Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 1871
Heisann!
Jeg er helt ny på dette forumet, men følte jeg trengte et sted å utforske litt på. For å starte med å fortelle litt om meg selv, så er jeg ei jente på 24.. Prøvde hasj for første gang i 2010, og har etter det prøvd ganske mye annet. Favoritten tror jeg er syre. Eller sopp. Har en del historier på lur, og for å være ærlig så sitter jeg i en nedgangsrus fra Extacy akkurat nå. Historien jeg deler er derimot fra en annen gang. Jeg husker faktisk ikke hva det var vi tok... Men her er storyen iallefall: (Håper jeg publiserer under riktig forum)

I et helt nytt land. Med en fremmed gutt. Likevel var han tryggheten i det utrygge. Musikk, telt og mennesker. Festival. Meg og han på festival. Jeg snakker om Dragen.

Dagen han introduserte meg for dop. Han sa han skulle en tur på toalettet. Også ba han meg bli med inn. Jeg skjønte ikke hvorfor men ble med inn likevel. Opp fra bukselomma trakk han opp en blank liten pose. Fire små piller. Vi tok en hver. Hjertet mitt banket og jeg fikk han til å love å ikke gå ifra meg. Han måtte være hos meg sa jeg. Han lovte. Uten å kjenne noen effekt ennå, beveget vi oss inn mot konsertplassen. Idag var første dag, og de viste film på storskjerm før bandene begynte å spille. Vi la oss på magen i gresset. Oppslukt i filmen merket vi ingenting til pillene. Før det plutselig tikket inn da filmen var over. Vi hikstet av latter, rullet rundt og kyssa lidenskapelig. Alt var gøy, og vi lå der lenge. Bare lå og lo av alt. Etter en stund bestemte vi oss for å gå tilbake til campen. Et eventyr. Det virket som vi var hovedpersonene, og at alt var et eventyr. Det hadde blitt mørkere, mennesker overalt, farger, lyd, lys. Noen var skadet på bakken. Vi visste ikke hva vi kunne gjøre. Små skritt, tregt, la merke til alt. Gress. Søppel. En halvspist burger. Blod. Gress. Blod. Gress. Noen spurte oss hva vi hadde fått i oss. Vi så på hverandre og smålo. Jeg holdt et godt tak i armen hans. Små skritt, en flue, en sko, et gresstrå. Vi la merke til alt rundt oss. Det var som om hele verden var forandret, alt måtte utforskes på nytt. Gresset var så grønt og himmelen så mørk og partylysene på det teltet der borte var så veldig, veldig fascinerende.

Vi kom oss til teltet vårt. Der var vennene våre. Og nabocampen. De var så mange, så skumle, så truende. Dragen var tøff. Han satte seg ned med dem. Jeg tok et pledd og gjemte meg bak bilen. Tullet meg inn i det gode pleddet. Vennene våre fant meg der. De lo og spurte om det gikk bra. Jeg gjemte meg svarte jeg. Jeg måtte gjemme meg for menneskene, for de var så skumle. De lo. Jeg skjønte godt hvorfor. Dragen kom også. Han lo med oss. Vi hang der en stund. Bak bilen. Meg og Dragen på dop, og vennene våre som knapt drakk alkohol. Men det var gøy. jeg gjemte meg og Dragen lo. Alt var bare gøy. Dragen ville bytte bukse, men det funket ikke. Han stoppet opp halveis og satte seg i bagasjerommet. Jeg satt under pleddet på bakken. Vi lo.

Så hadde vi lagt oss for å sove. Dragen hadde blitt trøtt, og jeg ville fortsatt gjemme meg for de menneskene. Dragen var det eneste som var trygt. Jeg la meg godt inntil ham. Han sovnet. Jeg var våken. Jeg så på teltduken som beskyttet oss for nattehimmelen, og menneskene utenfor. Noen gikk forbi med en lommelykt. Fargen på teltduken forandret seg. Grønn, gul, blå, rød. Lilla. Jeg svevde inn i en verden fylt med farger. Til slutt sovnet jeg og.
For et eventyrlig preg over historien din.
Hørtes ut som en koselig kveld.

Merket vennene dine at dere var rusa? Hva syntes de såfall om det?
Sitat av Bombasa Vis innlegg
For et eventyrlig preg over historien din.
Hørtes ut som en koselig kveld.

Merket vennene dine at dere var rusa? Hva syntes de såfall om det?
Vis hele sitatet...

Takk Det var igrunn ganske koselig! Veldig snodig at ingen av oss merket NOE mens vi satt på gresset og så film, men så snart den var ferdig tittet vi forsiktig på hverandre og brøt ut i latter Et godt minne.

Ja, vennene våre merket det nok etterhvert. Husker ei av dem sa til de andre: "Disse er garantert på noe!" Men de lo med oss, og brydde seg ikke særlig. Hun ene fungerte som et "safehouse" for oss hele festivalkvelden, hun utstrålte liksom trygghet Merkelig det der :P
morsom historie hørtes hyggelig ut
Dersom det er et forsøk på en erotisk novelle så synes jeg slutten var litt mangelfull.
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Dersom det er et forsøk på en erotisk novelle så synes jeg slutten var litt mangelfull.
Vis hele sitatet...
Hva mener du Pledrik? Vet ikke helt hva mer jeg skulle ha skrevet... Jeg gled inn i en verden hvor jeg kun enset farger. Tenkte ikke på noe, lå bare og stirret på fargene som surret rundt meg før jeg sovnet...

Ikke forsøk på en erotisk novelle nei :P
Sitat av Pledrik Vis innlegg
Dersom det er et forsøk på en erotisk novelle så synes jeg slutten var litt mangelfull.
Vis hele sitatet...
Har du en trang til å høre mer ?
Terminal Arbeider
Radium93's Avatar
Veldig fint skrevet og skildret
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Har du en trang til å høre mer ?
Vis hele sitatet...
Ja, kom igjen Lucy. Du må jo ha noen gode historier på lager!
Sitat av Bombasa Vis innlegg
Ja, kom igjen Lucy. Du må jo ha noen gode historier på lager!
Vis hele sitatet...
Ja, du skulle bare visst, ha ha. Men ettersom det er så mange som faktisk er klar over hvem jeg er på dette forumet og leser det jeg skriver så tror jeg at det blir litt over the top, dessverre.

Liker måten du skriver på, trådstarter. Savner kanskje litt mer detaljerte skildringer innimellom, dog. Ligger potensiale her.
Sist endret av Lucy In The Sky; 3. september 2012 kl. 14:07.
Takk for alle kommentarer
Har flere ferdigskrevne erfaringer som jeg sikkert kommer til å dele, men får vel gå gjennom dem en gang til for å få med litt flere detaljer ang rusfølelsen, tanker etc..

Om dere vil lese erotiske noveller, får dere søke litt rundt på nettet, så finner dere kanskje bloggen min om dere er heldige