Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 2243
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tok 0,27 med molly igår og 2mg xan for nedturen. Har tatt 2mg xan idag og røyka. Kommer jeg til å merke noe vis jeg tar molly nå. Eller burde jeg bare ta mer xan og røyke?
Vet jeg ikke burde ta mer for helsa men jeg kunne ikke brydd meg mye. Lurer bare på hva som hadde gjort den diggeste rusen

Jeg er ts
Sist endret av Thatweirdo; 20. januar 2024 kl. 10:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mekanisk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du tok dobbel dose av anbefalt.Du kan risikere brainzaps,nedtur.Valget er jo ditt.
Så det hadde vært bedre å ta mer xans

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Du tok dobbel dose av anbefalt.Du kan risikere brainzaps,nedtur.Valget er jo ditt.
Vis hele sitatet...
Da kan heg jo bare tar mer xan for nedturen. Lurte bare på om det kom til å være en digg rus eller bare waste av mollyen.
Sist endret av Thatweirdo; 20. januar 2024 kl. 10:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Mekanisk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg ville spart til en annen gang.
Takk for svar. Ta tar jeg heller mer xans
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyk deg en bønne da? Skal vel være en digg kombo.
Har gjort det. 0.8 g bønne og xan er ikke nokk for meg
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spar resten til senere. For det første så er store doser molly to dager på rad litt som å piske en død hest, det blir aldri den samme galoppen som dag 1, og nedturen blir kjipere enn verdien av rusen. For det andre så er blandingsrus og MDMA rimelig bortkastet, i alle fall med benzo i bildet. Skulle ønske jeg tenkte sånn for en del år siden så hadde jeg sluppet mye kjeving og angring.
Problemet er bare at vis keg tar xans og røyker hele dagen kommer keg ikke til p få gjort eb drot å bare ligge i senga hele dagen. Har egt mye ting jeg burde gjøre.

Hadde vært så digg med litt cola eller amf nå men jeg har ikke
Sist endret av Thatweirdo; 20. januar 2024 kl. 11:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg har hatt mye bra erfaring med å tatt en to dagers.

Men jeg skulle ønske jeg hadde tatt det litt mer rolig når jeg holdt på med det der.
jeg også har veldig ofte tatt molly 2 dager på rad, gjerne fredag/lørdag eller lørdag og reparere på søndag. Men nå kan jeg aldri ordentlig nyte molly igjen, så var vel ikke verdt det.
Funker molly to dagers fortsatt selvom jeg har tatt 3 bikkjebein imellom? Starta med 0.15 igår og merka ikke så mye. Burde jeg ikke da starte med 0.2-03 idag?
Spørs hva du legger i "funk".

0,3g ville gitt deg funk, men bare en brøkdel av hva du følte i går. I tillegg dreper xanaxen noe av trippen.
Poppa akkurat 0,4 molly
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jaja, de neste dagene blir sikkert en dans på roser for deg ts..
Like greit å brenne av all serotoninen når man først er i siget...

Og hvorfor spørre om råd når man likevel ikke har tenkt å lytte?
Sist endret av Fraktalist; 20. januar 2024 kl. 18:00.
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Litt trist å lese. men alle må gå sine egne steg, og lære av sine egne feil.
Enda tristere er det at TS mest sannsynlig er på gutterommet og ser på youtubevideoer mens han er griserusa på mdma+xanax og hasj.
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Enda tristere er det at TS mest sannsynlig er på gutterommet og ser på youtubevideoer mens han er griserusa på mdma+xanax og hasj.
Vis hele sitatet...
Akkurat det jeg gjør. Er jente da

Update: sovna hele dagen. Husker ikke en dritt. Føler meg jwl. Får vel bare poppe noen flere xans

Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Like greit å brenne av all serotoninen når man først er i siget...

