Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2950
good evening, freaks.

jeg har ett enkelt spøshmål. to kompiser og jeg skal ta LSD i morgen, dette er deres første tur. vi skal ikke ta syren før i sjutiden, og det jeg lurer på er: hvor i oslo kan man dra for å være i naturen uten at det blir altfor mørkt og ræva? vi skal gjøre litt forskjellige ting, blant annet være hjemme hos meg, men jeg vil ta dem med ut for å være litt i naturen også. hvilke omgivelser i friluft kan dere anbefale i mørket? helst steder som går an å nå med t-bane, buss eller trikk. bor i sentrum.

håper jeg postet i riktig subforum. håper jeg ikke kaster meg ut av et vindu i morgen og blir en LSD-klisjé. håper dere har det bra.

mvh

:P
Bygdøy -> Huk, Paradisbukta. Tenn et bål
Kom dere litt uti naturen om dere ikke har mulighet til og bli hjemme hos en av dere. Ta da med godt med klær og kanskje noe frukt
Kult at du gleder deg skikkelig med å ta det, men seriøst.. du har aldri tatt det før, det er ukjent, du aner ikke hva du går til. PRO TIP: vent til helga, ta det på lørdag, stå opp kl 10, spis frokost, ta syra rett etter at du har spist den siste brødskiva og dra til den botanske hagen på tøyen.
Han skulle ta det på lørdag


Hvordan gikk det, TS?
Sist endret av Hobby; 27. oktober 2014 kl. 12:20.
▼ ... noen uker senere ... ▼
woooh, sorry sent svar.

Drugsarebadmkey: det var ikke MIN første gang, det var kompisene mine som ikke hadde tatt syre før. de insisterte først på å droppe under el classico, men jeg fikk dem heldigvis fra det.

mentalmelt: takk for tipset, vi etterkom det tydeligvis ikke, men jeg fikk en god idé til neste tur.

anygays:

vi droppet hjemme hos meg og hadde det ganske gøy et par timer før den ene av to kompiser holdt på å bli en lsd-klisjé da han prøvde å hoppe ut av vinduet fordi vi ikke ville ringe ambulanse. han prøvde også å kaste seg foran trikken da vi skulle få ham til sykehuset. alt i alt en bra kveld, 10/10, would trip again.
Sist endret av sarakasme; 11. november 2014 kl. 20:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av sarakasme Vis innlegg

anygays:

vi droppet hjemme hos meg og hadde det ganske gøy et par timer før den ene av to kompiser holdt på å bli en lsd-klisjé da han prøvde å hoppe ut av vinduet fordi vi ikke ville ringe ambulanse. han prøvde også å kaste seg foran trikken da vi skulle få ham til sykehuset. alt i alt en bra kveld, 10/10, would trip again.
Vis hele sitatet...
Woot... seriøst? Eller lever du opp til navnet ditt nå
Ble han faktisk suicidal? Om dere ikke hadde stoppet han så hadde han blitt truffet av trikken?
Kan man rusle helt casual rundt på LSD?
Sitat av flexx Vis innlegg
Kan man rusle helt casual rundt på LSD?
Vis hele sitatet...
Ja, selvsagt doseavhengig og avhengig av hvor på/hvordan turen du er, men bør gå fint det. Jeg syns det er skikkelig befriende å bare gå rundt når jeg er på LSD.

Kan godt være du gjør ting som blir oppfattet som rare av andre... Men folk flest er så opptatt med sitt, så sannsynligheten er stor for at de ikke en gang legger merke til deg... Ingenting å bry seg med uansett.

Sist satt jeg lenge utenfor en butikk og så opp i et tre... Helt nyyydelige fugler som fløy ut og inn av treet, flere hundre av dem. Jeg satt lenge og funderte på dette, på fuglene, på livet generelt. Ingen som reagerte, enda jeg satt for meg selv og smilte og lo, samtidig som jeg nistirret opp i treet.
Sitat av flexx Vis innlegg
Kan man rusle helt casual rundt på LSD?
Vis hele sitatet...
Ja, er ikke noe problem å rusle rundt helt casual på LSD, kommer selfølgelig ann på dosering :P
Spaceman: ville seff ikke gjort det igjen, det er det jævligste jeg har vært med på ever! han forsøkte å hoppe ut av vinduet for å dra til et sykehus på egenhånd da vi ikke ville ringe ambulanse, og så løp han foran trikken uten å ense den da vi var ute for å finne en taxi og få ham til sykehus. det gikk heldigvis bra, men det kunne gått virkelig ille. det endte med at han tilbragte natten med dødsangst på glattcelle, så det gikk ikke SÅ bra, men han er hvert fall ikke død.

med unntak av denne opplevelsen har jeg bare hatt dritgode erfaringer med LSD (bortsett fra at det er STRESS å sitte og tisse når man er ute i naturen), og jeg pleier vanligvis bare å rusle rundt i byen og henge i ulike parker og kødde med broren min. men etter sist gang har jeg lært at det kan være lurt med en trippsitter av noe slag.
Har siklet litt på syre den siste tiden, men ok. Tar denne tråden som et hint!
dette var ikke ment som skremselspropaganda. det er selvsagt en risiko ved LSD som ved alt annet, men har du lyst til å ta det og er i relativt god psykisk helse vil du mest sannsynlig digge det.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Sitat av sarakasme Vis innlegg
Spaceman: ville seff ikke gjort det igjen, det er det jævligste jeg har vært med på ever! han forsøkte å hoppe ut av vinduet for å dra til et sykehus på egenhånd da vi ikke ville ringe ambulanse, og så løp han foran trikken uten å ense den da vi var ute for å finne en taxi og få ham til sykehus. det gikk heldigvis bra, men det kunne gått virkelig ille. det endte med at han tilbragte natten med dødsangst på glattcelle, så det gikk ikke SÅ bra, men han er hvert fall ikke død.

med unntak av denne opplevelsen har jeg bare hatt dritgode erfaringer med LSD (bortsett fra at det er STRESS å sitte og tisse når man er ute i naturen), og jeg pleier vanligvis bare å rusle rundt i byen og henge i ulike parker og kødde med broren min. men etter sist gang har jeg lært at det kan være lurt med en trippsitter av noe slag.
Vis hele sitatet...
Han hørtes ikke ut som noen jeg ville hatt med meg ved en senere anledning.

At du blir så mentalt fucka av dop at man oppfører sseg slik er ikke min erfaring ved normale doser.

Han har et eller annet som plager han, og gjør at det hele koker over utenfor komfortsonen.