Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 4082
Hei, som tittelen sier, så lurer jeg på hvordan det er å blande dette (eller det er en kompis av meg som lurer, han har bare ikke bruker her selv.
Det er snakk om å blande det i et skudd, og utifra det jeg tenker, siden begge er vannløselige rusmidler så burde det vel gå greit?
Er forresten snakk om rektalt. (å ja jeg spør fremdeles for kompisen min, for skal gjøre det samme bare uten subutexen)

Denne karen er ikke akkurat mottagelig for moralprekner, så det er i grunn ikke noe vits.

Btw så har han masse erfaring med begge stoffene, bare ikke sammen.

Edit. Kom på en ting til, hvordan burde i såfall doseringen være? Samme som en vanlig smell i armen, eller må det mer til? (snakker om subutexen nå.)
Sist endret av KjellFresh; 3. juli 2014 kl. 12:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kan bli litt fucked med tanke på å ikke blande uppers og downers. Vil kanskje anbefale å begynne med små doser.
Uppers og downers sammen trenger ikke nødvendigvis være en bad ting Syntes det er herlig å blande heroin og amf feks.
Eneste du bør tenke på er at det kan være ganske belastende for hjertet å blande opp og ned.

Ellers så synes jeg minus og pluss er noe av den hærligste blandingen som finnes. Har selv mikset subutex og amfetamin flere ganger. Har aldri skutt det iag (Tatt en stripe sub etterfulgt med en smell med pepper), men det skal gå helt greit.

Når det kommer til dosering, så er det veldig inviduelt. Jeg selv foretrakk liten til vanlig dose subutex, men dosen med amfetamin ble ofte en god del større enn det jeg vanligvis ville tatt uten subutex.
Sist endret av Mexxy; 3. juli 2014 kl. 17:51.
Takker for svar
Det funket som bare det det! Godformen til kompisen min gjorde at jeg måtte teste det selv, selvom jeg prøver holde meg uanna opiater for tiden. :P
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Å blande fart og sub er såååå digg!! Faen fikk lyst på en smell med det nå ass
+ og - har altid vert en dårlig combo for meg vertfall , og all forsking tilsier at dette ikke er BRA men va er VELL ? :P
Min favorittblanding! Det er noe med den kongefølelsen som er helt uslåelig, i alle fall i mitt hode. Tror ikke det finnes noe som kan stoppe meg når jeg har fått den rette dosa.
pass på å filtrere subben ordentlig, er jævlig fort gjort å få blodpropp av å skyte sub vis du ikke er veldig nøye med filtreringa
Sitat av shankster Vis innlegg
pass på å filtrere subben ordentlig, er jævlig fort gjort å få blodpropp av å skyte sub vis du ikke er veldig nøye med filtreringa
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke filtrere sub i det hele tatt. Bare å røre godt, og dra opp i pumpa. Blandingen blir helt fin
Sitat av shankster Vis innlegg
pass på å filtrere subben ordentlig, er jævlig fort gjort å få blodpropp av å skyte sub vis du ikke er veldig nøye med filtreringa
Vis hele sitatet...
Jeg putter bare suben i selve pumpa, trekker opp vann, rister og skyter. Det er så si 100% vannløselig og vil uansett gå igjennom et vanlig bomullsfilter.