Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1388
Hei!

Jeg har en Samsung S3 hvor skjermen har gått i stykker, men telefonen virker.

Jeg har tenkt til å selge den. Hva er en OK pris?

Og er det mulig å slette det som ligger på den når skjermen er ødelagt?

På forhånd takk!
Plugg den i pc'en din, slett ting derfra?
Sitat av Juliaan Vis innlegg
Plugg den i pc'en din, slett ting derfra?
Vis hele sitatet...
Joda, men det er ikke så enkelt.
Jeg får på telefonen, men jeg ser ikke hva som står på skjermen, så jeg kommer meg ikke skikkelig inn på telefonen for å adgang til at en PC kan slette ting etc via USB.

Finnes det en annen mulighet?
Du kan prøve dette for eksempel:
http://droid-at-screen.ribomation.com/

Kan bli litt vanskelig hvis du ikke har skrudd på USB-debugging da, hehe.
Du har vel ikke tilfeldigvis aktivert Device Manager? Tviler, men spør likevel
https://www.google.com/android/devicemanager?u=0
Se hvor mange ganger han har trykker osv.

http://www.youtube.com/watch?v=eCiNgZklXeA
Sist endret av Lorenzo; 6. desember 2013 kl. 17:38. Grunn: feil llink
Å gjøre det i recovery er ikke dumt nei. Er nok din eneste mulighet.
s3 uten skjerm = null verdi
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Er skjermen "fjortisødelagt" med knust glass, eller er selve displayet svart? Om displayet er svart kan det repareres eller byttes men basically vil du tjene mest på bare å kjøpe en ny telefon. Du kan også se på YouTube-videoer og gjøre det selv men da trenger du spesialutstyr.
Jeg vet ikke om du kan å lese, men det står tydelig at han har tenkt å selge den.
Om du er villig til å bruke litt penger så kan du alltids kjøpe en slik mhl adapter som du plugger inn i usb-porten, så kan du få skjermbildet på f.eks. tven

Edit: dersom å trykke på skjermen heller ikke fungerer så kan du muligens styre den ved å koble til et tastatur via usb
Sist endret av Wigga; 6. desember 2013 kl. 21:58.
I og med at en ny S3 ikke koster mer enn et par høvdinger, så tviler jeg på at du får noe igjen for din uten fungerende skjerm..Kanskje noen hundrelapper.
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Jeg vet ikke om du kan å lese, men det står tydelig at han har tenkt å selge den.
Vis hele sitatet...
Men hvem er det som vil kjøpe en drittmobil hvor skjermen ikke fungerer en gang? Dødfødt salgsprosjekt spør du meg. Gå på Rema eller noe du, der har de boller.
Sitat av Duckie Vis innlegg
Men hvem er det som vil kjøpe en drittmobil hvor skjermen ikke fungerer en gang? Dødfødt salgsprosjekt spør du meg. Gå på Rema eller noe du, der har de boller.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at det er et marked for defekte mobiler? Det er mange som kjøper mobil med ødelagt skjerm eller annen bagatellfeil for å rette den opp selv og enten selge eller bruke mobilen selv. Grei måte å tjene litt penger eller få en billig mobil.