på telefonen.

Har prøvd å tilbakestille passord på komplett, Cdon, Mpx og amentio men finner ingenting under "ordrer" på de forskjellige sidene.

Er det mulig å spore fra hvilken nettbutikk mobilen kom fra med bruk av Imei-nummeret elns?
Se igjennom kontoutskrifter fra 2007.
Fant ingenting. Prøvde å sende mail til Cdon med Imei-nummeret for å se om de kunne finne mobilen i databasen. Kom meg ikke inn på kontoen til muttra der, så kunne heller ikke se på tidligere ordrer sendt fra cdon.
Bladd bakover i arkivet på mailen din, da? Mulig du finner en ordrebekreftelse der
Sitat av Revbatim Vis innlegg
Bladd bakover i arkivet på mailen din, da? Mulig du finner en ordrebekreftelse der
Vis hele sitatet...
Sjekket nå. Fant bare en mail om en reklamasjon jeg hadde på en SE før jeg kjøpte Nokia`n.. :/
Bryr du deg seriøst om en telefon du kjøpte for 4 år siden som kostet såvidt tusenlappen? Noe jævlig styr å få den reparert, lol.
Sist endret av Spirituell; 21. desember 2011 kl. 17:00.
Sitat av Spirituell Vis innlegg
Bryr du deg seriøst om en telefon du kjøpte for 4 år siden som kostet såvidt tusenlappen? Noe jævlig styr å få den reparert, lol.
Vis hele sitatet...
Har mye verdifulle bilder/filmer og en haug med nummer som jeg er nødt å ha. Telefonen i seg selv driter jeg i, men må få den fikset for å komme meg inn å få overført materialet.
Sitat av Soppinfeksjon Vis innlegg
Har mye verdifulle bilder/filmer og en haug med nummer som jeg er nødt å ha. Telefonen i seg selv driter jeg i, men må få den fikset for å komme meg inn å få overført materialet.
Vis hele sitatet...
Dra til et verskted som fikser mobiltelefoner. De får sikkert ut materialet, å fikser den, i bytte mot en slump norske riksdaler

http://www.amobil.no/artikler/her_fa...aa_dagen/38562
Sist endret av tafsern; 21. desember 2011 kl. 17:10.
Hvis du sende telefonen inn til reklamasjon, så sletter de nok alt som er på tellefonen fra før av uansett.. Så det hjelper deg nok lite.