Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1784
Hei er ny her, og har et spm.

Bruker til vanlig xanor, rivotril, diazepan quetiapin og alkohol. Nå har jeg fått svakere syn og liten følelse for tyngdekraft. Ok da, dette høres drøyt ut og forbruket mitt er alt for høyt. Men er dette en bivirkning av disse?

Takk for svar
Hva mener du med liten følelse for tyngdekraft? Det høres ut som om du opplever lavt blodtrykk. Føler meg svimmel og mister totalt synet rett før jeg besvimer av blodtrykksfall (noe som merkelig nok skjer ofte.) Lavt blodtykk er et symptom på at du tar for mye benzo, men jeg skal ikke påstå eller diagnotisere deg over nettet.
Trådstarter
2 0
Takk for svar

Liten tyngdekraft så mener jeg at jeg ikke klarer å løfte på ting. en boks øl føler ut som den veier 20 kg..Lavt blodtrykk har jeg ikke, går på 40 mg x 2 om dagen pga hvilepuls
på 120 og hadde høyt undertrykk før jeg begynte med de.
Sist endret av Dodecha; 30. oktober 2014 kl. 11:50. Grunn: dobbelpost
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Benzoer er muskelavslappende, det er ikke rart at ting kjennes tyngre ut når du ikke får brukt musklene dine skikkelig.
ved muskelavslappende (benzo) vil alt som du sier føles tyngre ut i starten i vertfall , dette er noe du vil blir veldig veldig vandt til å du vil slett ikke merke at du føler deg tregere eller at ting føles tyngre ! du merker nok endring fort tenker jeg