Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 875
Heisann. Jeg har fått en oppgave i å formatere en PC for en kompis. Og produkt nøkelen fungerer ikke. Kan være feil verson av Windows, da lappen er litt slitt og der det står Windows... Vises ikke.
Hvordan kan jeg finne ut hvilken Windows verson min produktnøkkel hører til?
Finn en annen nøkkel som fungerer da ?
Trådstarter
Har en del kaputte PC`er med produktnøkkler på, som heller ikke fungerte
Ligger tonnevis med produktnøkler til Windows på nettet..hvorvidt det er "lovlig" , er en annen sak.
Kan jo alltids kjøpe ny nøkkel.
Slenger meg på her. Har en skole pc som jeg har installert win7 piratebay edition på. Når skole året er slutt må jeg installere vista på den igjen. Har formaterings cd og det jeg trenger, bortsett fra produkt nøkkel, da denne er slitt bort. Den var på et klistremerke under pc'en, og nå er det slitt bort. Har IT ansvarlig på skolen kopier av alle nøkklene, eller er jeg fucked?
Sitat av webBIZ Vis innlegg
Slenger meg på her. Har en skole pc som jeg har installert win7 piratebay edition på. Når skole året er slutt må jeg installere vista på den igjen. Har formaterings cd og det jeg trenger, bortsett fra produkt nøkkel, da denne er slitt bort. Den var på et klistremerke under pc'en, og nå er det slitt bort. Har IT ansvarlig på skolen kopier av alle nøkklene, eller er jeg fucked?
Vis hele sitatet...
Spør han ? titegn
Anime Freak
Sitat av ertsaas Vis innlegg
Heisann. Jeg har fått en oppgave i å formatere en PC for en kompis. Og produkt nøkelen fungerer ikke. Kan være feil verson av Windows, da lappen er litt slitt og der det står Windows... Vises ikke.
Hvordan kan jeg finne ut hvilken Windows verson min produktnøkkel hører til?
Vis hele sitatet...
Virker den ikke i det heletatt eller får du ikke aktivert bare?
Hvis du ikke får aktivert er det sikkert bare OEM keyen som er brukt opp, ringer du microsoft lisens support nummret du får opp under aktivering pleier de å være veldig behjelpelig med å ordne det.
Trådstarter
Takk for det Jepp, får ikke aktivert.
Anime Freak
Be om telefon aktivering så tar du telefonen ditt, pleier ikke ta veldig lang tid =)
Må gjøre det samme når man downgrader fra Vista til XP og det har jeg gjort på litt for mange maskiner.