Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 730
Heisann, jeg har et problem med at pcskjermen blir svart og blir låst etter et minutt hvis jeg er afk. Dette er veldig irriterende om jeg ser på film eller slik fordi da må jeg stadig låse opp pcen. Aner ikke hvorfor det har begynt å skje nå det siste. var ikke slik før. Håper noen kan hjelpe meg med å fikse problemet.
M72
Ambivalent bruker
M72's Avatar
Laptop/stasjonær? Operativsystem?
Laptop Hp 6530b windows XP
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Kan ha noe med strøminsillingene dine. Sjekk dette ut i kontroll panelet. Også sjekk skjermsparer.
Takk for hjelpen. Klarte å fikse det nå.
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av gloryglory-_- Vis innlegg
Takk for hjelpen. Klarte å fikse det nå.
Vis hele sitatet...
Da folk har liknende problemer er det vanlig praksis å bruke en søkemotor for og løse problemet. Om du skriver her på forumet hva du gjorde for at computeren din skulle bruke lengre tid på å låse seg kan det være at du hjelper noen andre med det samme problemet.
Jeg tipper at han hadde satt skjermspareren til å slå seg på etter ett minutt, og satt maskinen til å kreve passord etter skjermsparer...