Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2091
Hei.

Er ei venninne av meg som har fått i seg 120mg dolcontin + hvertfall 10 om ikke mer rivotril og gud vet hvor mange valium.hu har ogaå drekki sprit. Hu er helt ute og kjører. Å jeg vet hu har en dolcontin på 60mg til liggende som hu ikke vill fortelle meg hvor er, vet også hu har mer valium og rivotril. Men det vil hu heller ikke si til meg hvor er. Hva faen skal jeg gjøre!!??! Hu er ikke seg selv i det hele tatt, å jeg må holde øye med hu mest sannsynlig hele natta. Redd for at hu skal ta mer eller slokne. Hu har barne fri nå. Men ringer jeg ambulansen så mister hu garanter unga. Men om det er siste utvei gjør jeg det!!. Hu påstår hu skal ta en til pga hodepine. .. trenger seriøst hjelp!!! Hu har ganske store problemer fra før, snakker om at hu ikke vill leve mer osv. Dette går veldig opp ned, vært lite av i det siste. Men aldri tatt hu seriøst. Hu har barn på 3.5 år og en på 17 år. Vill ikke at hu skal miste unga for hu er en ganske god mor, men det er selfølgelig bedre at hu mister dem enn at hu dør. Ruser seg bare når dem ikke er i nærheten. Men så mye har jwg aldri sett hu har tatt. Og jeg har advart henne om hvor farlig dolkiser er.
Har du noen andre du kan ringe som kan hjelpe deg kanskje?
Hva slags toleranse har hun for opiater?

Uansett, den kombinasjonen, med opiater, benzodiasepiner og alkohol, kan godt være livsfarlig. Du burde få henne til å kaste opp i første omgang, få det ut, og holde henne våken og passe på åndedrettet, som kan stoppe. Jeg forstår dilemmaet, men hvis hun slokner, burde du ringe ambulanse, fort som svint.
Det hu bruker vanlig er vival og rivoteil etc. Altså mest beroligende tabletter. Men hu overdriver ho så voldsomt på bare det til vanlig å.

Eneste jeg vet hu tar i blant er paralgin forte eller hva det heter

Eneste jeg vet hu tar i blant er paralgin forte eller hva det heter. Skal passe på det. Evt hvor lang tid må det ta før hu kan legge seg og sove? Har en kamerat som jeg kan ringe ja. Å han skal vist ha en del peiling. Håper jeg slipper og ringe ambulansen.

Noen andre jeg kan ringe nå? Som ikke resulterer til at hu mister unga? Jeg kan ikke la hu være alene ett sekund. Kunne ringt familien. Men da blir det ett helvete her. Aldri vært så redd i hele mitt liv. ...

Noen andre jeg kan ringe nå? Som ikke resulterer til at hu mister unga? Jeg kan ikke la hu være alene ett sekund. Kunne ringt familien. Men da blir det ett helvete her. Aldri vært så redd i hele mitt liv. ...
Sist endret av king123; 30. oktober 2014 kl. 03:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Ring 113, bedre med en gang for mye enn en gang for lite!
Var ikke lengesiden jeg måtte ringe selv, ambulansefolka sa at det var bra jeg gjorde det uansett om livet hennes stod i fare eller ikke!
En bør kanskje vurdere faren for at bare får med seg mors rusbruk. Hvis du ikke tenker på det som et trygt hjem, så ville jeg ringt ambulansen for barnas skyld.
Hu ruser seg ikke i barnas nærhet. Nå virker det som hu er litt bedre, men det kan vel plutselig snu? Burde jeg ta hu med ut en tur så hu får litt frisk luft? Vil helst ikke ringe ambulansen, men må jeg så må jeg jo. Hu har ikke spydd noe enda. Fått varma noe mat til hu nå. Har ikke spist noe enda da, men håper hu får i seg litt. Uff er så jævla redd.

Hu har knust 2 60mg tabletter og tatt blanda det i varmt vann. Hvor lenge burde dette vare?

Hu har knust 2 60mg tabletter og tatt blanda det i varmt vann. Hvor lenge burde dette vare?
Sist endret av king123; 30. oktober 2014 kl. 03:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vett dem ga mamma kull når jeg måte kjøre henne til akutten når hun spiste overdrevent mye piller ei gang. Ellers ville jeg tenkt over at kansje ikke det er det beste for barna å vokse opp med en mor som spiser mye piller
Som Aron2303 sier: kulltabletter er veldig bra! Ring rundt hvis du ikke har noen selv. Mat er vel og bra, men det viktigste er som sagt at hun puster og holder seg våken (så hun puster). En gåtur da kan hjelpe. Benytt alle triks.
Sitat av king123 Vis innlegg
Hu ruser seg ikke i barnas nærhet. Nå virker det som hu er litt bedre, men det kan vel plutselig snu? Burde jeg ta hu med ut en tur så hu får litt frisk luft? Vil helst ikke ringe ambulansen, men må jeg så må jeg jo. Hu har ikke spydd noe enda. Fått varma noe mat til hu nå. Har ikke spist noe enda da, men håper hu får i seg litt. Uff er så jævla redd.

Hu har knust 2 60mg tabletter og tatt blanda det i varmt vann. Hvor lenge burde dette vare?

Hu har knust 2 60mg tabletter og tatt blanda det i varmt vann. Hvor lenge burde dette vare?
Vis hele sitatet...
Ja selvom hun har det litt bedre nå, så kan det fort gå til værre igjen.
Skjønner ikke at folk gidder spørre så dumme spørsmål engang!
Helt sant som du sier, vurderer sterkt og ringe. Vet ikke om hu ruser seg i nærheten av unga. Men det tviler jeg på, tatt en del i min tid så ser fort om noen har tatt noe/spesielt hu.

