Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 784
Hei! Jeg har aldri tatt xanor før (kun Sobril og valium/vival). Fikk ett brett blå ksalod galienka fra en kompis som han sa var xanor (Mot noe annet...) og lurer på om dette er legit? Er dette det samme som 1mg xanor? Hvilket lang er de fra? Polen etc?

Takk for svar.

Beklager om det har vært mange innlegg om disse før... Jeg er bare ikke så erfaren..
Sist endret av DaenerysQueen; 19. mai 2023 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ja, er det samme. Alprazolam i både xanor og ksalol.
Ksalol er laget av galenika, som er fra serbia.
Ja i prinsippet er det det samme som 1mg Xanor. Men sjansen for at de er falske og "hjemmemekka" er stor. Jeg tror originalene er Serbiske (Ikke quote meg på den). Likevel har de god funk og jeg har inntrykk av at de som oftest inneholder alprazolam, dog kanskje litt underdoserte noen ganger. Jeg bruker dem på colanedtur og da funker de fjell!

Enjoy!
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Ja, er det samme. Alprazolam i både xanor og ksalol.
Ksalol er laget av galenika, som er fra serbia.
Vis hele sitatet...
Tusen takk! Så de som selger det til meg da, har fått takt dem fra noen som kjenner noen som har fått dem fra Serbia?

SÅ indirekte så knasker folk i Serbia med angst disse i stedet sorbri og vival. Hehe.
Sitat av sukkersyke Vis innlegg
Ja, er det samme. Alprazolam i både xanor og ksalol.
Ksalol er laget av galenika, som er fra serbia.
Vis hele sitatet...
Eneste måten det er Galenika som har produsert dem er om de har en mann eller fler på innsiden.

Er du klar over hvor det flommer over av de brettene?
.
Og de kommer i forskjellige brett. Ingen EU-land har lov til det.

...og det flyter så mye så lenge at hadde det vært legitimt hadde hullet tettet igjen for lenge siden.

Det er jo mer på gaten enn de selger på apoteket.
De lilla Xanor er bedre enn turkise Ksalol som folk i tråden over sier er produsert fra serbiske Galenika om de er ekte. Xanoren løses raskere opp på tungen eller magen. Dessuten har Galenika valgt å ha blå fargestoff i varene sine. Blått fargestoff bør man ikke ha i seg over om det er godteri som smarties eller drikke som Gatorade. Det er uansett snakk om i store store mengder. Såpass store mengder at man ville blitt riktig dårlig av Alprazolamen virkestoffet lenge før.

Velg lilla Xanor eller hvite Xanax bars om du/dere har mulighet til det betal heller litt ekstra og ta det ved behov eller i små mengder i starten. GL.
Sist endret av Syverkiosken; 20. mai 2023 kl. 08:28.
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke noe av dette i Norge er ekte. Folk må slutte tro på eventyr.

98% av pillene på norske markedet er fake (men noe inneholder riktig virkestoff)
Produsert av østeuropeiske folk i Norge og naboland.

Brett etiketter farger former har ikke en dritt og si da de proffe har former og foilprinters.
Di florerer ikke bare i Norge, mange andre land. Vi snakker hundretalls millioner tabletter.. Som nevnt over hadde det vært hull en plass fra et legitimt produksjonssted hadde det vert tetta for lengs. Eneste jeg ser for meg er kanskje hvis noen korrupte faktisk eier fabrikken en plass der politi ol. er oppkjøpt og det bare får summe å gå. Det er mulig men lite sannsynlig. Mange har testa tablettene og har ikke sett at noe parti inneholder noe annet. Det var mistanke om Fentanyl litt tilbake siden men det ble avfeid da innholdet var Alprazolam.
Anonym bruker
"Selvforsynt Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir bare spekulasjon, men er det ikke mulig at de blir solgt fra andre steder enn hos Galenika? Altså fra apoteker osv? Kan jo tenke meg at apotekene der nede ikke akkurat er stuerene
Folie à deux
Bare dritt. Virker ikke som i nærheten av 1mg, og virker ikke som alprazolam i det hele tatt. Tok vel en 20 stk og det var ganske identisk med èn xanor
Anonym bruker
"Ydmyket Føniks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De er nok produsert i en kjeller i et eller annet øst-europeisk land som 99,9% andre benzoer i Norge du finner med galenika innpakning. Virkestoffet er sikkert alprazolam men ekte fra galenika fabrikken er de ikke.