Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3628
halla, kunne trenkt litt mere trøkk i anlegget mitt...
en kompis av meg hadde et slikt program, men nå kan ingen av oss finne et program som funker like bra...

noen tips?
Hvilket anlegg har du?
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvis du ikke kan stille noe av dette på anlegget så kan du bruke Realtek HD Audio Manager.
Last ned Audioburst FX System plugin til Winamp (om det er winamp du spiller musikken fra), det ga et ekstra trøkk for min del!
Heh. Ganske ubrukelig kommentar fra meg men hvis du har en sang, som du gjerne vil høre på (Lasted ned på din datamaskin) så kan du skaffe GoldWave og justere bassen opp noen hakk.. Virker selvfølgelig ikke når du skal på foreksempel YouTube Heeeh.
Bruker BBE D82 Sonic Maximizer på låtene mine ihvertfall. Gir veldig mye bedre lyd jevnt over og du kan få mer bass ut av sangene.

http://www.bbesound.com/products/son...mizers/d82.htm
▼ ... over et år senere ... ▼
Beklager bump, men leter etter noe lignende, bare at jeg vil styre lyden fra alle programmer. WiMP, Spotify, YouTube, CD osv. Har sånn DTS greie i Lyd > egenskaper, men den suger.
1. Hvordan anlegg har du?
2. Har det egen bass eller i høytalerene?
3. Hvordan programmer bruker du nå?
Sist endret av Rindal; 5. april 2012 kl. 04:19.
Sitat av Rindal Vis innlegg
1. Hvordan anlegg har du?
2. Har det egen bass eller i høytalerene?
3. Hvordan programmer bruker du nå?
Vis hele sitatet...
1. To random JBL høyttalere, tror de er ment til PC, eller AKG K99 headset.
2. Innebygd.
3. Ingen.
Sist endret av Fanz44; 5. april 2012 kl. 04:24.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvis det er eget bass element i høytaleren, så er det enkleste du kan gjøre er å investere i et billig delefilter. Da får du kanskje LITT bedre lyd.
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Beklager bump, men leter etter noe lignende, bare at jeg vil styre lyden fra alle programmer. WiMP, Spotify, YouTube, CD osv. Har sånn DTS greie i Lyd > egenskaper, men den suger.
Vis hele sitatet...
Du kan jo prøve ut et program som heter Hear. Dette er en equalizer som fungerer til Spotify, Wimp, YouTube etc.
Sausage Fattener laget av Dada Life! Funker dødsbra.
Takk folkens.
Sitat av spklse Vis innlegg
Du kan jo prøve ut et program som heter Hear. Dette er en equalizer som fungerer til Spotify, Wimp, YouTube etc.
Vis hele sitatet...
Funker den til PC også?
Sitat av Fanz44 Vis innlegg
Funker den til PC også?
Vis hele sitatet...
Ja, bare klikk på linken også scroll nedover til du kommer til "Related Links". Eller så kan du bare klikke her
;pPpPpPPpppP
Fanz44's Avatar
Sitat av spklse Vis innlegg
Ja, bare klikk på linken også scroll nedover til du kommer til "Related Links". Eller så kan du bare klikke her
Vis hele sitatet...
Takk, akkurat det jeg letet etter! Men vet du om noen sider der jeg kan få fullversjonen gratis?