Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1217
Ser etter ett program som fungerer slik(eller har en lignende funksjon):

Du har en web adresse eller lignende som leder til en knapp. Når noen klikker på knappen får jeg en alert på iPhonen som forteller meg at noen vil ha tak i meg. Tenker litt som en pager. Finnes noe slikt?

Grunn: Har behov for at folk som ikke kan ringe eller texte meg skal kunne gi meg beskjed om å ta kontakt. Hadde vært kult om jeg kunne fått det som "Push" varsel på iPhonen.
Sist endret av TheFatNorseman; 9. mai 2012 kl. 21:51.
Sitat av TheFatNorseman Vis innlegg
Ser etter ett program som fungerer slik(eller har en lignende funksjon):

Du har en web adresse eller lignende som leder til en knapp. Når noen klikker på knappen får jeg en alert på iPhonen som forteller meg at noen vil ha tak i meg. Tenker litt som en pager. Finnes noe slikt?

Grunn: Har behov for at folk som ikke kan ringe eller texte meg skal kunne gi meg beskjed om å ta kontakt. Hadde vært kult om jeg kunne fått det som "Push" varsel på iPhonen.
Vis hele sitatet...
Få nettsiden til å sende en mail som er koblet opp mot iPhonen din?
førstemann på månen
facebook eller mail? Får en notification av det
Det er jo i praksis det samme som å tekste? Hvorfor skal de ikke kunne tekste deg?
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Sitat av dynamite Vis innlegg
Det er jo i praksis det samme som å tekste? Hvorfor skal de ikke kunne tekste deg?
Vis hele sitatet...
Mine venner er i hvert fall kronisk blakke og har aldri penger på kortet.
Sett opp noe gjennom denne her, http://pushme.to/
Facebook messenger? Installert denne på iPhonen din, da blir det typ som en melding bare gratis.
Whatsapp? Sender meldinger over wifi/3g?
Noe sånt burde jo fint fungere. Er jo ikke værre enn en nettside med en knapp - og når den blir trykket på blir en beskjed (f.eks. telefonnummer til den som trykker + en kort beskjed og tidspunkt) lagret i en database. Og mobilen sjekker denne databasen for ny data så lenge den har internett. Og gir varsel. Kan desverre ikke hjelpe med en app - men rart om det ikke finnes, da det ikke krever så mye arbeid å lage.
True Neutral
TheFatNorseman's Avatar
Trådstarter
Sitat av Choobe Vis innlegg
Mine venner er i hvert fall kronisk blakke og har aldri penger på kortet.
Vis hele sitatet...
Samme her.

Sitat av etse Vis innlegg
Noe sånt burde jo fint fungere. Er jo ikke værre enn en nettside med en knapp - og når den blir trykket på blir en beskjed (f.eks. telefonnummer til den som trykker + en kort beskjed og tidspunkt) lagret i en database. Og mobilen sjekker denne databasen for ny data så lenge den har internett. Og gir varsel. Kan desverre ikke hjelpe med en app - men rart om det ikke finnes, da det ikke krever så mye arbeid å lage.
Vis hele sitatet...
Å sette opp databasen og slikt er ikke noe problem, men det å få mobilen til å scanne den er litt utenfor mine evner. Jeg er grei med websider, men der slutter også evnene mine er jeg redd.
Sitat av Choobe Vis innlegg
Mine venner er i hvert fall kronisk blakke og har aldri penger på kortet.
Vis hele sitatet...
Tror jeg ble voksen en eller annen gang uten å merke det