Og hvorfor spørre om råd når man likevel ikke har tenkt å lytte?
Vis hele sitatet...
Sorry. Jeg er dum til vanlig men nåe jeg er på xan blir jeg helt retarda og bryr meg ikke om de negative konsekvensene
Sist endret av Thatweirdo; 21. januar 2024 kl. 06:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Thatweirdo Vis innlegg
Akkurat det jeg gjør. Er jente da

Update: sovna hele dagen. Husker ikke en dritt. Føler meg jwl. Får vel bare poppe noen flere xans


Sorry. Jeg er dum til vanlig men nåe jeg er på xan blir jeg helt retarda og bryr meg ikke om de negative konsekvensene
Vis hele sitatet...
Hvor gammel er du? Dette er destruktiv atferd og du høres ung ut, og derfor er det sannsynligvis vanskelig å se for seg evt konsekvenser.

Masse xanax og mdma er IKKE bra. Man kan kose seg av og til, men sørg for at du VET hva du gjør.
16. Jeg vet konsekvensen men akkurat nå bryr jeg meg ikke. Vil bare ha den diggeste rusen mulig. Jeg liker selv destruktivitet på en rar møtte

Eller jeg er 15 men blir 16 imorgen

Sitat av Fraktalist Vis innlegg
Like greit å brenne av all serotoninen når man først er i siget...

Og hvorfor spørre om råd når man likevel ikke har tenkt å lytte?
Vis hele sitatet...
Fordi jeg spurte venner som har tatt mye molly og de sa jeg burde ta 0.4
Sist endret av Thatweirdo; 21. januar 2024 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Thatweirdo Vis innlegg
16. Jeg vet konsekvensen men akkurat nå bryr jeg meg ikke. Vil bare ha den diggeste rusen mulig. Jeg liker selv destruktivitet på en rar møtte

Eller jeg er 15 men blir 16 imorgen


Fordi jeg spurte venner som har tatt mye molly og de sa jeg burde ta 0.4
Vis hele sitatet...
Sånn tenkte jeg i den alderen også noe som har påført meg enorme problemer i ettertid, og mange har samme erfaringer og det er også grunnen til at vi gir de anbefalingene vi gjør.
Jeg har garantert spist mye mer mdma enn de du fikk anbefalinger av, nå vet man mer om hvordan dette utvikler seg også. Man har tilegnet seg mye mer kunnskap så nå er det lettere å vite hva som vil skje på lang tid.

I din alder så er ikke konsekvenstenking og evnen til å se hvor store deler av livet som består av voksentilværelsen. Og den tilværelsen blir tung og lang om du fortsetter i dette sporet.
Du vil bare komme til å hate egne valg ennå mer når du lider deg gjennom resten av tilværelsen.
På tide å koble inn hjernen og ikke gjøre resten av livet ditt enda værre. For det blir det om du fortsetter.

Mdma er en kortvarig ekstrem godfølelse som du må tilbakebetale med høye renter ved uvettig bruk. Kostnaden er enormt høy!
‐-----------------------------
Jeg vet jeg høres krass ut i mitt innlegg ovenfor, men det er bare godt ment siden jeg vet hvor galt dette kan gå.
Ønsker deg bare alt godt, og det er en farlig sti du har begynt på.
Ønsker bare å hjelpe så du ikke gjør de samme feilene som jeg og mange andre allerede har gjort!
Take care. Stay safe!
Sist endret av Fraktalist; 21. januar 2024 kl. 14:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg ville fått livet mitt på stell i stedet.

Fordi;

- Du kommer neppe til å klare å gå VGS med den holdningen der
- du klarer ikke å beholde en jobb
- du havner utenfor samfunnet
- et liv uten mening gjør det lettere å avslutte livet

Alt det for å ha litt digg rus du ikke engang husker? Lol.