Nå har hu gått inn på badet, sa hu skulle spy, men hu låste døra.......... kameraten min sa jeg skulle ringe hvis hu ble verre, eller tok flere piller. Tror hu aldri har tatt detta før. Så det vil si hu har tatt 120mg + andre ring. Nå er jeg redd for at hu har låst pga pillene kanskje ligger der.

Nå kommer hu ut igjen, hørte hu spøy, det er hvertfall et godt tegn.

Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Ja selvom hun har det litt bedre nå, så kan det fort gå til værre igjen.
Skjønner ikke at folk gidder spørre så dumme spørsmål engang!
Vis hele sitatet...
Dumme spørsmål, meg du sikter til? Er det meg så må du forstå at nå er jeg livredd.
Sist endret av king123; 30. oktober 2014 kl. 03:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av king123 Vis innlegg
Helt sant som du sier, vurderer sterkt og ringe. Vet ikke om hu ruser seg i nærheten av unga. Men det tviler jeg på, tatt en del i min tid så ser fort om noen har tatt noe/spesielt hu.

Nå har hu gått inn på badet, sa hu skulle spy, men hu låste døra.......... kameraten min sa jeg skulle ringe hvis hu ble verre, eller tok flere piller. Tror hu aldri har tatt detta før. Så det vil si hu har tatt 120mg + andre ring. Nå er jeg redd for at hu har låst pga pillene kanskje ligger der.

Nå kommer hu ut igjen, hørte hu spøy, det er hvertfall et godt tegn.



Dumme spørsmål, meg du sikter til? Er det meg så må du forstå at nå er jeg livredd.
Vis hele sitatet...
Hvis du ringer, så gjør du iallefall det rette i situasjonen sett fra mine øyne. Da er det ikke din skyld hvis dette går veldig ille, samt at hvis du finner ut senere at mor har ruset seg foran barna, så slipper du å få dårlig samvittighet.
Forstår godt poenget deres,blitt veldig gla i ungen hennes, selvom vi ikke er i familie, er tanta til eksen min så kjenner jo hele familien og har ett godt forhold med dem. Men nå virker hu mer oppegående enn hva hu har Vært de siste timene. Er vell best og høre på råda deres, får vel ta en tlf :/ .
Sitat av king123 Vis innlegg
Helt sant som du sier, vurderer sterkt og ringe. Vet ikke om hu ruser seg i nærheten av unga. Men det tviler jeg på, tatt en del i min tid så ser fort om noen har tatt noe/spesielt hu.

Nå har hu gått inn på badet, sa hu skulle spy, men hu låste døra.......... kameraten min sa jeg skulle ringe hvis hu ble verre, eller tok flere piller. Tror hu aldri har tatt detta før. Så det vil si hu har tatt 120mg + andre ring. Nå er jeg redd for at hu har låst pga pillene kanskje ligger der.

Nå kommer hu ut igjen, hørte hu spøy, det er hvertfall et godt tegn.



Dumme spørsmål, meg du sikter til? Er det meg så må du forstå at nå er jeg livredd.
Vis hele sitatet...
Var ikke meninga at det var dumt du spurte, men syntes man heller bør være føre var!
Om hun har låst seg inn på badet, så er det vel kanskje der hun har gjemt pillene sine.
Du må for guds skyld ringe om du vil eller ikke, men nå gir jeg deg bare et godt råd!
Det som er synd er at faren også kan ruse seg, så da føler jeg at jeg får skylda for at de havner i fosterhjem. Hu fikk barnefri i dag pga hu skulle ruse seg, bare jeg som vet det i familien. Håper hu ikke har rusa seg når hu har vært med unga! Da jeg har vist en stund at hu sliter. Men man tror jo det beste, verken jeg eller andre som har sliti med rus har aldri "sett" hu rusa med unga i nærheten. får dårlig samvittighet bare å tenke på det hvis det viser seg at hu har Vært det. Kunne ønske jeg ikke hadde kommet ned til hu i dag egentlig.

Skal ta en tur på badet nå og se før jeg ringer ambulansen. Skal ringe uansett.

Edit: ja du har helt rett kjellfresh, fikk rett og slett panikk, og ville helst unngå å ringe ambulansen. Men som du sa, bedre føre var. Hu trenger tydeligvis hjelp. Bedre at hu mister dem til hu blir frisk, enn at mamman risikerer å dø. Det vil jeg ikke ha på samvittigheten. Da får heller jeg være "dritsekken" i hennes øyne
Sist endret av Veggen; 30. oktober 2014 kl. 07:37. Grunn: Fjernet tekst som kom med to ganger.
Bra og høre at du skal ringe ambulanse!
Om hun fremdeles er på badet så slå ned døra, du kan faktisk redde et liv!
Hu kom til slutt ut av badet, fant ingen piller. hun er nå henta av ambulanse. Hu ble ikke spesielt blid, men det driter jeg i, så lenge jeg vet hu er i trygge hender. Familien er også kontakta, og dem satt pris på at jeg ringte ambulansen.

Ungene skal være hos morra hennes en stund, så får bare se hva som skjer videre. Håper hun får den hjelpen hu trenger.

Dette ble en laaang og urolig natt, glad det er over.
Takker så mye på svar alle sammen !!!
Sist endret av Veggen; 30. oktober 2014 kl. 11:08. Grunn: Fjernet tekst som kom med to ganger.