Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 909
leiter meg febrilsk og ringer. ikke så enkelt å spore opp den blå. Hørte med elkjøp idag at et parti hadde bitt sendt tilbake...bla bla. og de fortest kunne sende den til meg 15 juli.

Noen her som sitter på no vettug info?
Det er stor etterspørsel så Samsung sliter sikkert med å levere ut nok mobiler, men jeg ville satset på Komplett da de er ganske store i Norge.
Sitat av Komplett.no på facern
Da har vi fått inn både blå/hvit Samsung Galaxy SIII til alle som har forhåndsbestilt/hatt disse i ordre. Vi sender dem ut så raskt som mulig, og har fortsatt hundrevis av telefoner i begge farger tilgjengelig for salg ønsker du deg markedets råeste mobiltelefon i sommer! Alle telefonene er ikke lagt inn på lager enda, men de blir løpende lagt inn i timene som kommer.
Vis hele sitatet...
Komplett.no ser lovendes ut.
Kutulu's Avatar
Trådstarter
oj dæven. skrevet i dag?

Ja enklere var det ikke hadde sikkert spart en 5000lapp med å venta 2 uker å kjøpt på netonnet el no. men men, jippi