Rusen blir 100 ganger bedre om du venter med å ruse deg om ca 10 år da du forhåpentligvis er litt etablert med utdannelse, jobb, bopel og ferdigutviklet hjerne.
Update: Husker nesten ingenting etter fredag kveld. Når jeg våkne kl 13 idag var alle xansa borte og jeg følte meg drit. Hadde 10 nye folk på snap og sendt masse mld til telegram dealere. Har også ringt ig sendt mld til folk jeg ikke har snakka med på lenge. Føler meg edru ihjen nå og det er drit men jeg har røyka bønne. Jeg vet jeg er idiot ville bare fortelle hvordan d gikk

Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Jeg ville fått livet mitt på stell i stedet.

Fordi;

- Du kommer neppe til å klare å gå VGS med den holdningen der
- du klarer ikke å beholde en jobb
- du havner utenfor samfunnet
- et liv uten mening gjør det lettere å avslutte livet

Alt det for å ha litt digg rus du ikke engang husker? Lol.

Rusen blir 100 ganger bedre om du venter med å ruse deg om ca 10 år da du forhåpentligvis er litt etablert med utdannelse, jobb, bopel og ferdigutviklet hjerne.
Vis hele sitatet...
Har ingen mål i livet eller noe som gir meg glede uten rus. Hadde ikke et liv vært å leve før jeg starta heler. Hvordan skal jeg holde ut i 10 år uten rus. Det er det eneste jeg brur meg om å lever for.
Sist endret av Thatweirdo; 22. januar 2024 kl. 21:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Thatweirdo Vis innlegg
Update: Husker nesten ingenting etter fredag kveld. Når jeg våkne kl 13 idag var alle xansa borte og jeg følte meg drit. Hadde 10 nye folk på snap og sendt masse mld til telegram dealere. Har også ringt ig sendt mld til folk jeg ikke har snakka med på lenge. Føler meg edru ihjen nå og det er drit men jeg har røyka bønne. Jeg vet jeg er idiot ville bare fortelle hvordan d gikk



Har ingen mål i livet eller noe som gir meg glede uten rus. Hadde ikke et liv vært å leve før jeg starta heler. Hvordan skal jeg holde ut i 10 år uten rus. Det er det eneste jeg brur meg om å lever for.
Vis hele sitatet...
Godt å høre at du har blitt nykter igjen.
Ganske klassisk benzostuk du beskriver.
Husk at en ting som gjelder om man ruser seg er å være smart med hvordan man tar det, og ikke minst hvor ofte. Om du er misfornøyd med livet nå, så blir det 10X værre om du ruser på deg skader i f.eks hjernen og får en avhengighet det er vanskelig å komme seg ut av.
Rus vil bare gjøre vondt værre.

Jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver, jeg har vært gjennom mye av det samme og angrer hver dag på valgene jeg tok.
Be om hjelp, kom deg gjennom skole og utdannelse.
Ønsker deg bare godt med disse formaningene. Det er kun godt ment.
Sist endret av Fraktalist; 22. januar 2024 kl. 21:55.
D er vel greit å røyke hasj?
Sitat av Thatweirdo Vis innlegg
D er vel greit å røyke hasj?
Vis hele sitatet...
Det er mye mindre problematisk. Men der også så er det lurt og legge inn pauser, f. Eks bare holde seg til helgene.

Alle stoffer vil påvirke utviklingen som skjer i hjernen i ungdomstiden, og man bør være forsiktig.

