Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  44 5621
Jeg har lyst til å prøve LSD men lurer litt på 1. Er det skadelig 2. Blir en avhengig 3. Er det lett å få tak i
Har tidligere kun erfart thc(hasj) og nutmeg.
det er jo selfølgelig skadelig!du kan risikere å henge igjen å bli grønnsak.
trur ikke at man kan bli avhengig av lsd
det er ganske så lett å få taki hvis man kjenner de rette personene

har foresten ikke hatt noen dårlige tripper,men det er fordi jeg har tura med kompiser og det er viktig å tenke positivt og ikke negativt,for tenker du negativt da går det lett nedover og du sitter der å blir grønnsak
Sist endret av nemesis86; 27. mars 2006 kl. 16:42.
Trådstarter
4 0
Må jo leve livet mens jeg kan! hehe

Har dere noen andre forslag til en god tripp?
men har du lyst til og kansje verre grønnsak for resten av livet?og gå ut og inn i psykriatrien i all evighet?


5-meo-dmt er jo alltids nice seint på fredags kvelden
Trådstarter
4 0
Det var en spøk d med å leve live en skal jo det men til visse grader! For jeg har ikke akk ønsker om å ende på psykiatrisk.....men er bare litt lei av alkohol og hasj er jo ingenting.
prøv det på egen risiko.du kan jo alltids søke rundt her på forumet etter forskjellige drugs.
heller så har man jo alltid www.erowid.org mye bra info der
Trådstarter
4 0
Ok takk for tipsene så langt kommer sikkert tilbake til dere!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Tilgjengelighet tror jeg er det største problemet ditt her.. med mindre du kjenner noen i miljøene
tviler jeg du får tak i, eller mer sannsynlig, blir du bøffa av noen som påstår de kan skaffe..
Viss du ikke får tak i lsd kan du jo alltids vente til sopp sesongen
Sitat av surre
Viss du ikke får tak i lsd kan du jo alltids vente til sopp sesongen
Vis hele sitatet...
du kan ikke sammenligne sopp og lsd! Ja.. begge er psykadelika, men lsd er da helt annerledes enn sopp
Sitat av MysterialPhysco
du kan ikke sammenligne sopp og lsd! Ja.. begge er psykadelika, men lsd er da helt annerledes enn sopp
Vis hele sitatet...
Jeg har hørt at begge faktisk er ganske like. Snakker du av egen erfaring eller er det noe du har hørt? Folka på norshroom mente hvertfall at forskjellen ikke var så stor. Personlig så har jeg bare testa sopp så jeg kan ikke sammenligne.
en sopptur bygger seg gradvis oppover til topp... og når den er på topp begynner den å gå ned igjen..pluss at den varer i ca 3-4 timer..

Lsd derimot er en ganske intens og kraftig tripp.. den varer ca 8-10 timer.. jeg ahr ikke prøvd lsd men jeg vil nok stå fast og si at det er forskjell på lsd og sopp.. Det ligger i samme psykadelika klasse men fortsatt veldig forskjellig..
Sitat av Smokey McPot
J1. Er det skadelig?
Vis hele sitatet...
Både ja og nei. LSD har veldig lav toksitet, du skal putte i deg mangfoldige brukerdoser på en gang for å overdose. Så vidt man vet er det helle ringne fysiske skader forbundet med LSD-bruk, bortsett fra den teoretiske muligheten for overdose.

Psykisk sett kan LSD gjøre både godt og ondt. Det er alltid en risiko for å fremkalle psykiske problemer med LSD, så hvis du tidligere har slitt med psykiske problemer er LSD antakelig en dårlig ide. Det er alltid en risiko for å "bæde", men det er ikke dermed sagt at du får psykiske problemer. Mange mener badtriper er minst like lærerike som mer hyggelige affærer.

Sitat av Smokey McPot
2. Blir en avhengig?
Vis hele sitatet...
Nei. LSD er ikke fysisk vanedannende og de fleste føler seg "mettet" etter en trip og har ingen trang til å gjenta oplevelsen med det første. Jeg vil imidlertid påstå at hvis du først prøver en gang er sannsynligheten for at du prøver igjen ganske stor, men dnei, du blir ikke avhengig på samme måte som av heroin, kaffeeller nikotin. LSD har heller ikke det samme potensiale for psykisk avhengighet som f. eks. cannabis eller kokain.
3. Er det lett å få tak i?[/quote]
Nei. Du må være godt inne i "miljøet" for å få tak i LSD i Norge.

