Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1326
Er det noen som vet om ett program for mac til å bruke for stemmefordreining? Alltså at du spiller f.eks. inn en lyd hvor du selv snakker og etterpå fordreier det og det høres ut som en dame/unge/annen person. Hadde vært veldig morsomt :-P søkte på google men fant bare programmer for xp
audacity (20 tegn)

http://audacity.sourceforge.net/
Sist endret av zeptic; 11. november 2006 kl. 17:46.
Voice Candy er i nærheten vil jeg tro:

http://www.potionfactory.com/voicecandy/
Siden du har mac, så har du sikkert også garage band. Der kan du vri og vrenge litt på lyden din...
Til windows XP, da.. hva er best av slike programmer for det operativsystemet?
Audacity funker fint der også
Sist endret av zeptic; 13. november 2006 kl. 14:54.
evt kan du ta til vettet og kjøpe deg en skikkelig datamaskin
Sier ikke noe 100% her nå, men har ikke Garage Band ('06 versjonen) slike funksjoner, eller roter jeg helt?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Om du har tilgang på det, så anbefaler jeg Soundtrack Pro. Det er svært brukervennlig og intuitivt.
finnes det noe som voice candy som er gratis? Den er enkel å bruke, det kan jeg ikke si om audiocity
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av AnonymusX
finnes det noe som voice candy som er gratis? Den er enkel å bruke, det kan jeg ikke si om audiocity
Vis hele sitatet...
Eg vil hevde at om du meiner audacity er vanskelig i bruk, så har du ikkje høge tanker om deg sjølv. Det er relativt enkelt i bruk, men mykje slik programvare er radikalt forskjellig fra andre typer programvare som vi er vandt til, for effektivisere flyten i programmet. Les dokumentasjonen, så blir audacity enkel og rask i bruk.