Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1025
Jeg installerte micorsoft office 2010, 32bit versjon.
Så skulle jeg prøve å av installere dette, men programmet ligger ikke under "Uninstall or change a program", jeg skal ha en annen 64bit versjon, som jeg ikke får installert pga det eksisterer en 32bit versjon på pcen.

Jeg får ikke startet denne 32bit versjonen, så jeg må uansett fjerne den.. finnes det noen måte å slette hele programmet på? jeg har googlet litt rundt uten mye hjelp. prøvde noe av det som sto på microsoft sine sider..

noen som har tips?
-Rar på fulltid.
Sitat av knutseen Vis innlegg
Jeg installerte micorsoft office 2010, 32bit versjon.
Så skulle jeg prøve å av installere dette, men programmet ligger ikke under "Uninstall or change a program", jeg skal ha en annen 64bit versjon, som jeg ikke får installert pga det eksisterer en 32bit versjon på pcen.

Jeg får ikke startet denne 32bit versjonen, så jeg må uansett fjerne den.. finnes det noen måte å slette hele programmet på? jeg har googlet litt rundt uten mye hjelp. prøvde noe av det som sto på microsoft sine sider..

noen som har tips?
Vis hele sitatet...
Søk opp %appdata% på PC'en.
Velg mappen microsoft, og slett programmene derifra (slette mappen(e))
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Prøv med ccleaner. Et kjekt program til rens av pc. Kan brukes for å avinstalere programer også
Sitat av djrubber Vis innlegg
Søk opp %appdata% på PC'en.
Velg mappen microsoft, og slett programmene derifra (slette mappen(e))
Vis hele sitatet...
Microsoft har et eget verktøy for fjerning av Office.

http://support.microsoft.com/kb/290301
Sitat av bronsky Vis innlegg
Microsoft har et eget verktøy for fjerning av Office.

http://support.microsoft.com/kb/290301
Vis hele sitatet...
Ser ut som det er det som blir løsningen, men man kan jo bare av installere ett og ett program, det er masse forskjellige microsoft office programmer her.

er liksom ikke bare "office 2010"
er 17 programmer
Prøv først med clean-up -programmet, men om det ikke fjerner noe må du nok kjøre hver msi-fil manuelt og avinstallere hvert program.
Tror jeg har fått fjernet alt nå, men når jeg prøve å installere på nytt nå, så starter den ikke å loader, til slutt får jeg opp at office 2010 ikke svarer.
har prøvd med 3 forskjellige versjoner
Sitat av knutseen Vis innlegg
Tror jeg har fått fjernet alt nå, men når jeg prøve å installere på nytt nå, så starter den ikke å loader, til slutt får jeg opp at office 2010 ikke svarer.
har prøvd med 3 forskjellige versjoner
Vis hele sitatet...
Høres ut som du fortsatt har smuss i registeret etter den forrige korrupte office pakken. Det er ikke godt å si hva du skal gjøre uten å ha sett på det, men hvor aktuelt er det med en reinstallasjon av hele OS'et?

Det er jo tross alt en relativt smertefri prosess.
det endte med formatering
Sitat av knutseen Vis innlegg
det endte med formatering
Vis hele sitatet...
Det enkle er ofte det beste hahaha