Har tidligere kun erfart thc(hasj) og
nutmeg.[/quote]


Sitat av svaagan
Det meste som er ulovlig er som regel ikke bra for deg.Tja, man kan sikkert bli avhengig av det, vet ikke om det er tilgjengelig.
Vis hele sitatet...
OK, hvis du ikke vet en dritt om topic, ikke forsøk å svar.
Om noe er ulovlig eller ikke er ikke nødvendigvis en god indikator på om det er skadelig. Jeg kan nevne mange ulovlige stoffer som er mindre skadelig enn enkelte stoffer som er lovlig.

Sitat av svaagan
Hvis du ikke vil lese moralpreken, ikke les videre.
Vis hele sitatet...
Moralprekner hører ikke hjemme her på forumet, det ser du hvis du leser reglene. Noen ganger drister jeg meg til å poste litt moral selv, men da syr jeg det inn i et informativt innlegg.

Sitat av MysterialPhysco
du kan ikke sammenligne sopp og lsd! Ja.. begge er psykadelika, men lsd er da helt annerledes enn sopp
Vis hele sitatet...
Det er vel kanske de to stoffene som oftest sammenliknes, så så utrolig forskjellige er de vel ikke?
Hvor intenst det er kommer jo ann på hvor mye man får i seg. Klart det er forskjell, men mener likeheten er ganske stor. LSD er jo på sett og vis sterkere siden det varer så sykt lenge. Men ingen av oss vet så vi får vente til en av de mer erfarne her på forumet kommer med kommentar

edit: Felixpoker ga svar før jeg postet
Sist endret av Sinister; 27. mars 2006 kl. 19:02.
Jeg har prøvd begge deler. Jeg vil si at de er meget lik i virkning. Sopp er kanskje litt mer,ehm grautete.
Vanskelig å forklare, men likheten er ihvertfall slående.

På den andre siden er sopp bra for nye trippere fordi at du kan lettere beregne dose. Er bedre å spise et halvt gram sopp og finne ut det er for lite, enn å spise en syrelapp å finne ut at det var for mye.
syre er helt klart mere intenst en sopp.sopp trippen bruker tid på og bygge seg opp,mens lsd trippen kommer raskt på og varer i ca 4-8 timer avhengig av hvor mye syre du tar.og hvis du skal sammenligne sopp med syre så må du spise mye mye sopp,men du får allikevel ikke den samme følelsen som du får på syre
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Det varierer veldig nemesis86, jeg har hatt sopptripper som er full-blown tripper etter et kvarter.

Generelt sett varer en LSD-tripp noe lengre enn en psilocybin-tripp, men det finnes jo såklart unntak, varierende etter mengde og inntakstid. Jeg har opplevd LSD-tripper som var utrolig korte, og sopp-tripper som var lange, uten å ha fyllt på underveis, igjen; mengde.

Når det gjelder tidligere utsagn om "grønnsak", så stemmer ikke dette helt. Klart, mange skjærer seg på hallusinogener, man kan oppleve forferdelige ting, utløse psykoser, sitte igjen med post-traumatisk stress og mye, mye mer, men det hører jo såklart til sjeldenheten. Det finnes, heldigvis, metoder for å gjøre en tripp god, og metoder for å gjøre en tripp dårlig. Følg den rette veien, så vil det som oftest gå bra.

