Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 687
Jeg røyker og bruker 400 mg Dolcontin daglig, tar litt ketamin innimellom, om jeg tar 10 striper fredag og lørdag, hvor lenge tror du ketaminen sitter i kroppen, og ikke vises på en urinprøve.
Det testes vanligvis ikke for på urinprøver. Om de har mistanke om at du har brukt det går den å teste for det men hadde ikke bekymra meg noe om det. Tar urinprøver jevnlig og bruker ket ukentlig
Trådstarter
2 0
Ok, prøvene mine blir sendt inn til sykehuset og jeg tror dem tester for det meste, men ikke pregabalin, som er i Lyrica, jeg har fått positiv på kodein, ved et par anledninger, noe jeg ikke skjønner, hvor lenge sitter ketamin i kroppen, ved bruk en helg, og da blir det intak mange ganger.

Blir litt pez, med positive prøver, og da gjerne flere forskjellige midler, pga at jeg bruker Dolc, og ikke Subutex, så blir det masse styr når jeg har positive prøver.
Sist endret av Skage; 10. mars 2024 kl. 02:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Heroin slår ofte ut på kodein etter som jeg har forstått.
Inntak av ketamin kan påvises i 2–7 dager etter inntak hvis dem ser etter det – noe som er sjeldent.