Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1924
Hei Freaks.
Skal til og søke på litt jobber nå da jeg bare sitter hjemme og kikker på veggene om dagene.
Og for en liten time siden kom jeg over en bedrift som trengte hjelp til barnepass.
Så satt jeg meg ned og skrev en søknad.
Har absolutt ingen erfaring med søknader så lurte på om dere kanskje hadde noe og tilføye som kunne være til hjelp?

Legger ved søknaden jeg har skrevet til nå (sensurerer personalia);

Ole Dole Doffen
Kyrregata 26
0001 OSLO
Epost:
Telefon: 123456789

SØKNAD PÅ STILLING SOM BARNEPASSER.

Jeg viser til annonse fra deres Facebook side 05.12.12 og søker med dette den ledige stillingen som (En jobb med barn)

De siste to årene har jeg vert innom tre forskjellige jobber innen to forskjellige yrker.
Min jobb karriere startet i August/September 2010 hos Spar (Navn) oppe på (sted) der jeg jobbet ca 10 timer i uken.

Etter ca ett halvt år som deltids ansatt hos Spar (Navn) begynte jeg og jobbe i (Navn) Barnehage.
Det var en utrolig kjekk -men krevende jobb jeg likte meg veldig godt i.
Jeg bygget fort ett bra forhold med barna og lærte utrolig mye om barn og hvordan håndtere dem i de forskjellige situasjoner.

Etter ca ett halvt år i (Navn) Barnehage begynte jeg og jobbe på (Bedrift).
Der jobber jeg fortsatt med en fast vakt i uken og som første prioritert når det trengs ekstrahjelp.

Grunnen til at jeg søker hos dere er at jeg trivs veldig godt med og jobbe rundt og med barn.

Gjennom mine jobber har jeg lært veldig mye om kunde behandling og generell behandling av mennesker, samt å arbeide selvstendig og å være beslutningsdyktig.
Som person er jeg en blid og utadvendt og har lett for å få kontakt med mennesker. Jeg er en fleksibel og samarbeidsvillig person, men har også gode evner for konflikthåndtering

Både egen erfaring rundt barn og unge, det at jeg trivs rundt dem og er motivert mener jeg er avgjørende for å fungere godt i stillingen dere søker folk for.

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen kan jeg tiltre når det ønskes. Jeg møter gjerne til intervju på kort varsel.

Vennlig hilsen

Ole Dole Doffen

Vedlegg: CV.


Så håper dere har noen kommentarer og klarer og hjelpe meg til og få den optimale jobb søknaden

Peace!
Er det vanlig å ramse opp alle de tidligere jobbene i selve søknaden?
Jeg ville fjernet alt med de tidligere jobbene og henvist til CVen.
Det høres litt ut som en historie ("etter ca ett halvår begynte jeg der", "der jobbe jeg 10 timer ca" osv.), noe som vil virke kjedelig for den som leser søknaden.

Skriv kort om dine kvalifikasjoner, når/hvor ofte du kan jobbe og hvilke arbeidsoppgaver du helst ønsker.
Om du sender det til en person, kan du skrive "v/ *personen*" i mottaker informasjon øverst.
Sist endret av Lacertosus; 5. desember 2012 kl. 09:40.
Du kan jo begynne med å rette skrivefeilene.

Sitat av random1random Vis innlegg

Ole Dole Doffen
Kyrregata 26
0001 OSLO
Epost:
Telefon: 123456789

SØKNAD PÅ STILLING SOM BARNEPASSER.

Jeg viser til annonse fra deres Facebook side 05.12.12 og søker med dette den ledige stillingen som (En jobb med barn)

De siste to årene har jeg vert innom tre forskjellige jobber innen to forskjellige yrker.
Min jobb karriere startet i August/September 2010 hos Spar (Navn) oppe på (sted)[komma] der jeg jobbet ca 10 timer i uken.

Etter ca ett halvt år som deltids ansatt hos Spar (Navn) begynte jeg og jobbe i (Navn) Barnehage.
Det var en utrolig kjekk -men krevende jobb jeg likte meg veldig godt i.
Jeg bygget fort ett bra forhold med barna[komma] og lærte utrolig mye om barn og hvordan håndtere dem i [fjern->]de forskjellige situasjoner.

Etter ca ett halvt år i (Navn) Barnehage begynte jeg og jobbe på (Bedrift).
Der jobber jeg fortsatt med en fast vakt i uken og som første prioritert når det trengs ekstrahjelp.

Grunnen til at jeg søker hos dere er at jeg trivs veldig godt med og jobbe rundt og med barn.

Gjennom mine jobber har jeg lært veldig mye om kunde behandling og generell behandling av mennesker, samt å arbeide selvstendig og å være beslutningsdyktig.
Som person er jeg en blid og utadvendt [adderson][komma]og har lett for å få kontakt med mennesker. Jeg er en fleksibel og samarbeidsvillig person, men har også gode evner for konflikthåndtering

Både egen erfaring rundt barn og unge, det at jeg trivs rundt dem og er motivert mener jeg er avgjørende for å fungere godt i stillingen dere søker folk for.

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen kan jeg tiltre når det ønskes. Jeg møter gjerne til intervju på kort varsel.

Vennlig hilsen

Ole Dole Doffen

Vedlegg: CV.
Vis hele sitatet...
Sitat av Lacertosus Vis innlegg
Er det vanlig å ramse opp alle de tidligere jobbene i selve søknaden?
Jeg ville fjernet alt med de tidligere jobbene og henvist til CVen.
Det høres litt ut som en historie ("etter ca ett halvår begynte jeg der", "der jobbe jeg 10 timer ca" osv.), noe som vil virke kjedelig for den som leser søknaden.

