Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 968
Hei.

Har nettop kjøpt meg en splitter ny Samsung RV520 laptop.
Kunne kjøre World of Warcraft på nesten Ultra grafikk uten problemer i begyndelsen, men nå sliter jeg med 20-35 FPS på nesten laveste grafikk. Trenger hjelp! . Vet ikke hva som har skjedd. Har prøvd å kjøre cCleaner og diskopprydding, men ingenting funker. Kjøpte dataen i slutten av August.

( Intel Core i3-2310M CPU @ 2.10GHz, 4.0GB RAM NVIDIA GeForce GT 520M )

Svar fort

Mvh, Audun
Er det ikke bare og roe ned på grafikken litt?
Visst ikke pleier det å hjelpe når man slår av v-sync.
Trådstarter
9 0
Sitat av Trollogi Vis innlegg
Er det ikke bare og roe ned på grafikken litt?
Visst ikke pleier det å hjelpe når man slår av v-sync.
Vis hele sitatet...
Har skrudd ned grafikken på det laveste allerede.
Skru av alle andre progammer og bytt tema til et Windows Basic theme. (Slik som Windows 2000) Se om dette hjelper. Ellers kan du prøve å reformatere.
Prøv først å slå av alle interface-addons. Om det viser seg å ikke være til hjelp kan du kjøre repair.exe-filen som ligger i World of Warcraft-mappen din. I tillegg kan det lønne seg å oppdatere skjermkortdriveren din, samt å kjøre for eksempel Ad-Aware og Anti Malwarebytes for å fjerne snusk på PC-en din. Håper dette er til hjelp. =)
Trådstarter
9 0
Sitat av JKnutsen Vis innlegg
Skru av alle andre progammer og bytt tema til et Windows Basic theme. (Slik som Windows 2000) Se om dette hjelper. Ellers kan du prøve å reformatere.
Vis hele sitatet...
Fungerte ikke. Får vel prøve å reformatere da

Sitat av mandelbrot Vis innlegg
Prøv først å slå av alle interface-addons. Om det viser seg å ikke være til hjelp kan du kjøre repair.exe-filen som ligger i World of Warcraft-mappen din. I tillegg kan det lønne seg å oppdatere skjermkortdriveren din, samt å kjøre for eksempel Ad-Aware og Anti Malwarebytes for å fjerne snusk på PC-en din. Håper dette er til hjelp. =)
Vis hele sitatet...

Takk skal du ha Tenkte ikke på repair filen. Det kan kanskje løse problemet.
Jupp. Prøv og delete alle addons og logg inn for å se. Kan godt hende det er en defekt add-on.
Er ikke bare masse støv i vifta da? Datan til bruttern gikk stadvis saktere helt til han fikk blåst rein vifta.
Delete WTF mappa, og reinstaller addons.. Pleier å hjelpe
snakk med GM, hadde samme problem han ga meg noen gode råd
Tips:! sjekk at du ikke har satt på maks fps lavt. Jeg gjorde denne feilen, hadde akkurat kjøpt meg ny pc og dro ikke WoW over 20 fps. Det skal være en bar inne på options som du kan dra frem og tilbake. Skru av den om den skulle stå på
Kjører du AVG? Free edition elns. Fikk en update på det forrige uke, og no e pcen min super slow.

Kjører i7 - 2600k 570 GTX Zotac geforce og 16GB ram. WoW ligger på ssd disken og så burde ikke være så slow uansett.