Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3844
Hei freaks!

Lurte på om noen har noen smakserfaringer med Smirnoff Gold eller Dworek Vodka? Tar gjerne imot alternativer til disse/hva dere liker best av sprit.
Smirnoff Gold smaker jo kanel, så den passer jo ikke til å blandes med alt akkurat.

Har ikke smakt Dworek Vodka, men regner med at den smaker lik som alle andre vanlige vodkaer.
Jeg synes Russian Standard er den beste vodkaen om du skal blande. Koster vell 325kr for 0.7l
Trådstarter
85 0
Takk for svar folkens! Er bare 16, så har ikke så mye erfaring enda. Prøver å lære meg så mye som mulig
Bra du har 4 år på deg til det da.
Om du har penger så kjøp deg en flaske meg Grey goose vodka. Koster da 600kr for 70cl, men til gjengjeld får du en god vodka (+ status)
Personlig er jeg stor fan av Stolichnaya. Flott russisk vodka som enten kan blandes eller drikkes rent selv om jer liker å drikke den rent selv. Jeg har sett den på polet til 350 kr for 0,75 L.
Smirnoff vodka var det største bomkjøpet jeg noen sinne har gjort når det kommer til Vodka. Det er som de sier over; Kanelsmak. I små mengder, altså maks 2 drinker kan den være god å blande med eplejuice, men ville holdt meg unna om jeg var det. Når det kommer til Dworek er jeg ikke kjempefan av det heller. Det smaker ihvertfall ikke godt med Cola.

Nå er jeg ikke en spesielt god vodka-kjenner, men jeg konsumerer alt for mye vodka til hva som er sunt for meg. Om jeg skulle anbefale to vodkaer som er gode å blande med Cola (jeg blander kun med cola, kjedelig med godt), så vil jeg anbefale Vikingfjord og Finlandia. I mine øyne er disse veldig rene og legger igjen veldig lite usmak. Grey Goose er også utrolig godt, men prisen er også deretter.
Trådstarter
85 0
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Bra du har 4 år på deg til det da.
Vis hele sitatet...
Hehe, 4 år ja
Brusen+isbitene som er viktig når man er 16! Vodkan smaker hor uansett. Hold deg til polsprit though
Smirnoff rød har som regel lite bismak.
Absolutt har ofte en bismak.
Smirnoff gold blir du nok kvalm av hvis du tar mer en et par shots, er en rar kanelsmak som gjerne sitter igjen i kjeften en stund. Ville holdt meg unna vanlig smirnoff også, syntes det er vanskelig å få blandet til å bli god.

Hvis jeg skal ha noe sterkere saker selv holder jeg meg somregel til captain morgan + cola, hvis jeg skal ha vodka blir det vikingfjord.

Hvis du har isbiter er det alle tiders, kunne godt blandet ut de første drinkene med energidrikk. Da smaker du såvidt vodkaen.
Sist endret av SJefen; 27. oktober 2014 kl. 10:06.
Dworek vil jeg anbefale deg å styre unna, eneste fordelen er at den koster 360 kroner literen. Dersom du er ute etter billig vodka vil jeg heller henvise deg til Kalinka 40%, da den koster det samme men smaker bedre og er i tilegg norsk.
Jeg har prøvd mye forskjellig blandevann etter at jeg startet med sprit. I starten skulle alle blande ALT med sprite eller 7up. Det kamuflerer nesten ikke smaken. Etter min er faring er det energidrikke som dekker best, men det kan fort bli dyrt i lengden. Av vanlig mineralvann fungerer Mozell desidert best.

Favorittvodka blir vel Vikingfjord eller Danska Vodka.
Sprit har 20 års grense. Så ja, om 4 år håper jeg du har behov for denne tråden.
Synes smirnoff gold er konge til shots, ellers har jeg ikke prøvd å blande den med noe. Eplejuice, som nevnt over, hørtes jo godt ut, så det skal jeg prøve.
Syns personlig kanelsmaken som henger igjen i munnen er ganske tilfredsstillende.