Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  23 2540
Hallo..igår så sølte jeg brus over hele kontrollen, litt etter funket den helt fint men plutselig gikk det ikke å spille akkurat som om alle knappene ble presset inn av seg selv ,så skrudde jeg av å det var sånn fortsatt å det er det nå også noen som har noen tips hva jeg kan gjøre, prøvd å tatt vann på de knappene men det hjelper ikke har også prøvd å skru den opp for å se om noe var løst


Tusen Takk
Sist endret av Shottas45; 4. desember 2011 kl. 21:05.
I og med at du har forsøkt å bruke den med brus inni, er det relativt stor sjans for at den er død. Det jeg ville gjort var å skylle hele dritten i vann. Sørg for å få vann inn over alt, skru den fra hverandre om du kan. La den deretter tørke godt og håp på det beste...
Kjøp ny.
titegn
Tror du må se etter flere løse deler, utrolig hvor mye som løsner av julebrus ;-)

God jul! :-D
vask den med sprit/hjemmebrent så damper det og blir heilt fin igjen
Sitat av tafsern Vis innlegg
Tror du må se etter flere løse deler, utrolig hvor mye som løsner av julebrus ;-)

God jul! :-D
Vis hele sitatet...
Jo takk takk

Sitat av Halalgeir Vis innlegg
I og med at du har forsøkt å bruke den med brus inni, er det relativt stor sjans for at den er død. Det jeg ville gjort var å skylle hele dritten i vann. Sørg for å få vann inn over alt, skru den fra hverandre om du kan. La den deretter tørke godt og håp på det beste...
Vis hele sitatet...
Den funker men L1,L2 og pilene funker ikke , så den er nokk ikke død da
Kvell ei flaske Antibac inni der, så venter du.
Gjorde det samme med stikka til min ps3. Hadde den i molekyler, renset med el spray og q-tips, montere sammen igjen å vips var den i orden. Husk bare å rens godt i alt av kriker og kroker, for brus er klissete og det skal ikke mye til for at det setter seg fast.
jeg har alltid trod at spillmaskinen er konsollen? Tar jeg feil?
Sitat av aerox88 Vis innlegg
jeg har alltid trod at spillmaskinen er konsollen? Tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Tror han bare skrev feil ^^
Overskrift: Konsollen

Først i første post: Kontrollen

Hva skal man tro .....
Sitat av aerox88 Vis innlegg
jeg har alltid trod at spillmaskinen er konsollen? Tar jeg feil?
Vis hele sitatet...
Hehe skrev litt feil
er jo ikke lenge til den 24ende så er jo bare å ønske seg ny

God Jul
Sitat av Monzter Vis innlegg
er jo ikke lenge til den 24ende så er jo bare å ønske seg ny

God Jul
Vis hele sitatet...
Jeg får vell kansje gjøre det ja
Vann er et fantastisk løsemiddel for diverse substanser. Drit i sprit og elektronikkrens. La den ligge i ei bøtte med vann et par timer og tørk den godt. Helt utrolig hvor mye man kan redde...
Sitat av Shottas45 Vis innlegg
Jeg får vell kansje gjøre det ja
Vis hele sitatet...
Putt ps3 kontrollen i ovnen på 225 grader i 5 min. Da burde kontrollen tørke innvendig
Sitat av haardi Vis innlegg
Putt ps3 kontrollen i ovnen på 225 grader i 5 min. Da burde kontrollen tørke innvendig
Vis hele sitatet...
Eh.. trur ikke at jeg tar sjansen på det
Sitat av Shottas45 Vis innlegg
Eh.. trur ikke at jeg tar sjansen på det
Vis hele sitatet...
//SARCASM



titegn
Ta ut batteri, legg kontrollen i en bøtte med vann i 15 minutt, legg den i ovnen på 30-50ºc i 15 nye minutter, sett i batteriene å se om den funker
Sitat av McLovin Vis innlegg
Ta ut batteri, legg kontrollen i en bøtte med vann i 15 minutt, legg den i ovnen på 30-50ºc i 15 nye minutter, sett i batteriene å se om den funker
Vis hele sitatet...
Støtter McLovins tips!
Luring.

En tommelfingerregel er at elektronik kan tåle vann, så lenge det ikke er i kontakt med vann mens det er på. La vannet tørke, så vil nok alt være bra, men hvis du slår på våt elektronik ødelegger du det.
Sitat av PerPerPerPer Vis innlegg
Luring.

En tommelfingerregel er at elektronik kan tåle vann, så lenge det ikke er i kontakt med vann mens det er på. La vannet tørke, så vil nok alt være bra, men hvis du slår på våt elektronik ødelegger du det.
Vis hele sitatet...
Har prøvd men det funker ikke

Trur jeg rett å slett bare må kjøpe meg en ny

Tusen Takk !
Sitat av heiweed Vis innlegg
vask den med sprit/hjemmebrent så damper det og blir heilt fin igjen
Vis hele sitatet...
Go plan !


Det hjelper mot alt


Ehm... du bør prøve å vaske den med vann. det er tvilsomt at det hjelper, men det er et forsøk