Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1917
Hvordan blir man at stilnoct, de sovemedsa? Har to piller med 10mg liggende. Hvor mye skal jeg ta for å kjenne meg rusa ned? Og hvordan blir jeg av det?
Du blir helt sinnsykt fucka i hodet hvis du ikke sovner.
10mg holder for meg, noen ganger 5.

Tar du 20 kan det bli halliser og greier.
Sist endret av ID-Brikke; 16. august 2023 kl. 12:56.
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kjenner absolutt ingen rus av stilnoct. Imovane derimot svinger bra.
Bare sørg for en ting: Legg deg når Stilnoct begynner å virke, ikke begynn å skrive med folk, og i hvert fall ikke gå ut av huset. Ikke varm deg pizza eller noe heller..... Jeg husker at det har vært flere tråder her om Stilnoct. Mange har allerede inntatt Stilnoct når de skriver en tråd på forumet. Da er det ganske mange som svarer med "Gå og legg deg før du gjør noe dumt" eller lignende. I mange av tilfellene har faktisk trådstarter kommet tilbake og bekreftet vår frykt: Trådstarter la seg ikke, og gjorde noe dumt, men husker ingenting av det.......

Det samme gjelder Imovane!!
Sist endret av Tysteren; 16. august 2023 kl. 15:21.
Sitat av Tysteren Vis innlegg
Bare sørg for en ting: Legg deg når Stilnoct begynner å virke, ikke begynn å skrive med folk, og i hvert fall ikke gå ut av huset. Ikke varm deg pizza eller noe heller..... Jeg husker at det har vært flere tråder her om Stilnoct.
Vis hele sitatet...
Man kan lett brenne ned huset hvis man har spist stilnoct. Og som mange slike beroligende og sovemedisiner forsterker det opiater. Slik at man lett kan få overdose.
Jeg klarer å beherske meg bra på stilnoct. Er den benzoen med størst ruspotensiale imo. Men ja man risikerer å gjøre ting man kan angre på ved inntak av høyere doser evt.
Sitat av thetech Vis innlegg
Jeg klarer å beherske meg bra på stilnoct.
Vis hele sitatet...
Vær forsiktig med å ha for høye tanker om deg selv på Stilnoct. Har du brukt det lenge? Hvor mange år ca?
▼ ... over en måned senere ... ▼
10-20mg sammen med 5-10 mg valium knekker mine seigeste runder insomnia..Varer bare halvannen times tid så du tar dem for å sove i mine øyne men første gangene kan 10mg still og 5mg valium gi halliser :P Kjennes ut som noen slipper ut lufta rundt hjernen og du bare slapper bedre av mentalt valiumen forsterker effekten og varer noe lenger i sedasjon.
"Hvordan virker stilnoct?"

De virker ikke. Knocker deg like hardt ut som et glass lunka vann før leggetid
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Den svekker kobling mellom lang og korttidshukommelsen og gjør det lettere å bikke fra våken til trøtt om de taes også legger du deg og er litt trøtt fra før av.. I starten uten toleranse kan du oppleve "Retrograde amnesia" dvs du glemmer hva som har skjedd etter de har begynt å funke, så ha de i ett annet rom enn du skal sove, og legg deg med en gang! :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Stilnoct må jeg ta noe av før jeg kjenner noe. Imovane derimot funker jævlig bra
Jeg flydde til Bali og tok to stilnoct og et par pils på flyet. Husket så vidt at jeg satt på Gardemoen og sjekket inn, og så våknet opp i senga i Indonesia neste dagen, hadde mellomlandet i Qatar og alt haha.
Sist endret av Antonym; 15. februar 2024 kl. 13:38.
Sitat av Antonym Vis innlegg
Jeg flydde til Bali og tok to stilnoct og et par pils på flyet. Husket så vidt at jeg satt på Gardemoen og sjekket inn, og så våknet opp i senga i Indonesia neste dagen, hadde mellomlandet i Qatar og alt haha.
Vis hele sitatet...
Ja stilnoct er ille sånn. Har funnet på mye rart i stilnoct hazen jeg også.
Stilnoct virker slik: Benzodiazepinlignende hypnotikum som virker ved å modulere åpning av kloridionkanaler. Er selektiv og har affinitet til omega-1-reseptorene som er en subtype av alfa-enheten i GABA-A-reseptorkomplekset.

Stilnoct må være det verste jeg har vært borti når det kommer til benzo og benzolignende stoffer. Mer behagelig å ta Seroquel. Føles som om noen slår deg hardt i hodet med en slags usunlig mental hammer.
Sist endret av einsteindragon; 15. februar 2024 kl. 16:19.