Ellers oppsumerte felix_poker det egentlig veldig greit . Sinister og InTrance har forresten rett, det er veldig likt. Jeg foretrekker dog LSD, av uante grunner.
Alltid lurt å ha en veldig god venn/venner som passer på første gangen du prøver det. Helst med egen erfaring. Ha med avslappende musikk DU liker. Vær i et rom/område der du føler deg veldig komfortabel. Ute i en eng på sommeren er ypperlig, synes jeg. Det er også lurt å skrevet en liste på forhånd med ting som gjør deg glad. Starter du å bæde, ta en titt på den. Det hjelper ofte for å komme på rett bane igjen
Er ikke dette noe klistermerke aktig?
den er som et bitte lite frimerke.hellers så får man jo alltids tak i microdot
Sist endret av nemesis86; 27. mars 2006 kl. 22:48.
Basme: Første gangen jeg trippa gjorde jeg nettopp det. Skrev en liste over hvem jeg var, og hva som gjorde meg glad. Ble bare en lusen lvl1trip, men det er en god ide. Har ikke gjort det de andre gangene siden jeg da ikke var redd for å bade.
THC er jo også et halogent stoff.. Når jeg har prøvd det, så har noen ganger fargene blitt litt lysere og slikt.. hvordan er er LSD? Ser man ting? Man blir jo veldig paranoid av THC.. jeg holdt på å drite på meg en gang.. satt helt foran i bussen.. det var noen gutter lenger bak i bussen.. jeg så skygger og følte at de kom for å ta meg.. Når man tar LSD? Vil man da føle fysisk smerte om man f.eks hadde innbilt seg at de kom for å banke deg?
Hadde sjølv heller bare prøvd å holdt meg unna det.

er nok det beste
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Mystixxx
Hadde sjølv heller bare prøvd å holdt meg unna det.

er nok det beste
Vis hele sitatet...
Hvorfor det?

Mech: Nei, du ville ikke følt fysisk smerte, men du hadde nok blitt redd. Man blir, sånn jeg har erfart det, heldigvis ikke så paranoid på LSD som man blir av hasj, ellers kunne fort tripper blitt rimelig heavy. Det er derimot sånn at hvis du først blir redd, ukomfortabel eller lignende, så baller dette fort på seg hvis du ikke får snakket med noen som får roet deg ned eller du selv vet hva du skal gjøre.

Og ja, man ser ting, men ikke slik du på forhånd antar det er. Ens første tripp er ALDRI som man trodde den skulle være, og virkningen av hallusinogener som LSD, sopp og kaktus er komplett umulig å forestille seg før man faktisk opplever det selv. Og nå prøver jeg ikke å romantisere tingene eller noe, det er bare komplett umulig å forestille seg på forhånd...
Det viktigste er vel bare å lese så mye om det som mulig. Triprapporter, FAQ's, informasjon, osv. Jeg leste om psykedeliske 1 1/2år før jeg prøvde. Dette henger sammen med at det tok laaaang tid å skaffe en skikkelig kontakt, men når jeg da tura heftig var jeg mer klar enn noengang. Er lei av å lese om psykedeliske nå, og det er et emne som virkelig interresser meg. Jo mer man vet, jo lettere er det å gjøre trippen bra igjen(om man begynner å bade). Som nevnt tidligere i denne tråden er det veldig viktig å ha med folk du stoler på. Enten som medtrippere eller som barnevakt. Da er det alltid noen som kan prate deg ned. På Ban Hui Thanon-trippen min, begynte Nilsern å få bædings. Heldigvis var jeg der å fikk pratet han på rett vei. Det ble en uforglemmelig og magisk trip:P

For å sitere The Shroomery: Relaxiation is the Gateway
Sist endret av Sinister; 28. mars 2006 kl. 16:12.
Beklager moralpreken.

Quote felix: "Jeg kan nevne mange ulovlige stoffer som er mindre skadelig enn enkelte stoffer som er lovlig."

Hva har det med saken å gjøre? Jeg sammenlikner ingen stoffer, jeg sier bare at ulovlige stoffer som regel er skadelig, det er en indikator til trådstarter om at det han begir seg ut på kan være farlig.

Dette viser at jeg kan en liten dritt om emnet...la crewet ta seg av poster som bryter med reglene.

Du kan også bruke linken: "Regelbrudd?", hvis du ser noe galt med ett innlegg. Så slipper rettelsene dine å oppta plass i diskusjonen.

For å tilføye en liten ONtopic til slutt:

http://www.fhi.no/eway/default0.asp?...;4350;::10:0:0

http://www.pluto.no/doogie/Ga/blekka/ga155/lsd/lsd.html
Den siste linken fra pluto.no var virkelig hjelpsom. God info. takk Svaagan
Skal definitivt prøve syre senere i livet
Et tips fra meg i farten: IKKE bruk Cannabis sammen med LSD.. Blir fort en litt vel "tung" tur...
Sitat av svaagan
Beklager moralpreken.

Quote felix: "Jeg kan nevne mange ulovlige stoffer som er mindre skadelig enn enkelte stoffer som er lovlig."

