Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 833
Hvordan føles det i forhold til feks palexia og xanor mtp beroligende effekt? Altså, ikke mot fysiske smerter, men for å «koble ut» litt? Og hva er verst for kroppen av benzoer og oxy?
Oxy får deg også til å slappe av og du vil (i hvert fall) føle eufori i starten. Oxy er ganske overdrevet synes nå jeg - mens at valium feks ikke er "så ille".
Hva mener du med verst for kroppen? Ordentlig benzoavhengighet tok meg 4mnd før abstinensene var borte. På oxy er det bare snakk om noen dager.
Jeg ble helt forelsket i oxy. Drømte til og med om dem.

Tror nesten jeg var hekta fra første kapsel da livet gikk fra å være kaos til bare "riktig".

Og jeg mener heroin er noe svakt søppel.
Sist endret av SkammeligNykter; 2 uker siden kl. 23:10.
Har aldri skjønt greia med oxy.
Har fått fin funk av doll og heroin osv..
Oxy Har jeg starta på 40mg og deretter økt utover dagen til 280mg.

Dagen etter starta jeg på 80mg uten og kjenne noen ting. Økte dosen også den dagen bare i større doser som 40-60mg pr gang

Siste dagen før jeg ga opp å la dritten på hylla heiv jeg nedpå
Sitat av Offshorecowboy Vis innlegg
Har aldri skjønt greia med oxy.
Har fått fin funk av doll og heroin osv..
Oxy Har jeg starta på 40mg og deretter økt utover dagen til 280mg.

Dagen etter starta jeg på 80mg uten og kjenne noen ting. Økte dosen også den dagen bare i større doser som 40-60mg pr gang

Siste dagen før jeg ga opp å la dritten på hylla heiv jeg nedpå
Vis hele sitatet...
Helt enig. Skjønner ikke helt hvordan folk kan beskrive Oxy som bedre enn feks Dolc. Da må det enten være for at de ikke har prøvd noe annet eller så har de låst seg fast på Oxy. Men ja, kanskje man får en litt større ruseffekt av Oxy enn dolc. Men begge 2 er i samme gata, å hos me måtte Oxy dosen må økes mye oftere en Dolc doseringa.
Men kanskje litt verre å slutte med Oxy en Dolc. Men det trur jeg er individuelt. Skyte Dolc feks er jo fantastisk, mye bedre enn Oxy.
Sitat av Flemming Vis innlegg
Helt enig. Skjønner ikke helt hvordan folk kan beskrive Oxy som bedre enn feks Dolc. Da må det enten være for at de ikke har prøvd noe annet eller så har de låst seg fast på Oxy. Men ja, kanskje man får en litt større ruseffekt av Oxy enn dolc. Men begge 2 er i samme gata, å hos me måtte Oxy dosen må økes mye oftere en Dolc doseringa.
Men kanskje litt verre å slutte med Oxy en Dolc. Men det trur jeg er individuelt. Skyte Dolc feks er jo fantastisk, mye bedre enn Oxy.
Vis hele sitatet...
Jeg får null eufori av dolc. Det gir meg ca ingenting.
Nå liker ikke jeg å pushe doser, men hadde valgt 30mg oxy fremfor 100mg dolc hver gang.
Gjerne IV. Og såklart fyre en rev på toppen for å aktivere nodmode.
Sist endret av SkammeligNykter; 2 uker siden kl. 16:22.
New generation
colakork's Avatar
Xanax er en rus jeg ikke merker før i ettertid, når jeg tenker over hvor bra eller lett ting gikk seg til pga ingen tankekjør.

Oxy er instant digg, føles bare helt riktig digg ut. Og du merker at du er ruset på klasse A drugs 100%. Knær og ledd blir svake og helt avslappet. Du står fort å prater som en brugate narkis om du tar en J på det med en kompis feks.
Hver gang jeg har kjøpt oxy, og det kicker, er jeg så euforisk at jeg tenker "dette kan jeg ikke kjøpe mer av, og har ikke tatt oxy på over et år. Ikke som xanax i det hele tatt, det er et medisinsk opiat, sterkt også. Personlig er større doser oxy (20-50mg) depot tabletter det absolutt verste nedturen. Kan ikke forklares hvor ille det er. Du fucker ikke med opiater, vært på avrusning og 99% av de som var der var heroinister, som alle starta med oxy.

