Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 2000
Tok nettopp 4 piller kaslol for ca 1t siden men jeg føler meg så vidt rusa. Tok det sist for 1mnd siden, burde jeg ta et par til eller burde jeg vente litt å se om jeg blir mer rusa? Og får jeg mer effekt om jeg sniffer det?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får ikke bedre effekt ved å sniffe. Sannsynligvis er du mye mer påvirka enn du tror, det er vanlig med ksasol. Du burde ikke ta fler nå
Anonym bruker
"Viss Brisling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ksalol funker ikke nasalt så det er helt bortkastet.
4mg funker garantert mye mere en du tror selv nå så ikke ta flere.
Ville ikke anbefalt å sniffe det. Men du kan tygge de i 2/3 deler og la det smelte under tunga. Dette (er jeg ganske sikker på) vil gjøre at virkningen kommer raskere. Om jeg husker rett
Sitat av Mantefiske39 Vis innlegg
Ville ikke anbefalt å sniffe det. Men du kan tygge de i 2/3 deler og la det smelte under tunga. Dette (er jeg ganske sikker på) vil gjøre at virkningen kommer raskere. Om jeg husker rett
Vis hele sitatet...
Tok enda en istad, men skal prøve om å tygge den og se on set dunker
Du er ganske påvirka uten at du merker det selv, ser jo det på måten du skriver bro�� ikke ta fler nå om du vil huske noe fra kvelden i dag
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Tok nettopp 4 piller kaslol for ca 1t siden men jeg føler meg så vidt rusa. Tok det sist for 1mnd siden, burde jeg ta et par til eller burde jeg vente litt å se om jeg blir mer rusa? Og får jeg mer effekt om jeg sniffer det?
Vis hele sitatet...
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Tok enda en istad, men skal prøve om å tygge den og se on set dunker
Vis hele sitatet...
Om du nå har tatt 5mg på 1,5timers tid og ikke føler noe. Er du enten helt rusa eller det er ingen rus i pillene(spesielt mtp at du ikke har brukt på en mnd). Er da på ingen måter smart å ta mere imo. Vær forsiktig og sjekk om du faktisk føler noe eller om du bare lurer deg selv.
Sitat av Mantefiske39 Vis innlegg
Om du nå har tatt 5mg på 1,5timers tid og ikke føler noe. Er du enten helt rusa eller det er ingen rus i pillene(spesielt mtp at du ikke har brukt på en mnd). Er da på ingen måter smart å ta mere imo. Vær forsiktig og sjekk om du faktisk føler noe eller om du bare lurer deg selv.
Vis hele sitatet...
Too late å, nok nettopp en linje cola med 4piller ksalol spander blir vanskeleig å si om rusen er fra colaen eller xanax
Hvorfor gidder du å skrive på freak i det heletatt?
Sitat av IW2022 Vis innlegg
Hvorfor gidder du å skrive på freak i det heletatt?
Vis hele sitatet...
Vet jeg tar veldig dumme valg, men folk som svarer på trådene mine gir meg heldigvis selvinnsikt og hjelpsomme tips
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Too late å, nok nettopp en linje cola med 4piller ksalol spander blir vanskeleig å si om rusen er fra colaen eller xanax
Vis hele sitatet...
Om det blir vanskelig å si om rusen er fra cola eller xanax kan jeg hjelpe deg, den er fra xanax i hovedsak. Skrivinga di blir mer å mer slurvete. Klassisk.
Anonym bruker
"Bekymret Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sløs og ta coke med 8mg ksalol innabords... Da forsvinner jo hele coke rusen, blir bare bittelitt våken
Anonym bruker
"Nyfiken Hippogriff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sløs og ta coke med 8mg ksalol innabords... Da forsvinner jo hele coke rusen, blir bare bittelitt våken
Vis hele sitatet...
En av de dummeste spørsmålene jeg har lest her på en stund. Du tar uppers og downers samtidig og lurer på om det er noe galt med Xanaxen..
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Smh
«Kokain er en sykdom, cannabis er medisin.» -Pablo Escobar
Først og fremst må folk innse at ksalol sin alprazolam er illegalt laget.
Og forskjellige mengder med virkestoff i forskjellig batcher.

Så mye medisin fra et EU land som har pågått i så mange år nå og folk innser ikke at det "hullet" med medisiner på avveie ikke har blitt tettet og behandler dem som på linje med ekte reseptbelagte alprazolam må F etterhvert begynne å tenke seg om.

De er produsert illegalt, noen sterke, andre svake.

