Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1108
Hei.

Fikk prøve DMT på skikkelig vis for noen dager siden. Litt av en opplevelse må jeg si, til tross at jeg har en masse erfaring med sopp, LSD, 2C-x, Salvia, MXE og andre psykadeliske og dissosiative hallusinogener.

Så nå har jeg tenkt å ta en dose P. Harmala (ca. 2 gram) 1 time før jeg røyker en dose DMT.

Men greia er at jeg vil dele dette med en vennine og hun går på seroxat og seroquel. Seroquel blokkerer litt av effekten av DMT og seroxat (SSRI) kan være farlig sammen med MAOI.

Jeg har funnet ut at Seroquel har en halveringstid på ca 12 timer og Seroxat 24 timer. Det sies at 5 halveringstider, så er man seponert, men det vil likevel være mikroskopiske mengder av disse stoffene i kroppen, selv etter 5 halveringstider.

Så spørsmålet er; vil selv disse mikroskopiske mengdene ha noe å si?

Og ingen moralpreken på at hun ikke bør røre psykadelika, siden "det er en grunn til at hun bruker disse medisinene". Dere vet ikke hennes situasjon. Kanskje det er DMT hun trenger og ikke alt dette jævla søppeldopet legene hiver etter folk.
Sist endret av Mexxy; 31. oktober 2014 kl. 15:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det ikke slik at MAOI bare er nødvendig når man skal innta DMT oralt? Uansett så kan jeg ikke se for meg at mikroskopiske leftovers skal kunne ha noe å si men hvis dere er i tvil så hadde jeg ventet noen dager for å være helt på den sikre siden.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av DfenZ Vis innlegg
Er det ikke slik at MAOI bare er nødvendig når man skal innta DMT oralt?
Vis hele sitatet...
Grunnen til at man normalt sett ikke trenger MAOI når man røyker DMT, er fordi det taes opp så fort at MAO-enzymene ikke får tid til å bryte det ned. Derfor funker en DMT tripp bare 5-15 minutter når man røyker det.

Inntar man MAOI ca. 1 timer før man føyker DMT, så vil trippen vare betydelig lengre og opplevelsen vil være mye sterkere.