Både sterk benzo som xanax og oxy er vel absolutt ikke bra. Men oxyen er MYE farligere. Måtte legge meg i sideleie en gang fordi jeg falt inn og ut av søvn og var redd jeg skulle overdose. Lå i senga og binga filmer i sikkert 12 timer mens jeg klødde meg rød over hele kroppen. Dette var 80mg depot, noe INGEN burde ta. Når det skal sies så er det også helt sinnsykt deilig. Xanax avhengighet er forferdelig, og kan få abstinenser flere måneder etter slutt. Samtidig som langvarig bruk og bråstopp kan ta livet ditt. Samme med oxy, ikke kødd med noen av de, hilsen en ex-benzozombie.

Sitat av Hvemhvaufo Vis innlegg
Hver gang jeg har kjøpt oxy, og det kicker, er jeg så euforisk at jeg tenker "dette kan jeg ikke kjøpe mer av, og har ikke tatt oxy på over et år. Ikke som xanax i det hele tatt, det er et medisinsk opiat, sterkt også. Personlig er større doser oxy (20-50mg) depot tabletter det absolutt verste nedturen. Kan ikke forklares hvor ille det er. Du fucker ikke med opiater, vært på avrusning og 99% av de som var der var heroinister, som alle starta med oxy.

Både sterk benzo som xanax og oxy er vel absolutt ikke bra. Men oxyen er MYE farligere. Måtte legge meg i sideleie en gang fordi jeg falt inn og ut av søvn og var redd jeg skulle overdose. Lå i senga og binga filmer i sikkert 12 timer mens jeg klødde meg rød over hele kroppen. Dette var 80mg depot, noe INGEN burde ta. Når det skal sies så er det også helt sinnsykt deilig. Xanax avhengighet er forferdelig, og kan få abstinenser flere måneder etter slutt. Samtidig som langvarig bruk og bråstopp kan ta livet ditt. Samme med oxy, ikke kødd med noen av de, hilsen en ex-benzozombie.
Vis hele sitatet...
Skjønner ikke hvorfor den ikke oppdaterer, uansett: Jeg kan aldri kjøpe xans igjen, kjøper jeg 100 stk så har det plutselig gått 10 dager og jeg husker ingenting, du merker ikke engang at du har det fett fordi du plutselig bare "våkner". Sitter alltid igjen med en følelse av at jeg gikk glipp av all moroa for du lever i nuet, og det nuet varer 10 sekunder, så er det borte for alltid. Husker ingenting eller om du hadde det gøy engang. Du kan ta en xan, gå 10 min så lurer du på om du tok den du egentlig skulle ta ista, så da tar man en til, ti min senere lurer du fortsatt på om du spiste noe xans i det hele tatt, så du får vel ta en til da. Ikke noe gøy, og nedturen når du er tom etter så mye er faen meg nitrist. Aner ikke hvor ofte jeg har omøblert huset fordi jeg tror jeg har gjemt noen et sted, (pleier å gjøre dette for å gå på skattejakt/randomly finne et brett jeg ikke husker jeg hadde engang,) mens alt du ser på gulvet eller små ting osv ligner xanax.

Sitat av Flemming Vis innlegg
Helt enig. Skjønner ikke helt hvordan folk kan beskrive Oxy som bedre enn feks Dolc. Da må det enten være for at de ikke har prøvd noe annet eller så har de låst seg fast på Oxy. Men ja, kanskje man får en litt større ruseffekt av Oxy enn dolc. Men begge 2 er i samme gata, å hos me måtte Oxy dosen må økes mye oftere en Dolc doseringa.
Men kanskje litt verre å slutte med Oxy en Dolc. Men det trur jeg er individuelt. Skyte Dolc feks er jo fantastisk, mye bedre enn Oxy.
Vis hele sitatet...
Heroin har jeg prøvd 5 ganger kanskje, fordi idioter jeg har vært med drev med det, aldri merket NOE. ikke en dritt, og da har jeg tatt flere trekk. Samtidig 40mg oxy hadde gjort meg sengeliggende i pure, perfeksjon, ren nytelse. Tiden står stille, bare ligge å klø i timesvis føles helt nydelig.
Sist endret av Hvemhvaufo; 1 uke siden kl. 05:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.