Hva har det med saken å gjøre? Jeg sammenlikner ingen stoffer, jeg sier bare at ulovlige stoffer som regel er skadelig, det er en indikator til trådstarter om at det han begir seg ut på kan være farlig.

Dette viser at jeg kan en liten dritt om emnet...la crewet ta seg av poster som bryter med reglene.

Du kan også bruke linken: "Regelbrudd?", hvis du ser noe galt med ett innlegg. Så slipper rettelsene dine å oppta plass i diskusjonen.

For å tilføye en liten ONtopic til slutt:

http://www.fhi.no/eway/default0.asp?...;4350;::10:0:0

http://www.pluto.no/doogie/Ga/blekka/ga155/lsd/lsd.html
Vis hele sitatet...
Vel, du sammenligner jo ulovlige stoffer opp mot lovlige? Eller mener du han skal holde seg unna alle lovlige stoffer også, fordi at da kan det være farlig?
Selvsagt kan lovlighet være en indikator, men å stole blindt på dette er bare for dumt. Alkohol er rimelig skadelig, og mange dør hvert eneste år. Allikevel klarer ikke nordmenn å se at andre rusmidler som ikke er godtatt i Norge kan være mindre ødeleggende. Alkohol er ikke farlig i moderat bruk, men den fyllekulturen vi har i Norge er farlig.

La oss ta en titt på khat(jeg har ikke selv noen kjennskap til dette), som vi stadig hører at disse innvandrerne tygger på. Fy skam! Men hvordan fungerer det? Under experiences på erowid finner vi dette: http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=21035 . Hmm. Awake and alert? Det er riktignok en liten warning nederst om varierende effekt, men dette gir oss likevel en grei pekepinn(han tester jo litt mer helt til slutt). Kan det tenkes at ikke alt som står på listen over ulovligheter ikke alltid vet best? Khat ble ulovlig i Norge i 1989, men hadde menneskene som laget loven testet dette? I følge en gammel kilde jeg fant(http://www.bks.no/media.htm) er det kun 3-4 andre europeiske land i tillegg til Norge som definerer khat som ulovlig, mens det i England selges i grønnsaksbodene på torvet. Denne infoen er riktignok ~4 år gammel, men er et flott eksempel på at norsk lov ikke nødvendigvis er "korrekt". Hvordan skal jeg forholde meg dersom jeg drar til et annet land? Røyke det jeg har lov til, og ta fullstendig avstand til hele stoffet når jeg kommer hjem til Norge? I Norge er det samme stoffet jeg fant i et annet land(hvor det var lovlig) plutselig mye farligere? Jeg fant også denne: http://www.erowid.org/plants/khat/khat_info5.shtml

Jeg lurer på om mennesker som glorifiserer norsk lov på dette viset ser ned på andre land med andre lover, slik Bush har vist at han gjør.

Kaffe, tobakk og alkohol regnes som psykoaktive stoffer på samme måte som hasjis. Er man liksom sunnere og tryggere dersom man drikker kaffe, røyker sigaretter og helgefyller enn dersom man tar seg en joint en gang i blant? Hva med fruer som knasker beroliggende og smertestillende hver eneste dag? Er ikke dette på kanten? Ikke i følge norsk lov. Alt med måte. Det er flere ungdommer som får alkoholproblemer enn narkotikaproblemer.
Sitat av Forconin
Et tips fra meg i farten: IKKE bruk Cannabis sammen med LSD.. Blir fort en litt vel "tung" tur...
Vis hele sitatet...
Jeg har alltid hatt gode erfaringer med hasj på syretur, både under trippen og på nedtur.. En joint kan dog sette fart på trippen, så det lønner seg ikke å røyke for å roe seg ned for å si det sånn.. Og det der med å "røyke seg ned" på nedturen har jeg heller aldri klart, klarer bare å røyke meg til siden.. Men en god side.
svaagan: Jeg sa at det at et stoff vr ulovig ikke NØDVENDIGVIS var en GOD indikator på om et stoff var skadelig eller ikke. Det hadde vært mye bedre om du hadde funnet ut litt om stoffet vi her snakket om, for så å gi denne informasjonen til trådstarter, i første omgang.

comicz: Så sant som det er sagt!
Jo takk, erowid vet råd! Blir jo litt på siden, vi snakker tross alt om syre, som befinner seg et helt annet sted i skalaen. Syre er ikke noe man tøyser for mye med, men jeg anser syre som et "opplevelsesmiddel". Det er ikke snakk om noe vanedannende, og heller ikke snakk om noe man tar 1 gang i uka(vel, gjelder de fleste ;--) ). Syre er en opplevelse man kan lære mye av dersom man angriper stoffet riktig, og vet litt hva man går til :-) Dette er selvsagt bare plapring, for jeg har aldri tatt syre selv.

