Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 513
Så jeg hadde holdt meg edru fra thc i 2 uker ca, røyket en klump igår på ca 05-07 med en kompis. Jeg har urinprøve igjen 2 juni. Har røyket en del før det nesten daglig i typ 1 år og par mnd. Tror dere det er noe sjangse for at jeg er ren innen da?
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Så jeg hadde holdt meg edru fra thc i 2 uker ca, røyket en klump igår på ca 05-07 med en kompis. Jeg har urinprøve igjen 2 juni. Har røyket en del før det nesten daglig i typ 1 år og par mnd. Tror dere det er noe sjangse for at jeg er ren innen da?
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si siden det sitter så lenge, hvordan er forbrenningen din? Tror det har litt å si. Tren, drikk mye vann/kjør detox så vil jeg tro du er trygg
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Sitat av HeiG2006 Vis innlegg
Vanskelig å si siden det sitter så lenge, hvordan er forbrenningen din? Tror det har litt å si. Tren, drikk mye vann/kjør detox så vil jeg tro du er trygg
Vis hele sitatet...
Jeg pleier ikke og trene, Hvor mye vann burde jeg drikke om dagen nå?
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Jeg pleier ikke og trene, Hvor mye vann burde jeg drikke om dagen nå?
Vis hele sitatet...
2 liter. Trener du ikke allerede er dette perfekt tidspunkt å starte på. Få ræva i gir nå
Jeg hadde ikke vært ren på den tida etter 1 år røyking å så et par uker pause for deretter å røyka igjen.
Gajafbig's Avatar
Trådstarter
Vurderer rett og Slett og bare fyre meg en, vet ikke om jeg er ren innen da er det engang vits?
Sitat av Gajafbig Vis innlegg
Vurderer rett og Slett og bare fyre meg en, vet ikke om jeg er ren innen da er det engang vits?
Vis hele sitatet...
Spørsmålet er hvorfor går du på urinprøver?

Når du tenker at det bare er å gi faen og fyre opp en fordi du muligens ikke pisser rent.....er det DU som mener det, eller er det den avhengige, manipulerende delen av hjernen din?
Hodet vårt er ekspert på å finne årsaker og unnskyldninger for å fortsette å gjøre som vi pleier.
For mange hjelper det å være klar over hvordan hodet kan kødde med deg og de blir motivert til å "av, jævla manipulerende hode. JEG skal vise DEG hvem som bestemmer hva som skjer". Andre blir ekstremt demotivert, går litt i offerrollen og tenker i retning av "ah, det er jo ingen vits når alt, inkludert mitt eget hode, motarbeider meg og ikke vil at jeg skal få det til".

Til syvende og sist så er det opp til deg hva du gjør. Det handler om valg. Også får du velge hvilken vei du vil gå, om du ønsker å oppfylle kravene til urinprøver eller ikke.
Selvom du skulle ha litt rester i din første (?) urinprøve og du skal gå på det over lengre eller kortere tid så er det fullt mulig å gi en lang rekke med forklaringer på det. De vil ikke forandre på resultatene, men de kan bidra til å vise at du tar det seriøst og ønsker å gjøre noe med situasjonen. Også får du bare ta urinprøver en måned ekstra dersom det er snakk om at du skal pisse rent i x antall måneder.