Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1231
Har elkjøp bomma grovt her? Forhådsbestilte spillet i Juni, release er 20/9, og det dumpa ned i postkassa i dag.

Har gleda meg som en unge til å spille, men er det "trygt" å dra det igang online? tenker på evt ban o.l, med tanke på at det ikke skal være tilgjenglig enda.

Fler som har fått det?
Du kan jo eventuelt bare spille det offline. Vet det har vært delt ut bans tidligere for tilfeller hvor butikker har solgt spillet tidlig. Problemet er vel at du bør være offline helt fram til releasen.

Kan jo tenkes at du blir "busted" dersom du logger på Live med achievements i spillet.
Så en butikk her en dag som sendte ut beta-versjoner til folk som forhåndsbestilte. Kanskje du har fått beta?
Hold kabelen ute av xboxen, eller ikke koble deg til trådløst. Ikke verdt å ta sjangsen. Uansett er det jo ingen online å spille med. Spill singleplayer (split-screen med kompiser går hvis det er mulig i 3'ern) og KOS DEG Du har hatt DRITTflaks!
Hadde også forhåndsbestilt dette og fikk det i dag. Ser ikkje ut som beta
http://i51.tinypic.com/6oftd5.jpg
Har spilt et par timer online nå, co-op, funker fjell. GoW3 er helt konge, bare å glede seg!
Haha, jeg kager ikke. Helt nydelig start på lørdagen.
Er det noe fett da?
Nye våpen?
Vent og se, vil ikke røpe noe
Litt irritert at jeg bare har forhåndsbestilt og ikke faktisk kjøpt fra GameStop nå
Lucky bastard. Kommer bort med spliff og mexican fiesta pottis. Håper du har kald cola i kjøla!

Edit: er du under 18 får du nøye deg med pottis
Sist endret av Astro Man; 10. september 2011 kl. 19:23.
Sitat av pedagogen Vis innlegg
Lucky bastard. Kommer bort med spliff og mexican fiesta pottis. Håper du har kald cola i kjøla!

Edit: er du under 18 får du nøye deg med pottis
Vis hele sitatet...
Må du ikke være kjip. Skal du få spille gow 3 så må da han få ta ett trekk
Har passert 18 med god margin, hvis det var meg det gjaldt. Må la gow3 ligge litt nå, må spare litt på morroa