Forøvrig vil jeg påpeke at det var flere artige/gode poeng i den norske artikkelen jeg henviste til! Here's one:
I hovedtrekk ble hvilke stoffer som skulle defineres som narkotika bestemt ved FN-konvensjonene om narkotika på 1960-tallet. Det ble slik at de stoffer som ble brukt av såkalte "pene" mennesker i de rike landene forble lovlige, mens fattige lands og fattig menneskers rusmidler ble definert som narkotika og dermed ulovlige. En del fattige land protesterte, bl.a. var Mexico redde for at en kriminalisering av cannabis ville føre til at flere brukte alkohol, men som vanlig var det de rike landene som vant.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke slått opp i Mexikansk historie og sjekket detaljene rundt dette, men dersom dette skjedde i dag ville jeg også vært skeptisk. Norsk helgefyll er vel ikke akkurat noe å skryte av.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av comicz
Jo takk, erowid vet råd! Blir jo litt på siden, vi snakker tross alt om syre, som befinner seg et helt annet sted i skalaen. Syre er ikke noe man tøyser for mye med, men jeg anser syre som et "opplevelsesmiddel". Det er ikke snakk om noe vanedannende, og heller ikke snakk om noe man tar 1 gang i uka(vel, gjelder de fleste ;--) ). Syre er en opplevelse man kan lære mye av dersom man angriper stoffet riktig, og vet litt hva man går til :-) Dette er selvsagt bare plapring, for jeg har aldri tatt syre selv.

Forøvrig vil jeg påpeke at det var flere artige/gode poeng i den norske artikkelen jeg henviste til! Here's one:

Jeg har ikke slått opp i Mexikansk historie og sjekket detaljene rundt dette, men dersom dette skjedde i dag ville jeg også vært skeptisk. Norsk helgefyll er vel ikke akkurat noe å skryte av.
Vis hele sitatet...

Selv om du ikke har prøvd det var det en temmelig god beskrivelse.. nøkkelordet når det gjelder psykedelia er: _respekt_ for stoffet!
Nettopp derfor er det viktig at vi får en bedre og mer imøtekommende ruspolitikk. Ungdom må opplyses om flere sider ved rusmidler, mer harde fakta osv. Slik vil man kanskje kunne øke respekten, og forhindre at folk får seg en like stor sjokkopplevelse dersom de "dumper borti ting". Rusmidler er for 'spennende' til å kunne respekteres uten å kjenne til flere aspekter ved bruk enn at det er styggedom og at du blir gal i hodet.
Sitat av Tias
Hvorfor det?

Mech: Nei, du ville ikke følt fysisk smerte, men du hadde nok blitt redd. Man blir, sånn jeg har erfart det, heldigvis ikke så paranoid på LSD som man blir av hasj, ellers kunne fort tripper blitt rimelig heavy. Det er derimot sånn at hvis du først blir redd, ukomfortabel eller lignende, så baller dette fort på seg hvis du ikke får snakket med noen som får roet deg ned eller du selv vet hva du skal gjøre.

Og ja, man ser ting, men ikke slik du på forhånd antar det er. Ens første tripp er ALDRI som man trodde den skulle være, og virkningen av hallusinogener som LSD, sopp og kaktus er komplett umulig å forestille seg før man faktisk opplever det selv. Og nå prøver jeg ikke å romantisere tingene eller noe, det er bare komplett umulig å forestille seg på forhånd...
Vis hele sitatet...
Av psykedelia har jeg kun opplevd THC og N2O, men har hatt psykedeliske effekter av begge, og som du sier er det helt umulig å vite på forhånd. Opplevelsene er med et annet sanseperspektiv og av en annen dimensjon...

PS: Ikke prøv å trippe på hasj(er en smakssak tho'). Det er sykt og trippy, men paranoiaen er ekstrem! Andre gangen jeg prøvde skjedde det. De andre "trippene"(to elns) jeg har hatt på hasj har jeg klart å kontrollere og nyte... Så mitt første råd er start low!



