Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1797
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Jeg har etter et vellykket forsøk på å kutte alle rusmidler unntagen hasj og alkohol, i 2 år klart å motstå fristelsen for andre rusmidler enn de jeg har tillatt meg selv. For omlag 3-4 måneder siden, startet jeg å sporadisk innta benzodiazepin igjen. Jeg har alltid klart å si nei, men om en først kaster det i fanget på meg, klarer jeg ikke stoppe meg selv. Det skjedde da nå for omlag 14 dager siden, da jeg på ny fikk kastet amfetamin opp i fanget. Det kan oppsummeres så kort som dette: der var det gjort.

Jeg var ikke noen storforbruker av amfetamin tidligere, da jeg sverger mest til benzodiazepiner og flunitrazepam. Så i løpet av disse to årene har jeg i bunn og grunn utrettet store ting personlig, og prøvd å legge piller og amfetamin så langt bak i glemmeboka som overhodet mulig. Det har til en viss grad fungert.

Jeg har nå gått og gjort meg selv gal på snort. Nesa blir fort sår og jævlig, så den trenger en liten pause. Det gjør vel i bunn og grunn jeg også, men jeg må jo prøve å bli tatt med så lite som mulig, om det skulle skje noe dumt Men jeg prøver å komme på hvilke forhåndsregler jeg skal ta før jeg dropper. Jeg har for en liten tid siden spist en stor yoghurt, så magen har i hvertfall noe å jobbe på. Prøver også å få ned en liten sjokoladebit nå og da, bare for å ihvertfall ha noe å spise på.

Det eneste jeg er redd for, er at nedturen skal være lengre og verre enn ved nasalt. Hvordan var reglene angående slikt? Var det slik at inntak av natrium ville hjelpe deg å skille ut giftstoffene på kortere tid enn ellers normalt?



Finnes det noen andre generelle ubehageligheter oral inntak vil gi, som nasalt inntak vanligvis ikke vil gi eller ikke kicke like mye på?
Sist endret av Underklass; 29. oktober 2014 kl. 19:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan få rar mage. Fiber motarbeider det. Du får lengre virkning også.
Du kan regne med å bruke mer enn ved nasalt. Ville droppa det(pun intended) sist jeg droppa fikk jeg 1.5 g med polsk rock som jeg rocka ei hel helg på for deretter å få heftige muskelkramper. Trodde på forhånd det var 0.5 g.
Google er din venn. Bluelight har masse saklig og god info på amf. Sjekk ut det.

Mitt tips: kast det i dass. Det har jeg gjort de to siste gangene jeg gikk utpå.
Sist endret av Hjelm1; 29. oktober 2014 kl. 20:10. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
nedturen vil ikke være verre med oralt eller nasalt , det kommer helt ann på hvor lenge du er oppe å ''går'' uten næring , der snakker jeg av erfaring , har hatt 2 turer i rehab å brukt amf som en bestevenn siden 17 års alderen den dag i dag er jeg 24.. kicke vil seff variere , det vil ha alt med kvalitet på stoffet du inntar, mitt råd som dreven ''makkafreak'' er bynn ut forsikktig så slepper du nok unna , oppkast , sårmage , gulp