Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 876
Hei allesammen!

Fått meg en ny leilighet og skulle bestille meg internett Men er vist ikke noe tlf linje i leiligheta!, noen som vet om billigste løsning? koster vel masse å legge inn en tlf linje?
Lureste du kan gjøre er og ringe rundt til leverandører, eneste rådet jeg kan gi deg. Evt si hvordan by leiligheten ligger i.
Hva med kabelTV? Hvis du får Canal Digital dit, får du 70/10 for 499,- i måneden
Sitat av excubated Vis innlegg
Hva med kabelTV? Hvis du får Canal Digital dit, får du 70/10 for 499,- i måneden
Vis hele sitatet...
Aha trenger ikke tlflinje da?
Sitat av AlleElskerMeg Vis innlegg
Aha trenger ikke tlflinje da?
Vis hele sitatet...
Nei, det går igjennom kabel-tv, så om du allerede er koblet opp mot kabel-tv er du good to go.
Det pleier å være slik at om du bor en plass uten tlf linje så legger de likevel inn ADSL og slikt men da må man betale typ 500 kr ekstra for installasjon. Men for all del om du kan få bredbånd fra leverandør av kabel-tv blir du nok mer fornøyd enn du ville blitt med ADSL. Kabel-bredbånd gir deg også synkron opp/ned hastighet om du ønsker og langt raskere nedhastighet en selv adsl +2.