Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 164
Hei igjen befinner meg for tiden i polen hvor både kodein og DXM selges reseptfritt. Har derfor et par spørsmål. Tripper man skikkellg på dxm? Er det i det hele tatt behagelig eller mer som en gift som gjør at du tripper som benadryl og datura feks...? Også kodein: hvordan er det ifht tramadol? Fikk ikke noe skikkelig aha opplevelse som med heroin på tram, ganske rar og mild rus på veldig høye doser ( typ 2 gram på 24 timer).
Sist endret av HeiG2006; 4 uker siden kl. 11:56.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Kodein sirup er best sammen med noe cannabis i min erfaring. Kodein er mindre subtilt enn tramadol, men fortsatt ganske mild opplevelse. Hvis heroin ikke imponerte så får Du nok ikke en stor overraskelse av kodein.
Det finnes masse dxm og dph grupper på reddit og det er alltid en litt trist, selvdestruktiv stirre-ned-i-avgrunnen stemning der syntes jeg. Men har hørt mye positivt om dxm og, er vist viktig å velge riktig saft for å ikke bli for sjuk
Sist endret av Bothrops; 4 uker siden kl. 14:02.
HeiG2006's Avatar
Trådstarter
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kodein sirup er best sammen med noe cannabis i min erfaring. Kodein er mindre subtilt enn tramadol, men fortsatt ganske mild opplevelse. Det finnes masse dxm og dph grupper på reddit og det er alltid en litt trist, selvdestruktiv stirre-ned-i-avgrunnen stemning der syntes jeg. Men har hørt mye positivt om dxm og, er vist viktig å velge riktig saft for å ikke bli for sjuk
Vis hele sitatet...
Dxm'en kommer i pilleform heldigvis kodeienet er både syrup og piller

Sitat av Bothrops Vis innlegg
Kodein sirup er best sammen med noe cannabis i min erfaring. Kodein er mindre subtilt enn tramadol, men fortsatt ganske mild opplevelse. Hvis heroin ikke imponerte så får Du nok ikke en stor overraskelse av kodein.
Det finnes masse dxm og dph grupper på reddit og det er alltid en litt trist, selvdestruktiv stirre-ned-i-avgrunnen stemning der syntes jeg. Men har hørt mye positivt om dxm og, er vist viktig å velge riktig saft for å ikke bli for sjuk
Vis hele sitatet...
Ble imponert av å skyte heroin jo hehe
Sist endret av HeiG2006; 4 uker siden kl. 14:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.