Våkn opp!

Har prøvd siden dag en og få folk til å våkne, men faen så lite Innsikt folk har skremmer meg.

Ikke behandle 1 tablett som 1mg alprazolam, behandle dem som usikre mengder alprazolam. Vær så snill!

Det samme gjelder Diazepam og de fleste benzodiazepiner på "markedet", de kan ikke sammenlignes med medisiner fra apotek.
Sist endret av Naturgrønn; 9. desember 2023 kl. 17:16.
Da er vel tråden glemt.
Spent på om det ble en grei kveld eller oppvåkning på glatten/psyk.

Sjekk mobilloggen din.
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
4stk xanax og merker ingenting? Da må du ha brukt det mye i det siste fordi de fleste blir skikkelig sløv av 1 pille.
Anonym bruker
"Takknemlig Brugde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tok 1 mg igår kveld.Sov 10 timer og våknet utvilt.Bruker kun til å få sovet ut da jeg sliter med sammenhengende søvn.Hvordan folk orker/klarer holde øya oppe på 4-5 mg er meg et under.
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Da er vel tråden glemt.
Spent på om det ble en grei kveld eller oppvåkning på glatten/psyk.

Sjekk mobilloggen din.
Vis hele sitatet...
Tok 6mg, dro hjem til de narsissistiske muslimske pakkis foreldrene mine , fortalte dem hvor mye jeg elsker pikk og dop også hadde jeg tydelgivis besøk av dealer naboen hos meg med vennene hans også snakka jeg med exen i tlf og ble blokka og jeg har tydeligvis date med den kjekkeste gutten i klassen denne uka (husker ikke noe som helst) hvis d ga noe mening, er fortsatt på xanax😊😊
Når jeg leser det du skriver nå er jeg glad jeg er rusfri og kan våkne hver morgen uten å angste over alt dumt man har sagt og skrevet.
Anonym bruker
"Bekymret Enfoting"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Freakpåfreak.no Vis innlegg
Tok 6mg, dro hjem til de narsissistiske muslimske pakkis foreldrene mine , fortalte dem hvor mye jeg elsker pikk og dop
Vis hele sitatet...

Vil gjerne høre mer om dette og dine foreldre sin reaksjon vis du vil dele litt mer, høres litt sykt ut haha.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil gjerne høre mer om dette og dine foreldre sin reaksjon vis du vil dele litt mer, høres litt sykt ut haha.
Vis hele sitatet...
Ifølge søstra mi som overhørte samtalen så sa mamma at jeg bare gjør sånne ting for å straffe ho, at ho er glad for at jeg ikke bor hjemme lenger og at jeg burde ta hintet og skjønne at ingen liker meg siden jeg bor alene osv (flytta ut i egen leilighet da jg var 16 for å komme meg vekk fra ho så det ho sier påvirker meg ikke nå lenger)
De som kjenner smaken på alprazolam kjenner enkelt hvor sterk en slik ksalol tablett er.

Noen er lysere blå enn de andre og noen smaker sterkt
(Smak og farge har ingenting med hverandre å gjøre)

Men bare så dere forstår 1 tablett er mest sannsynlig 0.25mg eller lignende+-

Jeg følte det var ca hver 3 måned så kom der nye brett.
Sist endret av Naturgrønn; 17. desember 2023 kl. 18:16.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
De som kjenner smaken på alprazolam kjenner enkelt hvor sterk en slik ksalol tablett er.

Noen er lysere blå enn de andre og noen smaker sterkt
(Smak og farge har ingenting med hverandre å gjøre)

Men bare så dere forstår 1 tablett er mest sannsynlig 0.25mg eller lignende+-

Jeg følte det var ca hver 3 måned så kom der nye brett.
Vis hele sitatet...


Smak, farge og styrke et pga det er alltids forskjellige produsenter, 1-2% av Ksalol brettene i Norge er falske, men trygge.

Di bruker bare andre bindestoffer, andre blåtoner- men til nå, alltid Alprazolam. Di er ofte underdoserte, men aldri så lavt som 0,25mg, da er det hjemmelagd piss.

Ligger på mellom 0,45-0,75mg - men når di har rett dose blir di målt 1.2mg

Men uansett styrke, så kan du smake om det er alprazolam, lett som bare det. Men hvor sterk selve aplraz smaken er, desto høyere mg er i.

Ha en fin dag!
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mente 1-2% er ekte, di andre 98% er fra uregistrerte produsenter
Anonym bruker
"Farlig Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeppz