Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  79 4623
En i familien skal selge sin Volvo S80 2007-mod D5, å jeg ble spurt om å kjøpe den.
Den ligger vel på markede på rundt 269 000, men jeg får den billigere da.

Hvis jeg selger min nåværende bil (Audi A3 1,8T) så har jeg vell rundt 105 000.

Så det jeg lurer på, er om jeg skal ta sjangsen betale 4000 i mnd i 4 år, for å betale den ned?

- Bor hjemme gratis
- Jobber som elektrikker lærling, å har nå 101kr timen.
- Ingen utgifter. Ikke TLF regning, eller noe. ingenting

Så skal jeg gjøre det, eller hva? Er mange som har levd lengre her ute en meg, å sikkert gått på noen smeller selv. btw jeg er snart 19.

Takker for alle svar som måtte komme!
Sist endret av Raspeball; 3. september 2012 kl. 16:10.
Det viktigste er at du har stabil inntekt. Er du f.eks sikker på at du har jobb etter lærlingtiden er over osv. så burde det gå fint.
Sitat av rolls Vis innlegg
Det viktigste er at du har stabil inntekt. Er du f.eks sikker på at du har jobb etter lærlingtiden er over osv. så burde det gå fint.
Vis hele sitatet...
jeg er ganske så sikker på det. Jobber å står på. Masse skryt å ansvar, å snart får jeg firmabil. Lovet høyere lønn når jeg får fagbrevet, hvis jeg står på, så dette går veien!

Stiger til 120 kr om et halv åt
Stiger til 170 kr om et år
Stiger til 225 kr om 1,5 år (utdannet elektriker)
Sitat av Raspeball Vis innlegg
jeg er ganske så sikker på det. Jobber å står på. Masse skryt å ansvar, å snart får jeg firmabil. Lovet høyere lønn når jeg får fagbrevet, hvis jeg står på, så dette går veien!

Stiger til 120 kr om et halv åt
Stiger til 170 kr om et år