Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 469
Har lagt over Windows 7 på en USB minnepenn og skal laste ned Windows Ultimate på PCen min. Alt funker fint, Windows Install'en starter og går

MEN... Etterhvert som den skal restarte (som den gjør et par ganger i løpet av Windows nedlastningen) så starter hele nedlastningen på nytt igjen, istedet for å gjenoppta

Nå mens jeg har skrevet dette innlegget ser det ut til at jeg fikset det. Jeg gikk inn i BIOS og byttet fra USB Stick til SSD'en.

Siden jeg bommet tre ganger med dette tror jeg at jeg har ordnet meg 3 OS'er, kan jeg få slettet to av de?
Du raderer vel diskene hver gang du starter ny installasjon?
Etter at installasjonen er startet og har kopier over filene til Windows så kan du fjerne USB pennen med Windows fra maskinen. Vist du ikke gjør dette så booter den fra USB igjen og du starter installasjonsprosessen på nytt.

Husk å fjerne USB media med Windows Installasjonen når Windows starter på nytt for å fullføre installasjonsprosessen.

Vist du har 3 installasjoner av windows på maskinen så installer nok en gang, men denne gangen så formater disken / partisjonen før du går videre i instalasjonen, da vil di andre Windows Installasjonene bli fjernet.
Sist endret av Mantuz; 7. september 2012 kl. 23:23.