PS: Hør på den sukkerfrie poteten! Den er smart!
Sist endret av adrian nor; 30. mars 2006 kl. 19:14.
Jeg vet at hasj er et skikkelig hallusinogen i større doser, og har hørt om folk som har skutt hasj(!), så jeg lurer på hva du legger i "trippe på hasj"? Hvor stor dose? Hvordan inntok du dette?

Edit:
adrian_nor: Mange takk! :--D
Skyte hasj? Hvordan skal du få blandet ut oljen i en blodløselig blanding?
Jeg har tatt dette med en klype salt, men jeg regner med at dersom det er tilfelle er det gjort noen grep i forkant. Jeg har desverre ikke tilgang til å sjekke dette just nu(så vidt jeg husker er det skrevet noe om dette i den lukkede delen av Something Awful). Vi kaller det crap til noen evt. legger andre fakta på bordet. Jeg må innrømme at dette ikke er noe jeg har tenkt noe videre over, men du har helt klart et kjempegodt poeng - utsagnet uansett er ikke plausibelt i det hele tatt uten flere fakta på bordet.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Nei, skyting fungerer heller dårlig, hehe. Ellers er det vel ikke så store mengder hasj som skal til for å innse at det er et hallusinogen, men det er veldig ofte slik at folk innser dette først etter at de har prøvd andre hallusinogener som LSD, sopp eller meskalin.

adrian_nor: N2O er vel strengt talt ikke psykedelika?
Sitat av Tias
adrian_nor: N2O er vel strengt talt ikke psykedelika?
Vis hele sitatet...
'

Jeg er ikke adrian_nor, men drister meg til å svare likevel: Tja. Jeg vil jo påstå at man kan få psykedeliske effekter av N2O, og iflg. tripprapportene på Erowid vil det kanskje endog være mulig å oppnå en eller annen form for "psykedelisk utvikling" gjennom lystgassbruk, men selv vil jeg ikke klassifisere det som et psykedelisk stoff på lik linje med LSD, sopp, dissosiative turestoffer osv. Jeg føler at N2O mere innsnevrer enn utvider din opplevelseshorisont, dog blir opplevelsene veldig kraftige i et minutts tid..
Psykedelisk utvikling av N2O? Neppe. Men taket mitt var i ett minutt eller to laget av snurrende psykedeliske dotter... Hørte også en sterk, men meeeget behagelig "flanging"(bølgende) lyd med pitch som ca. en lys damestemme, bare veldig "myk"...

Psykedelisk? Ja...

Har hatt auditoriske hallusinasjoner flere ganger på hasj. Hørte ett orkester i hodet mitt. Og tankene i hodet ble til sånne talk-show-vertsstemmer... En bekjent sa at det var politiet(jeg var på 1,5g), mens jeg satt på dass på Shell. Trodde HUNDRE prosent sikkert at det var en politimann og en politidame og at de skulle slå inn døra. Samtidig som det kjentes ut som om rommet spant bakover p.g.a. lufteanlegget som hørtes ut som et fly... Det hele mens jeg var begravet i paranoia!

Hmmm... Psykedelisk? Jah...

PS: Jeg har relativt lav toleranse for både hasj alkohol og nikotin. Det kan ha noe å si... Blir høy på 0,25g

PSPS: Nikotinsjokk er ikke gøy på 1,5g!!!!! Så verden i tredjeperson og det prikket i hele kroppen(grønne, syntetiske nåler fikk jeg det for meg)
adrian_nor: Om du ikke er skikkelig barka burde du bli høy\stein på 0,25g. Om du da ikke mener ballefjern da
Sist endret av Sinister; 30. mars 2006 kl. 21:09.
Hehe... Ok da. Kasnkje noe med at folka jeg har kjøpt det av somregel har vært begge deler!

PS: Pleier å ta 0,5 for gøy... Da blir jeg også ballefjern!
offtopic: feiteste jeg har røyka er 1,5g med godpott i en spliff jeg delte med en kompis. Ble så fjern at det ble ubehagelig. Alt bare snurra, og det sved i øynene. Men når jeg bare lå å hørte på musikk med øynene lukket var det digg. Problemet var at vi sovna temmelig fort