Skriv kort om dine kvalifikasjoner, når/hvor ofte du kan jobbe og hvilke arbeidsoppgaver du helst ønsker.
Om du sender det til en person, kan du skrive "v/ *personen*" i mottaker informasjon øverst.
Vis hele sitatet...
Okei, så jeg bør fjerne tidligere jobber i søknaden?

Hvilke arbeidsoppgaver jeg ønsker føler jeg ikke at jeg er i posisjon til og forhandle om.
Jeg tar egentlig alt av arbeid jeg får så

Sitat av prenix Vis innlegg
Du kan jo begynne med å rette skrivefeilene.
Vis hele sitatet...
Vet du bare jakter KP, men jeg setter faktisk pris på at du rettet de for meg, for jeg er som du ser ikke noe god på rettskriving!
Sitat av random1random Vis innlegg
Hei Freaks.
Ole Dole Doffen
Kyrregata 26
0001 OSLO
Epost:
Telefon: 123456789

SØKNAD PÅ STILLING SOM BARNEPASSER.

Jeg viser til annonse fra deres Facebook side 05.12.12 og søker med dette den ledige stillingen som (En jobb med barn)

De siste to årene har jeg vert innom tre forskjellige jobber innen to forskjellige yrker.
Min jobb karriere startet i August/September 2010 hos Spar (Navn) oppe på (sted) der jeg jobbet ca 10 timer i uken.

Etter ca ett halvt år som deltids ansatt hos Spar (Navn) begynte jeg og jobbe i (Navn) Barnehage.
Det var en utrolig kjekk -men krevende jobb jeg likte meg veldig godt i.
Jeg bygget fort ett bra forhold med barna og lærte utrolig mye om barn og hvordan håndtere dem i de forskjellige situasjoner.

Etter ca ett halvt år i (Navn) Barnehage begynte jeg og jobbe på (Bedrift).
Der jobber jeg fortsatt med en fast vakt i uken og som første prioritert når det trengs ekstrahjelp.

Grunnen til at jeg søker hos dere er at jeg trivs veldig godt med og jobbe rundt og med barn.

Gjennom mine jobber har jeg lært veldig mye om kunde behandling og generell behandling av mennesker, samt å arbeide selvstendig og å være beslutningsdyktig.
Som person er jeg en blid og utadvendt og har lett for å få kontakt med mennesker. Jeg er en fleksibel og samarbeidsvillig person, men har også gode evner for konflikthåndtering

Både egen erfaring rundt barn og unge, det at jeg trivs rundt dem og er motivert mener jeg er avgjørende for å fungere godt i stillingen dere søker folk for.

Om jeg skulle bli tilbudt stillingen kan jeg tiltre når det ønskes. Jeg møter gjerne til intervju på kort varsel.

Vennlig hilsen

Ole Dole Doffen

Vedlegg: CV.
Vis hele sitatet...
Kjørte både korrektur og språkvask. Gjør hva du enn vil med det.

Ole Dole Doffen
Kyrregata 26
0001 OSLO
Epost:
Telefon: 123456789

SØKNAD PÅ STILLING SOM BARNEPASSER.

Jeg viser til annonse fra deres Facebook-side, datert 05.12.12, og søker med dette på den ledige stillingen som (En jobb med barn).

Grunnen til at jeg søker hos dere er at jeg trives veldig godt med barn, samt å jobbe rundt og med barn.

Gjennom mine tidligere jobber har jeg lært kundebehandling og behandling av mennesker, samt å arbeide selvstendig og ta beslutninger.

Jeg er både blid og utadvendt. Jeg får lett kontakt med mennesker, er fleksibel, samarbeidsvillig og god til å håndtere konflikter.

Det at jeg har erfaring med barn og unge, samt at jeg trives godt rundt dem, gjør at jeg blir både motivert og godt egnet for stillingen dere har utlyst.

Jeg har mulighet til å tiltre i stillingen når enn det måtte ønskes. Jeg møter gjerne til intervju på kort varsel.

Med vennlig hilsen

Ole Dole Doffen


Antall vedlegg: 1
Sitat av random1random Vis innlegg
Okei, så jeg bør fjerne tidligere jobber i søknaden?

Hvilke arbeidsoppgaver jeg ønsker føler jeg ikke at jeg er i posisjon til og forhandle om.
Jeg tar egentlig alt av arbeid jeg får så
Vis hele sitatet...
Eks;

Mitt navn
Min adresse
Mitt poststed

Mottakers firma
v/ *kontaktperson/sjef*
Adresse
Poststed. "By/dato"-------->

SØKNAD På HELGEJOBB I POSTEN NORGE AS

"Jeg er en gutt på 18år som går 3. året på Oslo videregående skole
og ønsker lørdagsjobb ved siden av skolen."

"Når det gjelder arbeidsoppgaver er jeg åpen for det som Posten finner aktuelt.
Jeg har ikke noen spesielle preferanser da jeg er ganske allsidig."

"Som person anser jeg meg selv som pliktoppfyllende, etc."

"Jeg vurderer Posten som en interresant arbeidsplass som kan gi meg arbeidserfaring og en hyggelig avveksling fra skolearbeidet.
Jeg kan være tilgjengelig ved tilkalling i ferier, helger og ettermiddager."

"Jeg vedlegger denne søknad en kortfattet CV med kontaktopplysninger."

"Med vennlig hilsen

Ola Nordmann

Mob. 112"
Tusen takk for hjelp folkens!
Da var søknad sendt og jeg krysser fingrene
Sitat av random1random Vis innlegg
Tusen takk for hjelp folkens!
Da var søknad sendt og jeg krysser fingrene
Vis hele sitatet...
Du har lagt ved CV..?


Edit: Beklager, jeg er blind. Lykke til!
Sist endret av bamsegutt; 5. desember 2012 kl. 11:18.