Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 999
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/270247_244328672245650_100000055562333_1013465_5564026_n.jpg
Jeg ble egentlig ganske fornøyd med dette bilde, men er det noe som kunne bli gjort bedre?
Du mener vell became*? Ødela mye av bildet for min del.
Sist endret av TheGloryHole; 28. mars 2012 kl. 18:11.
Utvikler
Trådstarter
Jah, mener nok det ^^,
God idé, interessant bilde! Har null peiling på bilder, så vanskelig å gi kritikk. Men hva ønsker du å si med bildet, og spesielt teksten under? Jeg mistenker at det skal være "became", eller så mangler du noen ord ..

Edit: Ninja. Men jeg forstår enda ikke helt budskapet. Skjønte faktisk ingenting.
Sist endret av Chronic420; 28. mars 2012 kl. 18:12.
Bytt ut den forferdelige bakgrunnen, skriv "became" og du har et stilig bilde
Hvis det skal forestille en fyr som røyker og blir "høy" ville jeg vinklet flyet litt mer oppover, bare noen få grader slik at kursen er direkte fra munnen, ville også flyttet det helt til enden av skyen. Tror det hadde vært kulere.
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Flytt også ned teksten litt. D'en i dream er vanskelig å se.
Jeg leste aream.

Other than that, pretty awesome bilde.
Sist endret av Bombasa; 28. mars 2012 kl. 18:32.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Du burde redigere på levlene i svart/hvitt tonene på bilde. Det gjør mirakler.
Smelter i munnen
Kjøtt's Avatar
Jeg likte bakgrunnen og alt, men at han blåser ut et fly? Var det drømmen hans? >__> Kult, dog. Og selvfølgelig skrivefeilen.
Jeg hadde plassert den som blåser røyken mer skakkt, så røyken går oppover. Hadde også mekket litt på B/Wnivåene i photoshop.

Jeg hadde også, som noen andre sa, tatt bildet foran en annen bakgrunn, helst ute, den veggen var bare kjedelig og deprimerende.
Røyken ser forøvrig ganske tjukk ut, mer som skyer. Det er sikkert poenget, men det ser ut som om det bare er litt grovt klippet ut av et bilde du googlet, som for al jeg vet er tilfellet. Om det er det du har gjort kunne du formet skyene/røyken som om den blir blåst ut bedre.