Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 450
Hei,

Har fått Xanor(xanax)2mg av legen, og Tramadol(50mg) av legen.
Jeg har mer en nok av dette.
Har også fått noe diazepam(valium)10mg, som virker legit ok fra en kompis (har prøvd disse, alene uten andre stoffer, fungerer)

Jeg er nå på dag 2 med Xanax der jeg doser 2mg, 1 til 2 ganger daglig, men leter etter mer rus-føleslse.

Jeg vet jeg sikkert kunne tatt meg en rev og noe xanax, men er ikke helt på røyken lenger.

187 høy, 88kg, snart 30.

Jeg lurer på litt dosering osv av hvordan jeg får "best" rus av disse kombinasjonene. Det jeg letter etter er ikke å forsvinne helt, men en fin god rus.

Alkohol en er no-go for folk som ikke vet hva de snakker om

Takker for svar og innspill
(Ja, jeg vet konsekvenser av avhengihet osv)
(Hvis alt er hurtigvirkende og ikke depot) Bruk stoppeklokke, ta 2 stk tram og en x eller valium, ta så mer etter noen timer, viktig med timer ellers surrer man fort. Tar man litt for mye går det over i at man bare blir trøtt og sover 15 timer, som jo er ganske bortkastet. Så forsiktig redosering og kontroll med stoppeklokke har fungert fint for meg for å treffe riktig form
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når jeg var opiod/opiatnaiv dvs uten toleranse fikk jeg en liten godfølse av 2x50mg kapsler. Skulle jeg ha flyten hele dagen fikk jeg av en kompis depot tabeletter 100 og 150 mg, tok jeg da 200-300mg og en 5mg valium bare som en precaution fordi tramadol senker krampetersekel som er grunn til at det står at du ikke skal overstige er vel 400mg i døgnet.