Skulle ønske jeg hadde hørt på slike råd når jeg var i samme alder. Men så lur var ikke jeg..
Har røyka nesten vær dag i to år man hjernen min er grøt.
Sitat av Thatweirdo Vis innlegg
Har røyka nesten vær dag i to år man hjernen min er grøt.
Vis hele sitatet...
Da har du svaret på spørsmålet ditt der. Ingen rusmidler burde brukes daglig, spesielt før man er "voksen". Det har ikke nødvendigvis med skole og alt det kjipe å gjøre, det har med utviklingen av din egen hjerne, og hvordan ting kommer til å bli vanskeligere enn det du opplever som vanskelig idag, som voksen.
Rusmidler ødelegger hjernen i lengden uansett.
Gratulerer med 16 års dagen din på etterskudd forresten.
Takk. Jeg husker seriøst ingenting fra denne uka eller generelt. Håper d blir bedre etter noen dager. Føler meg drit vil heller røyke en å ta andre ting. Orker ikke være edru.
Sitat av Thatweirdo Vis innlegg
Takk. Jeg husker seriøst ingenting fra denne uka eller generelt. Håper d blir bedre etter noen dager. Føler meg drit vil heller røyke en å ta andre ting. Orker ikke være edru.
Vis hele sitatet...
Det viktigste du kunne gjort her er å identifisere årsaken til at du ikke orker å være edru og gjøre noe med den, og det kan du få hjelp til, og ikke bare døyve problemet med rusmidler.
Selvmedisinering og å døyve et problem med rus gjør bare det underliggende problemet værre på sikt slik at ting vil føles enda mer uoverkommelig.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Huff etter en sånn dose ville jeg venta tror det er minimum 4 uker før du kan ta mer og faktisk få noe ut av det.. Tømmer serotoninlagereret ditt og du risikerer større sjanse for ubehagelige ettervirkninger, depresjon, brain-zaps... ja føles som støt og gjør søvn utroooolig utfordrende.. Når jeg tok molly venta jeg som regel en 2-4 mnd mellom hver gang for å bevare "magien".
Glad du ikke fikk suicidesunday. Når jeg tok Molly trodde jeg jeg ble gal når nedturen satt inn. Spasma, kramper, sikkel, skriking, angst, toalt hjelpesløshet, håpløshet. Ville hoppe ut av vinduet i blokka. Kravla meg ut på gata, og ble sendt med ambulanse til legevakta. Men der møtte bare muslimsykepleiere meg med skjennepreken og ekle blikk. Ugh. Hele greia stod på med guns blazing 24 timer før jeg besvimte i utmattelse.

Jeg tør faen ikke ta molly etter det, jeg ble totalt invalid. Jeg satt faen med på legevakta i rullestol og sikla ned hele meg og gølvet rundt meg, prøvde kutte meg opp på rullestollhjulet.
Sist endret av Furunål; 30. januar 2024 kl. 19:21.
Sitat av Furunål Vis innlegg
Glad du ikke fikk suicidesunday. Når jeg tok Molly trodde jeg jeg ble gal når nedturen satt inn. Spasma, kramper, sikkel, skriking, angst, toalt hjelpesløshet, håpløsthet. Ville hoppe ut av vinduet i blokka. Kravla meg ut på gata, og ble sendt med ambulanse til legevakta. Men der møtte bare muslimsykepleiere meg med skjennepreken og ekle blikk. Ugh.

Jeg tør faen ikke ta molly etter det, jeg ble totalt invalid. Jeg satt faen med på legevakta i rullestol og sikla ned hele meg og gølvet rundt meg, prøvde kutte meg opp på rullestollhjulet.
Vis hele sitatet...
Håper du er edru fra narkotika den dag idag. Hvis nedturen blir såpass så håper jeg du holder deg langt vekke. Kjedelig med suicide fordi han ikke håndterer følelsene sine.
Er jeg den eneste som ikke får noe særlig nedturer av molly? Jeg blir mye mer dårlig psykisk etter en dag med alkohol og cola, enn jeg blir av molly, men vi er nå alle forskjellige.
Jeg var fryktelig trøtt og sov største av dagen etterpå, noe nedstemt ett par dager etter å ha feildosert litt min første gang.. Visste ikke at når man redoser skulle man fylle på med halvparten så slang nedpå først 250mg, så 250 for å fylle på senere.. Da var det basicly 24t søvn og noe laber stemning ett par dager.. Men Doserer man rett i mitt vedkommne så opplever jeg ingen form for nedtur, min ideele dose når jeg veide 70-80 var rundt 120-150 og redose 50% av første dose.